AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Kan du som pedagogisk leder si til dine assistentene eller fagarbeiderne på avdelingen at de må holde ulike samlinger eller arrangementer mens du er borte? Må du lage oppleggene eller kan du stole på at de gjør dette utifra egen motivasjon? Når jeg er borte må jeg lage alle opplegg for avdelingen, dette er noe de har bedt spesielt om og ønsker. Anonymkode: 9ec29...90d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan du som pedagogisk leder si til dine assistentene eller fagarbeiderne på avdelingen at de må holde ulike samlinger eller arrangementer mens du er borte? Må du lage oppleggene eller kan du stole på at de gjør dette utifra egen motivasjon? Når jeg er borte må jeg lage alle opplegg for avdelingen, dette er noe de har bedt spesielt om og ønsker. Anonymkode: 9ec29...90d Så lenge de får tid til planlegging så kan du selvfølgelig få «dine assistenter» til å gjøre det. Hva tenker du de gjør når du ikke er der da? Anonymkode: 27c51...233 4
Era Vulgaris Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg har heldigvis dyktige og selvgående fagarbeidere på avdelingen min, og er helt trygg på at alt går like bra for seg om jeg har fri. De har assistenttid til planlegging hver uke, og vi legger planer på avdelingsmøter, så de har selvfølgelig ansvar for både planlegging og gjennomføring av opplegg når jeg er borte også.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Så lenge de får tid til planlegging så kan du selvfølgelig få «dine assistenter» til å gjøre det. Hva tenker du de gjør når du ikke er der da? Anonymkode: 27c51...233 Hehe nei det får jeg ikke ekstra. Anonymkode: 9ec29...90d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Hvis du er usikker på om ting blir gjort må du veilede dine medarbeidere, og organisere arbeidet så de kjenner til hva som er plan for dagen. Hvis de er underbemannet når du er borte så kan du ikke forvente at alle planer blir gjennomført. Viktig å ha tillit til medarbeidere og delegere ansvar. Anonymkode: 66228...278 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå