AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Del Skrevet 9. oktober 2021 Enten som del av et treningsprogram eller morgenrutine eller hva du nå gjør. Eller kveldsrutine? Stretching, styrkeøvelse, balanse eller hva som helst. Tenker at det kan være fint å ha en kjapp minirunde som jeg kan gjøre hver eneste dag, f.eks på morgenen. Starte dagen på en god måte, føle at jeg allerede da gjør noe godt for kroppen min. Noen tips?😁 Anonymkode: 575d5...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Del Skrevet 9. oktober 2021 Inn og ut. Inn og ut. Inn og ut. Blir i skikkelig dårlig humør hvis jeg ikke får gjort dette hver kveld.. Anonymkode: 55125...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Inn og ut. Inn og ut. Inn og ut. Blir i skikkelig dårlig humør hvis jeg ikke får gjort dette hver kveld.. Anonymkode: 55125...ffe Har på følelsen at du snakker 🍆 her? Greit nok det, man slapper vel godt av etterpå. Anonymkode: 575d5...955 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har på følelsen at du snakker 🍆 her? Greit nok det, man slapper vel godt av etterpå. Anonymkode: 575d5...955 Helt riktig. Slapper utrolig godt av etter jeg har fått tømt meg. Anonymkode: 55125...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Enten som del av et treningsprogram eller morgenrutine eller hva du nå gjør. Eller kveldsrutine? Stretching, styrkeøvelse, balanse eller hva som helst. Tenker at det kan være fint å ha en kjapp minirunde som jeg kan gjøre hver eneste dag, f.eks på morgenen. Starte dagen på en god måte, føle at jeg allerede da gjør noe godt for kroppen min. Noen tips?😁 Anonymkode: 575d5...955 Fire minutter for nakken om morgenen Anonymkode: af396...ad6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fire minutter for nakken om morgenen Anonymkode: af396...ad6 Takk, det var et supert tips😁 Anonymkode: 575d5...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #7 Del Skrevet 11. oktober 2021 Flere tips?😊 Anonymkode: 575d5...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #8 Del Skrevet 11. oktober 2021 Trener høyre og venstre arm annenhver dag før jeg legger meg. Anonymkode: d83c7...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 11. oktober 2021 #9 Del Skrevet 11. oktober 2021 Cat Cow 10 rep Thoracic Rotation - 5 per side, 10 total Squat - 10 rep Lateral Lunge - 5 per side, 10 total Armsving - 10 rep Ragdoll - 40 sek Synes dette varmer opp kroppen! Føler meg ofte stiv når jeg våkner etter styrketrening, så noen basic øvelser som dette gjør underverker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå