Gå til innhold

Eggløsning rett etter mensen?

Babysjuk321

Anbefalte innlegg

Hei alle prøvere der ute! 
vi har nå prøvd i 8 mnd, og med hjelp av Flo appen sier den jo selvfølgelig at jeg har eggløsning etter 14 dager. 
MEN, de siste 3 mnd har jeg tenkt over at noen få dager etter mensen kommer denne eggehvite utfloden. Det kommer MYE så vanskelig å ikke legge merke til. 

leste nettopp at etter mensen er det vanlig med lite utflod, men nå 3/ 4 dager etter mensen kommer denne blanke, klissete utfloden. Noen som har opplevd lignende og evt en SÅÅÅ tidlig Eggløsning? 

som sagt tenkt over dette de 3 siste mnd, men mulig det alltid er vært sånn😅 Første dag av min mens var nå 3. oktober, ferdig 6. oktober og har i dag denne blanke guffen. Eggløsning eller noe annet nå 3 dager etter mens😬😬😬

I tilfelle er jeg 10 dager for sen med sexen hver mnd🙈😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kort syklus, og har da også eggløsning bare få dager etter mensen. Så det er ikke utenkelig, men da vil jeg også tro at du har kort syklus 😊

Anonymkode: 011db...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysjuk321 skrev (5 timer siden):

Hei alle prøvere der ute! 
vi har nå prøvd i 8 mnd, og med hjelp av Flo appen sier den jo selvfølgelig at jeg har eggløsning etter 14 dager. 
MEN, de siste 3 mnd har jeg tenkt over at noen få dager etter mensen kommer denne eggehvite utfloden. Det kommer MYE så vanskelig å ikke legge merke til. 

leste nettopp at etter mensen er det vanlig med lite utflod, men nå 3/ 4 dager etter mensen kommer denne blanke, klissete utfloden. Noen som har opplevd lignende og evt en SÅÅÅ tidlig Eggløsning? 

som sagt tenkt over dette de 3 siste mnd, men mulig det alltid er vært sånn😅 Første dag av min mens var nå 3. oktober, ferdig 6. oktober og har i dag denne blanke guffen. Eggløsning eller noe annet nå 3 dager etter mens😬😬😬

I tilfelle er jeg 10 dager for sen med sexen hver mnd🙈😂 

For det første, så er ikke eggløsning 14 dager etter mensstart. Den er ca. 14 dager FØR neste mens begynner. Statistisk sett.

For det andre, så kommer ikke EL sammen med den eggehvite utfloden. Man har utflod 3-5 dager i forveien. Så alt høres ganske logisk ut. Du skal EL om noen dager. Men det er ikke rett etter mens.

Anonymkode: 9b80c...ce0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får eggløsning på dag 11-15 ca alt ettersom, og kan ha eggløsningsslim 5-6 dager i forveien. Så på en kort syklus  er det ikke uvanlig at det begynner kort tid etter at mensen er ferdig (blør vanligvis 4-5 dager).

Anonymkode: 5e777...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har kort syklus, og har da også eggløsning bare få dager etter mensen. Så det er ikke utenkelig, men da vil jeg også tro at du har kort syklus 😊

Anonymkode: 011db...ee3

Ja, jeg har en veldig kort syklus🙈 Tenker på å prøve meg frem med eggløsningstest neste mnd🙆🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...