AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Vet dere når dere ble gravid i forhold til eggløsning og hvilke kjønn ble det? Anonymkode: d15ba...bb6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Det kan man aldri vite med sikkerhet, med mindre man har hatt innsett. Selv om man vet når egget slipper, vet man ikke når egget og sædcellene møtes, når det fester seg i livmoren og når det har utviklet seg til et embryo. Anonymkode: 71696...118 4
Trolltunge Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Ble laget dagen etter mens, og ble tvillinger, gutt og jente. Når eggløsning var er jeg ikke sikker på, men overnevnte er jeg sikker på, siden vi ikke bodde sammen, og det må ha skjedd da.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Begge ble laget på antatt eggløsningsdag, har en gutt og en jente. Anonymkode: ff5a1...b5f
Gjest 123 eller noe Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 Tre dager før ELdag, ei lita jente på vei
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 Tre dager før EL - gutt Samme dag som EL - jente Anonymkode: 79acf...31d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #7 Skrevet 10. oktober 2021 Det kan man ikke vite annet enn hvis man har veldig sjelden sex. Anonymkode: 28003...313
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #8 Skrevet 10. oktober 2021 Vi vet med sikkerhet med det ene barnet fordi hun ble unnfanget ved hjelp av IVF. Når egg og sædcelle blir lagt sammen i ei skål på lab'en, kommer man så tett på eggløsning som det er mulig. Det var altså jente. Det andre barnet tror jeg også ble unnfanget på eggløsningsdagen, men det er mye mer usikkert. Jeg hadde eggløsningssmerter som alltid kom den dagen jeg hadde eggløsning da jeg kartla syklusen med tester og temperaturmåling mens vi prøvde på nr. en. Men det kan ha endret seg, eller ikke stemt akkurat den syklusen. Det var også jente i hvert fall. Anonymkode: 25429...a9a
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #9 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vi vet med sikkerhet med det ene barnet fordi hun ble unnfanget ved hjelp av IVF. Når egg og sædcelle blir lagt sammen i ei skål på lab'en, kommer man så tett på eggløsning som det er mulig. Det var altså jente. Det andre barnet tror jeg også ble unnfanget på eggløsningsdagen, men det er mye mer usikkert. Jeg hadde eggløsningssmerter som alltid kom den dagen jeg hadde eggløsning da jeg kartla syklusen med tester og temperaturmåling mens vi prøvde på nr. en. Men det kan ha endret seg, eller ikke stemt akkurat den syklusen. Det var også jente i hvert fall. Anonymkode: 25429...a9a Men når dere fikk ivf, la de egge blant mange sædceller eller plukker de ut en som de parrer det med? Anonymkode: ba9fc...ba9
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #10 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men når dere fikk ivf, la de egge blant mange sædceller eller plukker de ut en som de parrer det med? Anonymkode: ba9fc...ba9 Blant mange når det er vanlig IVF som vi hadde. Men for noen bruker de ICSI hvor de sprøyter én sædcelle inn i egget. Anonymkode: 25429...a9a
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #11 Skrevet 10. oktober 2021 Sannsynligvis en av de første dagene etter mens: gutt 😄 vi holdt på maaaange dager på rad denne perioden (woohaen min var ekstremt sår😅), og ble gravid veldig fort i syklusen Anonymkode: b30eb...449
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå