AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Overskriften sier alt. Kan jeg gjøre noe med innstillingene, slik at venner ikke kan se at jeg feks er med i en konkurranse hos Eurosko e.l? Er så irriterende med venner som kommenterer hva jeg har kommentert....og omvendt. Noen som vet? har sjekket personverninnstillinger men finner ikke ut av det. Anonymkode: 292d2...e26 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Overskriften sier alt. Kan jeg gjøre noe med innstillingene, slik at venner ikke kan se at jeg feks er med i en konkurranse hos Eurosko e.l? Er så irriterende med venner som kommenterer hva jeg har kommentert....og omvendt. Noen som vet? har sjekket personverninnstillinger men finner ikke ut av det. Anonymkode: 292d2...e26 Nei. Derfor hater jeg Facebook. Anonymkode: 2ae3c...7be 2
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg kan heller ikke fordra det. Har av og til lyst til å lage en ny konto og bruker til å kommentere diverse nyhetsinnslag. Jeg har også lett etter innstillinger, men ikke funnet noe.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Du vil forhindre at andre skal hverken kunne se og diskutere det du gjør i offentligheten? Det er ærlig talt en farlig vei å gå på, og en av de tingene jeg er helt enig med Facebook i. Det skal ikke finnes et skjold en kan gjemme seg bak i det offentlige rom, og en skal ikke kunne sensurere vekk hvem en ønsker skal kunne lese og diskutere ytringer i det offentlige rom. Anonymkode: 27747...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det skal ikke finnes et skjold en kan gjemme seg bak i det offentlige rom, og en skal ikke kunne sensurere vekk hvem en ønsker skal kunne lese og diskutere ytringer i det offentlige rom. Og dette kommer fra en som benytter seg av AB-funksjonen... Jeg ville laget en konto til TS. Anonymkode: c36d2...44d 8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du vil forhindre at andre skal hverken kunne se og diskutere det du gjør i offentligheten? Det er ærlig talt en farlig vei å gå på, og en av de tingene jeg er helt enig med Facebook i. Det skal ikke finnes et skjold en kan gjemme seg bak i det offentlige rom, og en skal ikke kunne sensurere vekk hvem en ønsker skal kunne lese og diskutere ytringer i det offentlige rom. Anonymkode: 27747...7f6 Det er ikke det som er poenget, men at det kommer opp i newsfeeden. Burde bare vært synlig for de som klikker seg inn på samme artikkel. Anonymkode: a9c9d...013 7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #7 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg slettet alle vennene mine, jeg. Feeden min er en drøm nå. Å lage ny profil er en bedre idé, i alle fall hvis du bryr deg om de tingene de deler. Anonymkode: b7d0a...ad0
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #8 Skrevet 11. oktober 2021 Har en egen konto jeg bruker til slikt. Der tør jeg å være meg selv fullt ut. Har ikke spesielt kontroversielle meninger og- jeg slipper å bli stemplet Kjedelige unnselige meg har et rikt indre liv og en formening om ting allikevel. Anonymkode: a33e4...10a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå