AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Har datet en mann i 7 mnd. Han dumpet meg forrige uke. Sa han følte vennefølelsene blokkerte for andre følelser og er usikker på om de vennefølelsene vil forsvinne. Jeg tok null kontakt. Han fortsatte og sendte meg søte videoer og kommenterte på diverse ting jeg hadde lagt ut. Vi møttes noen dager da jeg spurte han om han ville komme til meg. Vi hadde et sterkt «moment» da han skulle gå. Jeg ville ikke at han skulle gå. Ingen nærkontakt ble initiert imens vi hang sammen, det skjedde først da han skulle gå. Det ble klemming og intense følelser. Han sa han hadde tenkt mye på meg, savnet meg og lurt på hvordan jeg hadde hatt det de siste dagene. Det ble en sterk og følelsesladd greie. Jeg kjente hjerte hans slå fort og hardt. Vi sov med hverandre og kysset hverandre ha det dagen etter. Den dagen hørte jeg ingenting. Jeg sendte en meld og spurte om det som skjedde var dumt. Han sa at det han sa forrige uke, at ting fortsatt er over, at jeg skal gå videre med livet mitt og ikke vente på han. Han trodde jeg hadde skjønt det selvom han kom til meg og ting ble følelsesladet mellom oss. jeg ble sittende igjen som et stort spørsmålstegn. Vi snakket sammen senere den kvelden og jeg sa jeg måtte kutte han. Han svarte at det var et valg han ikke kunne svare på eller forholde seg på der og da. Vi ble enige om p snakkes ril uken. jeg har siden torsdag denne uken kjørt null kontakt opplegg med han. Han derimot har sendt snap av at han bærer kidden til kompisen sin som snorker. Hvorfor i all verden gjør han dette? Blir gal i hodet. Jeg har ikke svart og kommer ikke til å ta kontakt. Han fortjente nada. Han har såret meg. han er en mann som ikke er noen player. Han har det vanskelig i livet sitt, noe jeg fikk han til å bli bevisst på og noe jeg turte å grave i. Ingen andre har turt det. Anonymkode: a2077...228
wandagirl Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Tenker det beste for deg er å slette han. Vanskelig å komme over noen når de stadig sender og legger ut ting. Null kontakt er godt for dere begge og gir dere pause og ro til å hygge dere med andre ting. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Hvor gamle er dere? Anonymkode: 69439...6c0
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gamle er dere? Anonymkode: 69439...6c0 I starten på 30 årene. Anonymkode: a2077...228
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Sånt som dette er sårt og vondt, men jeg tror det beste for deg nå er å kutte han helt ut, slette han fra sosiale medier om du må. Jeg tror dessverre at han kommer til å fortsette å såre deg om du blir sittende og «vente» og håpe på noe mer når han er usikker selv, virker som om han kan kontakter deg når han trenger det eller er ensom, og er redd for å miste det båndet dere har, selv om han ikke kan gi deg mer enn venner. Mitt råd er å kutte han ut og fokusere på livet ditt og deg selv, og jeg mener det er viktig å formidle dette til ham, sånn at han kan respektere det. Ut i fra det du skriver virker det litt som om han bruker deg litt, og det er ikke greit. Anonymkode: af460...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har datet en mann i 7 mnd. Han dumpet meg forrige uke. Sa han følte vennefølelsene blokkerte for andre følelser og er usikker på om de vennefølelsene vil forsvinne. Jeg tok null kontakt. Han fortsatte og sendte meg søte videoer og kommenterte på diverse ting jeg hadde lagt ut. Vi møttes noen dager da jeg spurte han om han ville komme til meg. Vi hadde et sterkt «moment» da han skulle gå. Jeg ville ikke at han skulle gå. Ingen nærkontakt ble initiert imens vi hang sammen, det skjedde først da han skulle gå. Det ble klemming og intense følelser. Han sa han hadde tenkt mye på meg, savnet meg og lurt på hvordan jeg hadde hatt det de siste dagene. Det ble en sterk og følelsesladd greie. Jeg kjente hjerte hans slå fort og hardt. Vi sov med hverandre og kysset hverandre ha det dagen etter. Den dagen hørte jeg ingenting. Jeg sendte en meld og spurte om det som skjedde var dumt. Han sa at det han sa forrige uke, at ting fortsatt er over, at jeg skal gå videre med livet mitt og ikke vente på han. Han trodde jeg hadde skjønt det selvom han kom til meg og ting ble følelsesladet mellom oss. jeg ble sittende igjen som et stort spørsmålstegn. Vi snakket sammen senere den kvelden og jeg sa jeg måtte kutte han. Han svarte at det var et valg han ikke kunne svare på eller forholde seg på der og da. Vi ble enige om p snakkes ril uken. jeg har siden torsdag denne uken kjørt null kontakt opplegg med han. Han derimot har sendt snap av at han bærer kidden til kompisen sin som snorker. Hvorfor i all verden gjør han dette? Blir gal i hodet. Jeg har ikke svart og kommer ikke til å ta kontakt. Han fortjente nada. Han har såret meg. han er en mann som ikke er noen player. Han har det vanskelig i livet sitt, noe jeg fikk han til å bli bevisst på og noe jeg turte å grave i. Ingen andre har turt det. Anonymkode: a2077...228 Hva mener du med vanskelig i livet sitt? Kanskje han må få orden på noe først. Har han barn selv? Anonymkode: 69439...6c0
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #8 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva mener du med vanskelig i livet sitt? Kanskje han må få orden på noe først. Har han barn selv? Anonymkode: 69439...6c0 Han har ikke barn selv og heller ikke jeg. Det tok litt tid å dette alle brikke e i bildet på plass og se at han ikke hadde det bra med seg selv. Så etter det ble slutt/avsluttet, spurte jeg hvordan han egentlig hadde det og peilet borti noe som traff han. Jeg spurte og gravde og fant ut at han har det skikkelig vanskelig, men at han ikke har sett det selv. Han er en oppegående mann, men har ikke turt å kjenne på følelser eller vet hvordan han skal håndtere de. i vår relasjon har han vært fin og god. Vist masse nærhet og vi har levd som «kjærester» de siste mnd. Vært på feiere sammen og levd en normal hverdag med jobb, venner, familie og trening. Så da jeg spurte om vi er kjærester, kom han med en forklaring at han han i det siste hadde kjent på vennefølelser og at de blokkerte for kjærestefølelser. Jeg synes det er veldig merkelig da han ikke har tatt avstand, sexen har vært bra, han har vist masse nærhet og kjærlighet. Så dette kom som lyn fra klar himmel. Venner av han sier at han er forvirret, savner meg og at jeg ikke skal gi han opp. De sier at han trenger og finne seg selv og at de vil kjempe for ah han og jeg skal være sammen. Dette fordi de ser hvor bra vi er for hverandre. De sier at de aldri hørt han snakke så bra om en dame og at han heller ikke har introdusert en som meg for de før. dette er helt sinnsykt vanskelig og forvirrende. Jeg er supersåret og forbanna. Anonymkode: a2077...228
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå