AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Hei, jeg har min aller første jobb(er 20 år gammel) og har jobbet der i ca. ett år ved siden av studier. Det er en studierelevant jobb. For noen dager siden søkte jeg på en ny jobb(også studierelevant) og ble invitert til intervju. Siden jeg allerede har en studierelevant jobb så vil jeg helst ikke miste den dersom jeg ikke får ny jobb.. Men hva om intervjuer ønsker å ta kontakt med min arbeidsgiver? Hvordan forklarer jeg at jeg helst ikke ønsker at de tar kontakt med min arbeidsgiver? Jeg vet jeg ikke kan få sparken, men det blir dårlig stemning om de finner ut at jeg vil bytte jobb. Grunnen til at jeg vil bytte jobb er at jeg ønsker fast stilling og slippe å være bekymret for om min arbeidsgiver har råd til ha meg som arbeidstaker. Anonymkode: cd960...a1b 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Det er iallfall ganske vanlig når man jobber fast og fulltid i min bransje. Man sier bare at man ikke ønsker at eksisterende arbeidsgiver vet at man vurderer en annen jobb, det er helt ok tenker jeg. Men da bør du ha noen andre referanser du kan gi (feks studieveileder eller tidligere sjefer) Anonymkode: ac1ce...f27 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er iallfall ganske vanlig når man jobber fast og fulltid i min bransje. Man sier bare at man ikke ønsker at eksisterende arbeidsgiver vet at man vurderer en annen jobb, det er helt ok tenker jeg. Men da bør du ha noen andre referanser du kan gi (feks studieveileder eller tidligere sjefer) Anonymkode: ac1ce...f27 Takker for svar! Jeg har attest fra tidligere frivillig arbeid. Anonymkode: cd960...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå