Gå til innhold

Vi har ikke sex men lever fint som familie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sammen med mannen min på 15 året. Har to barn sammen. Vi har aldri fungert bra sexuelt sammen men var stormende forelsket lenge. Et harmonisk flott forhold men generelt lite sex. Nå har vi stoppet helt opp. Har igjsmitt sex 0-3 ganger i året. Han har dårlig selvtillit i senga (kommer etter 1 min) , han slikker ikke da han synes det er ekkelt og det er null passion. Jeg er egentlig motsatt...Rå og vill senga men lever med en mann som kun ønsker misjonær og er veldig ordentlig. Han tenner ikke på noe spesielt og har ingen erotiske fantaserer eller ønsker. Han er rett og slett svært lite sexuell. Selv om han også ønsker at vi hsr sex oftere har han sagt at han aldri kan bli en som vil ha det hver dag. Han har også sagt at han fint kan leve uten sex. 

For meg har det blitt vane nå og jeg ønsker ikke lengere sex med han. Synes jo det er trist at alle slike følelser er borte. 

Likevel lever vi godt sammen og barna utrykker stadig at de er redd for skilte foreldre for det vet de om andre som er. De har det så fint med at vi er en familie. 

Vi krangler sjelden og gjør mye koselig sammen...Holder hender, klemmer og en nattakyss, men aldri noe lidenskap eller romantikk. Føles ikke som vi et kjærester lengere...jeg kan og vil ikke gå fra han..For mye å tape, men er samtidig så lei meg over dette også. Lever mange slik? Burde jeg bare leve slik siden vi tross alt fungerer? Hva hadde dere gjort? 

Han ønsker ikke parterapi. Han synes vi skal løse alt selv...jeg skjønner ikke hvordan etter 15 år...

Anonymkode: 9e266...8cf

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er da veldig enkelt. Vil du pule mer, må du finne deg en annen. Om du er fornøyd med livet som helhet, blir du værende.

Anonymkode: 2e236...1c0

• Liker 21
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er da veldig enkelt. Vil du pule mer, må du finne deg en annen. Om du er fornøyd med livet som helhet, blir du værende.

Nei det er ikke så enkelt. 

• Liker 24
Skrevet

Nei det er ikke så enkelt. 

Ok. Da kan jeg ikke hjelpe, all den tid du skrev det du skrev.

• Liker 4
Skrevet

Her hadde jeg faktisk blitt værende og fikset «biffen» selv. 

Anonymkode: d7db8...08c

• Liker 21
Skrevet

Her hadde jeg faktisk blitt værende og fikset «biffen» selv. 

Anonymkode: d7db8...08c

Ja. Jeg er god venn med dusjen i perioder....he he

• Liker 7
Skrevet

Har det litt på samme måte. Og jeg har bestemt meg for å bli. Jeg har det godt i livet. Savner sex innimellom, men det er ikke det viktigste for meg. Har en bra og flott mann. 

Anonymkode: 28dba...512

• Liker 17
Skrevet

Det virker som ikke som at du er SÅ misfornøyd eller?

For meg tror jeg det hadde fungert bra. Har ikke det største behovet for sex selv. Om du er gift med en snill mann så hvorfor ikke bare holde familien samla? Tror du virkelig at alternativet hadde vært bedre? 

Anonymkode: c3d96...295

• Liker 11
Skrevet

Har hatt tørkeperioder som dette vi og. Ganske likt egentlig. Men, så har vi det så fint som familie. Han er så trygg og god far. Alltid snill med meg, gjør alt for oss. Vi har jobbet med å få det bedre, og nå er det ganske bra! Vi er sammen på det trettende året. 

Dere må prate sammen om behov, og hvordan dere kan møtes på halveien. 

Anonymkode: cf117...d88

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror dere trenger en krise. Du kan gi ham valget mellom parterapi eller brudd. Det er mye han ikke kan klandres for, men når ham mener dere skal "fikse det selv" så tar han ikke problemet helt på alvor.

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde spurt om åpent forhold. Jeg hadde ikke fikset et liv uten sex. Hvor gamle er barna? Du kan ihvertfall holde ut med dette livet ut. Det er det ikke verdt.

• Liker 8
Skrevet
Isambard skrev (1 minutt siden):

Jeg tror dere trenger en krise. Du kan gi ham valget mellom parterapi eller brudd. Det er mye han ikke kan klandres for, men når ham mener dere skal "fikse det selv" så tar han ikke problemet helt på alvor.

Hun sier de har et godt familieliv, løsningen er å fucke det opp? 

• Liker 17
Skrevet

Hun sier de har et godt familieliv, løsningen er å fucke det opp? 

Målet er at de skal få det bedre sammen.

• Liker 4
Skrevet
Isambard skrev (Akkurat nå):

Målet er at de skal få det bedre sammen.

Tror ikke at et ultimatum er løsningen. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har hatt tørkeperioder som dette vi og. Ganske likt egentlig. Men, så har vi det så fint som familie. Han er så trygg og god far. Alltid snill med meg, gjør alt for oss. Vi har jobbet med å få det bedre, og nå er det ganske bra! Vi er sammen på det trettende året. 

Dere må prate sammen om behov, og hvordan dere kan møtes på halveien. 

Anonymkode: cf117...d88

Tørkeperioder er jo ikke det samme som når sexlivet har vært kjedelig/dårlig siden starten 😕 Ved tørkeperioder er det håp om bedring hvis begge tar tak, men det Ts beskriver er jo en grunnleggende ulikhet i sexlyst/interesse.

Anonymkode: 9c0e4...d6c

• Liker 12
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Sammen med mannen min på 15 året. Har to barn sammen. Vi har aldri fungert bra sexuelt sammen men var stormende forelsket lenge. Et harmonisk flott forhold men generelt lite sex. Nå har vi stoppet helt opp. Har igjsmitt sex 0-3 ganger i året. Han har dårlig selvtillit i senga (kommer etter 1 min) , han slikker ikke da han synes det er ekkelt og det er null passion. Jeg er egentlig motsatt...Rå og vill senga men lever med en mann som kun ønsker misjonær og er veldig ordentlig. Han tenner ikke på noe spesielt og har ingen erotiske fantaserer eller ønsker. Han er rett og slett svært lite sexuell. Selv om han også ønsker at vi hsr sex oftere har han sagt at han aldri kan bli en som vil ha det hver dag. Han har også sagt at han fint kan leve uten sex. 

For meg har det blitt vane nå og jeg ønsker ikke lengere sex med han. Synes jo det er trist at alle slike følelser er borte. 

Likevel lever vi godt sammen og barna utrykker stadig at de er redd for skilte foreldre for det vet de om andre som er. De har det så fint med at vi er en familie. 

Vi krangler sjelden og gjør mye koselig sammen...Holder hender, klemmer og en nattakyss, men aldri noe lidenskap eller romantikk. Føles ikke som vi et kjærester lengere...jeg kan og vil ikke gå fra han..For mye å tape, men er samtidig så lei meg over dette også. Lever mange slik? Burde jeg bare leve slik siden vi tross alt fungerer? Hva hadde dere gjort? 

Han ønsker ikke parterapi. Han synes vi skal løse alt selv...jeg skjønner ikke hvordan etter 15 år...

Da hadde jeg sluttet å ha sex med mannen for godt og funnet meg en,  eller to tre elsker(e).

Han driter jo helt i deg og har driti i deg i 15år, så derfor hadde jeg faktisk ikke brydd meg om det er umoralskt i ditt tilfelle. 

Men før du gjør det kan du jo se om han er åpen for at du får sex utenom ekteskapet? :)

Endret av loveli
Skrevet

Familien er MYE viktigere enn sex.

Anonymkode: d3e70...bf4

• Liker 30
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det virker som ikke som at du er SÅ misfornøyd eller?

For meg tror jeg det hadde fungert bra. Har ikke det største behovet for sex selv. Om du er gift med en snill mann så hvorfor ikke bare holde familien samla? Tror du virkelig at alternativet hadde vært bedre? 

Enig med deg. Nei tror absolutt ikke det er grønnere på andre siden. Han er en fantastisk mann ! Elsker han!

Ts

• Liker 10
Skrevet

Funker utmerket selv i et sexløst forhold.

hadde først ca 10 år med et aktivt sexliv, etterfulgt av 6-7 år uten sex. Så noen mnd med litt sex og nå ca 6 mnd uten. Aner ikke når eller om vi har sex igjen.

Funker veldig fint for oss. Vil heller ha det slik, en ikke å være sammen 😊. Vi har alt for mye fint i mellom oss til at å avslutte det pga sex skal være aktuelt. Så jævla viktig og spennende er det ikke etter så mange år😊

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Familien er MYE viktigere enn sex.

Anonymkode: d3e70...bf4

Enig. 

Ts

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...