Gå til innhold

Er så irriterende på FB når jeg ser hva venner kommenterer i offentlige innlegg...Hvordan forhindre at mine kommentarer dukker opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier alt. Kan jeg gjøre noe med innstillingene, slik at venner ikke kan se at jeg feks er med i en konkurranse hos Eurosko e.l? Er så irriterende med venner som kommenterer hva jeg har kommentert....og omvendt.

Noen som vet? har sjekket personverninnstillinger men finner ikke ut av det. 

Anonymkode: 292d2...e26

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Overskriften sier alt. Kan jeg gjøre noe med innstillingene, slik at venner ikke kan se at jeg feks er med i en konkurranse hos Eurosko e.l? Er så irriterende med venner som kommenterer hva jeg har kommentert....og omvendt.

Noen som vet? har sjekket personverninnstillinger men finner ikke ut av det. 

Anonymkode: 292d2...e26

Nei. Derfor hater jeg Facebook. 

Anonymkode: 2ae3c...7be

• Liker 2
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Jeg kan heller ikke fordra det.  Har av og til lyst til å lage en ny konto og bruker til å kommentere diverse nyhetsinnslag. Jeg har også lett etter innstillinger, men ikke funnet noe.

Skrevet

Du vil forhindre at andre skal hverken kunne se og diskutere det du gjør i offentligheten?

Det er ærlig talt en farlig vei å gå på, og en av de tingene jeg er helt enig med Facebook i.

Det skal ikke finnes et skjold en kan gjemme seg bak i det offentlige rom, og en skal ikke kunne sensurere vekk hvem en ønsker skal kunne lese og diskutere ytringer i det offentlige rom.

Anonymkode: 27747...7f6

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det skal ikke finnes et skjold en kan gjemme seg bak i det offentlige rom, og en skal ikke kunne sensurere vekk hvem en ønsker skal kunne lese og diskutere ytringer i det offentlige rom.

Og dette kommer fra en som benytter seg av AB-funksjonen...

Jeg ville laget en konto til TS.

Anonymkode: c36d2...44d

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du vil forhindre at andre skal hverken kunne se og diskutere det du gjør i offentligheten?

Det er ærlig talt en farlig vei å gå på, og en av de tingene jeg er helt enig med Facebook i.

Anonymkode: 27747...7f6

Det er ikke det som er poenget, men at det kommer opp i newsfeeden. Burde bare vært synlig for de som klikker seg inn på samme artikkel.

Anonymkode: a9c9d...013

• Liker 7
Skrevet

Jeg slettet alle vennene mine, jeg. Feeden min er en drøm nå. Å lage ny profil er en bedre idé, i alle fall hvis du bryr deg om de tingene de deler.

Anonymkode: b7d0a...ad0

Skrevet

Har en egen konto jeg bruker til slikt.  Der tør jeg å være meg selv fullt ut. Har ikke spesielt kontroversielle meninger og- jeg slipper å bli stemplet  Kjedelige unnselige meg har et rikt indre liv og en formening om ting allikevel. 

Anonymkode: a33e4...10a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...