Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes mange i disse forumene har gått opp så mye mindre enn meg. Sånn 3.5 kg, eller til og med ned noen kilo. Og det er helt greit, men jeg føler meg litt unormal som har gått opp litt mer enn det, men tenker at det kanskje er fler som har gått opp mer enn bare bittelitt? 

Jeg er 18+1 og har gått opp ca. 5 kg. Spiser sunt, men mer enn vanlig hver dag. Må liksom ha et par mellommåltider i tillegg til hovedmåltidene for å ikke bli uvel. Og så har jeg gått fra et svært høyt aktivitetsnivå til å være mye i ro. Trener fire økter i uken, men ellers slapper jeg mye av 🙂 Er det fler som meg her inne, eller går jeg opp for fort? 

Anonymkode: 84762...815

Videoannonse
Annonse
Gjest PunkCouture
Skrevet

Jeg hadde gått opp ganske nøyaktig fem kilo da jeg var 18 uker på vei ✌🏻

Skrevet

Jeg hadde gått opp 5,5 kg innen uke 23, men hadde ganske høy startvekt så bør ikke gå opp mer enn 9 kg totalt etter anbefalingene... 

Anonymkode: e0b3a...09d

Skrevet

Jeg lå nok rundt der i uke 18 selv, og jeg var innenfor anbefalt vektøkning ved fødselen. 

Anonymkode: 1a5b3...fc2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes mange i disse forumene har gått opp så mye mindre enn meg. Sånn 3.5 kg, eller til og med ned noen kilo. Og det er helt greit, men jeg føler meg litt unormal som har gått opp litt mer enn det, men tenker at det kanskje er fler som har gått opp mer enn bare bittelitt? 

Jeg er 18+1 og har gått opp ca. 5 kg. Spiser sunt, men mer enn vanlig hver dag. Må liksom ha et par mellommåltider i tillegg til hovedmåltidene for å ikke bli uvel. Og så har jeg gått fra et svært høyt aktivitetsnivå til å være mye i ro. Trener fire økter i uken, men ellers slapper jeg mye av 🙂 Er det fler som meg her inne, eller går jeg opp for fort? 

Anonymkode: 84762...815

Folk går opp ulikt. Vi som ikke går opp i første trimester sliter med kvalme feks. Og går kanskje til og med ned litt.

Om du har lagt på deg 5 kilo til nå tenker jeg du har hatt det bra i første trimester! Et sunt tegn!

Anonymkode: 033ed...897

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde kun to uker med kvalme i første trimester, gikk da ned de 2 kg jeg hadde klart å gå opp😅 Men siden da har jeg lagt på meg nærmere 5,5 og er 18+0 i dag. Helt perfekt for min startvekt i følge jordmor🙌🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...