Gå til innhold

Hvorfor blir jeg så sykt trist av denne sangen når jeg ikke forstår språket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Romeo Santos Y Julieta. Hører jeg på den (fordi jeg synes den er fin), kan jeg bli nedstemt i flere timer og følsom. Hva er det med denne sangen?🤔

Anonymkode: 96223...e79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Romeo Santos Romeo Y Julieta

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Romeo Santos Y Julieta. Hører jeg på den (fordi jeg synes den er fin), kan jeg bli nedstemt i flere timer og følsom. Hva er det med denne sangen?🤔

Fordi sangen kommer via sjela ❤️ 

Anonymkode: c076b...401

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor skrive om en sang uten å legge den ut her? Hva er poenget?? Hvis du vil ha et svar på hvorfor. Vi må jo få høre. Nå har jeg brukt masse tid på å finne låta på Spotify uten hell. Veldig unødvendig av deg. Legg ved link / video!! 

Anonymkode: c8d72...78b

• Liker 1
Skrevet

Anonymkode: 0648f...f5e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvorfor skrive om en sang uten å legge den ut her? Hva er poenget?? Hvis du vil ha et svar på hvorfor. Vi må jo få høre. Nå har jeg brukt masse tid på å finne låta på Spotify uten hell. Veldig unødvendig av deg. Legg ved link / video!! 

Jeg la ikke ut noen link siden folk ofte skriver her inne at de ikke trykker på linker. Skrev derfor teksten på sangen. Ligger på youtube, men legger til link under her. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok, oppdatering. Nå fant jeg den på YouTube, og det var jo en meget lettbeint og lystig låt. Får lyst til å danse salsa til sangen, skjønner ikke hvorfor du blir trist av denne morsomme låten 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, oppdatering. Nå fant jeg den på YouTube, og det var jo en meget lettbeint og lystig låt. Får lyst til å danse salsa til sangen, skjønner ikke hvorfor du blir trist av denne morsomme låten 

Skulle poste link, men ser du gjorde det. Det er riktig sang.  Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Fordi sangen kommer via sjela ❤️ 

Anonymkode: c076b...401

Det gir mening 💖 Ts

Skrevet

Sangen heter «todavia me amas» (-du elsker meg fortsatt), og bandet heter Aventura. Sangen ligger på spotify.

Hvis du googler teksten så ser du at den handler om ulykkelig kjærlighet. 

Aventura har mange sanger i samme sjanger.

Anonymkode: fc7c3...dc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...