AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg skal i babyshower i morgen ettermiddag, og jeg har sagt jeg skal lage muffins. Kremen står nå i kjøleskapet, og jeg lurer på om jeg kan lage selve muffinsene i kveld, eller om jeg bør vente til i morgen tidlig. Blir de harde eller ekkel om jeg lager dem i kveld, og lar dem stå tildekket frem til kremen skal på? Om noen lurer, er det disse jeg skal lage: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/dumlemuffins Anonymkode: 0726e...050
applestories Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Vil tro det går fint så lenge de blir oppbevart lufttett, det er min erfaring med muffins. Har selv hatt med kake bakt i går i selskap i dag.
Muskath Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Det går bra, de vil bli spist, meeen kakeelskere kjenner fort forskjellen på bakt i går og bakt i dag. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Da venter jeg til i morgen. Har bare plastposer å oppbevare i, og ser for meg at de blir litt... guffen... Får heller stå opp litt tidlig så jeg rekker å bli ferdig :3 Det ser jo ikke ut som om det tar så kjempelang tid å lage. Tenker jeg kan gjøre klart det tørre i kveld f.eks. TS. Anonymkode: 0726e...050
Sally-Go-Round Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Hvordan reiser du? Med bil? Kan du sette dem på brett og oppbevare i bagasjerommet under reising uten plast på? Eller i setet ved siden av deg?
Muskath Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Da venter jeg til i morgen. Har bare plastposer å oppbevare i, og ser for meg at de blir litt... guffen... Får heller stå opp litt tidlig så jeg rekker å bli ferdig :3 Det ser jo ikke ut som om det tar så kjempelang tid å lage. Tenker jeg kan gjøre klart det tørre i kveld f.eks. TS. Anonymkode: 0726e...050 Ja, det er lurt. Jeg pleier å veie/måle opp det tørre og sette fram det som trengs kvelden før. De blir sikkert gode! Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #7 Skrevet 10. oktober 2021 Sally-Go-Round skrev (10 timer siden): Hvordan reiser du? Med bil? Kan du sette dem på brett og oppbevare i bagasjerommet under reising uten plast på? Eller i setet ved siden av deg? Reiser med bil, ja. Litt usikker på hvordan jeg skal frakte dem, men det blir neppe i setet ved siden av meg, da jeg ser for meg at de fort kan skli ned på gulvet om jeg skulle måtte bremse litt kraftig. TS. Anonymkode: 0726e...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå