AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Vi har ikke så lite bad egentlig men det er veldig kvadratisk så det er bare ett sted langs veggen det går an å sette stellebordet (all ledig plass er midt på gulvet..), og der er det bare plass til et som er maks 50cm bredt/dypt (altså kortsiden på stellebordet). Jeg finner mange stellematter som er 48cm brede, men nesten ingen stellebord. Dette er ett av de eneste stellebord som er så smale jeg har funnet (det andre så veldig ubehagelig ut for baby). Dette har badebalje også som virker praktisk for oss som da ikke har flere steder å ha utstyr på badet så vet ikke hvor vi skulle satt badebaljen i tillegg til stellebord. https://www.rudo.no/products/fillikid-stellebord-giraffe Har noen erfaring med dette bordet? Vet dere om andre stellebord som er maks 50cm brede/dype ene vei? Mannen sliter til tider med ryggen så tror det er dårlig ide å legge matte rett på gulvet selv om det er midt på gulvet all plassen er. Vi kan kanskje sette opp et ekstra stellebord i et annet rom og men vil helst ha ett på badet, iallfall ikke kun på annet rom. Og - kjempedumt spm, men det går fint å sette stellebordet sånn at man står ved kortsiden når man steller baby sant? Det er sånn jeg har skiftet på babyer før (ikke egne) altså at de har hodet fra meg og bena mot meg. Men så ser jeg mange stellekommoder der det ser ut som baby ligger sidelengs oppå kommoden så da lurer jeg på om det da stelles fra siden og at det er like/mer vanlig? Virker bare så rart.. Anonymkode: 51618...829
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Siden man får stellematter som er 48cm har jeg tenkt på at man kan bruke noe annet slags møbel der og ha matten oppå men da må jeg finne et møbel (hylle/kommode/bord) som er rundt 100cm høyt, 50cm bredt/dypt og tåler vekten av en baby.. virker litt umulig 😅 Anonymkode: 51618...829
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg steller fra kortsiden - mannen fra langsiden, smak og behag... Er 50 cm absolutt maks? Ikea Gulliver sitt er 54 og Sniglar er 53. Du får sammenleggbare badebaljer - både Stokke og Twist&Shake har modeller som blir flate. Vi har liten plass på badet og måtte sette stellebordet inntil veggen/døren på dusjen, måtte dra frem stellebordet for å dusje, men dusjen blir tross alt bare brukt 1 gang for dag så det har ikke vært noe problem. Anonymkode: 25edc...f80
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Kan man legge stellematte på toppen av vaskemaskinen og stelle der når den er av selvfølgelig? Anonymkode: c3c3f...7c9
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Kan man legge stellematte på toppen av vaskemaskinen og stelle der når den er av selvfølgelig? Anonymkode: c3c3f...7c9 Vi har tørketrommel oppå vaskemaskinen og vil helst beholde den Ellers hadde det vært en smart løsning. Anonymkode: 51618...829
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg steller fra kortsiden - mannen fra langsiden, smak og behag... Er 50 cm absolutt maks? Ikea Gulliver sitt er 54 og Sniglar er 53. Du får sammenleggbare badebaljer - både Stokke og Twist&Shake har modeller som blir flate. Vi har liten plass på badet og måtte sette stellebordet inntil veggen/døren på dusjen, måtte dra frem stellebordet for å dusje, men dusjen blir tross alt bare brukt 1 gang for dag så det har ikke vært noe problem. Anonymkode: 25edc...f80 Ja mulig vi kan presse inn 51 cm men ikke en cm mer.. det er allerede foran/mellom dusjen og annet bademøbel. Vi kan dytte inn dusjveggen for å få mer "albuerom" når vi steller om vi setter bordet der men ikke permanent uten at bordet må stå inni dusjen 😄 Vi kunne godt flyttet på et stellebord for å dusje men om det står på andre siden av dusjen så stenger det for do og vask så det blir veldig klønete hos oss dessverre. Takk for tips om sammenleggbare badebaljer 😊 Anonymkode: 51618...829
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå