Gjest belteguri Skrevet 1. oktober 2005 #1 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg kjøpte et belte på vero moda idag, kom hjem og fjernet lappen som var festet til det. Etter noen minutter fant jeg ut at beltet var en smule for lite...Festet lappen på igjen og lurer nå på om jeg kan bytte det inn i et nummer større? Beltet er ubrukt, men lappen er knytt på igjen, dette siden jeg skar over tråden som var festet til det. Har dette noe å si?
Gjest Catwoman Skrevet 2. oktober 2005 #2 Skrevet 2. oktober 2005 Har du kviteringen vil jeg tro dette skal gå greit.
Immature Skrevet 2. oktober 2005 #3 Skrevet 2. oktober 2005 Vero Moda er ganske raus på returer, så lenge du har kvitteringen, og plagget er ubrukt.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg fikk byttet Men nå viser det seg at det beltet jeg nå fikk, mista en av strasstenene sine etter en dags bruk. Det er en spenne med store strasstener. Dette er veldig irriterende siden det er såpass tydelig, er det en mulighet for at jeg får byttet?
smil Skrevet 5. oktober 2005 #5 Skrevet 5. oktober 2005 Selvfølgelig får du bytte. Det var jo en feil på varen du kjøpte.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #6 Skrevet 5. oktober 2005 Men bare husk at har det skjedd en gang skjer det sikkert igjen. Jeg kjøper aldri ting med strass på nettopp fordi det faller av og ser dumt ut. Men du bør få byttet ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå