AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg er i et forhold der partneren ikke tar initiativet til de nære tingene. Alt det dagligdagse er til dels ok, men det å gi en klem, ta på, gi et komplement, spørre hvordan dagen er eller ta initiativet til sex skjer ikke. Jeg føler meg avvist og usikker, jeg blir veldig frustrert og trist. Jeg føler jeg kaster bort livet fordi jeg opplever disse tingene som kjærlighet. Jeg lever på en måte i et kaldt upersonlig forhold. Er det noen som skjønner hva jeg mener? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 42b32...405 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Samme her. Han sier han jobber med å bli bedre på dette fordi det har tatt drepen av hans to forrige forhold.. men jeg merker ingen innsats eller bedring overhodet. Det gjør meg så trist! Anonymkode: a3190...e9e 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er i et forhold der partneren ikke tar initiativet til de nære tingene. Alt det dagligdagse er til dels ok, men det å gi en klem, ta på, gi et komplement, spørre hvordan dagen er eller ta initiativet til sex skjer ikke. Jeg føler meg avvist og usikker, jeg blir veldig frustrert og trist. Jeg føler jeg kaster bort livet fordi jeg opplever disse tingene som kjærlighet. Jeg lever på en måte i et kaldt upersonlig forhold. Er det noen som skjønner hva jeg mener? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 42b32...405 Oi sann. 😕 At han partnerern din ikkje eingong spør korleis dagen din er, er ... innmari trist! Anonymkode: 8ca92...b3e
Mann39nord Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 (endret) Kommer nettopp fra en sånn dame 9 år sammen,Klarte ikke mere. Kom deg bort det blir aldri bedre. Endret 10. oktober 2021 av Mann39nord 1
CorvusCorax Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 Tar du initiativ selv? For de aller fleste er nærhet og intimitet viktig i et forhold. Om det ikke forbedres etter hvert bør du avslutte forholdet før du blir helt utsultet. Det er ikke bra for psyken. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 1 hour ago, CorvusCorax said: Tar du initiativ selv? For de aller fleste er nærhet og intimitet viktig i et forhold. Om det ikke forbedres etter hvert bør du avslutte forholdet før du blir helt utsultet. Det er ikke bra for psyken. Ja, jeg er den eneste som tar initiativ. Jeg merker at jeg holder tilbake mye mer nå enn tidligere, fordi jeg ønsker så sårt at han skal ha behov for nærhet med meg. Viser seg at jeg håper på et mirakel antar jeg 😒 Anonymkode: a3190...e9e 1
Mann39nord Skrevet 10. oktober 2021 #7 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ja, jeg er den eneste som tar initiativ. Jeg merker at jeg holder tilbake mye mer nå enn tidligere, fordi jeg ønsker så sårt at han skal ha behov for nærhet med meg. Viser seg at jeg håper på et mirakel antar jeg 😒 Anonymkode: a3190...e9e Det at du holder tilbake nå er helt normalt. Jeg var i helt lik situasjon. Det endte med at jeg var så frustrert å utrygg på meg selv og forholdet at det ble uholdbart for meg. Noen personer klarer bare ikke å vise seg selv eller se andre mennesker følelsesmessig. Det er naivt å tro disse mennesker skal endre seg. Ikke bruk tid eller utsette noe som er ungåelig. Du har igrunn vert aleina lenge allerde. 😉 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #8 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Samme her. Han sier han jobber med å bli bedre på dette fordi det har tatt drepen av hans to forrige forhold.. men jeg merker ingen innsats eller bedring overhodet. Det gjør meg så trist! Anonymkode: a3190...e9e Da jobber han heller ikke med det. Det er bare ord og du er bare sex for han. Dere har faktisk ikke nære bånd sammen. Trist som pokker og det kommer neppe til å bedre seg. Trekk deg tilbake og forberede deg på at du nå går bort fra dette. Har det ganske så likt selv, men det er mer litt av og på og det er like frustrerende. Trekker meg mer tilbake jeg også, og tenker at dette neppe kommer til å gå i lengden. Prate om det hjelper sjeldent. Det blir bare bortforklaringer og unnskyldninger fra den andre uten praktisk endring. Evner ikke en partner å se dette selv? Da er det ikke stort håp videre. Ta vare på forholdet sitt, dyrke det og gjøre en innsats er noe som må til hele tiden. Ellers havarerer det, og det kommer til å gjenta seg i neste forholdene i det uendelige. Slike mennesker er ikke egnet for noe forhold. Ærlig talt så er dette noe man ser ganske tidlig, men håper på at skal endre seg. Det gjør aldri det av seg selv, det krever to stykker som er villige til å jobbe for det. Anonymkode: 5fb32...18d 1
Era Vulgaris Skrevet 10. oktober 2021 #9 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, jeg er den eneste som tar initiativ. Jeg merker at jeg holder tilbake mye mer nå enn tidligere, fordi jeg ønsker så sårt at han skal ha behov for nærhet med meg. Viser seg at jeg håper på et mirakel antar jeg 😒 Anonymkode: a3190...e9e Hvor lenge har dere vært sammen? Har han vært sånn hele tiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå