AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Del Skrevet 9. oktober 2021 Jeg er gravid, 5 uker (4+5) på vei. Fått masse sterke tester og digitaltest, så de viser jo at jeg er gravid. Er det normalt å ikke ha særlig symptomer? Har murring/stikking nederst i magen, pittelitt kvalm som kommer i tak noen ganger for dagen, litt kortere lunte og er litt trøttere enn ellers, men ingen ømme bryster overhodet. Høres det normalt ut? Vet jo at det er veldig tidlig enda, men er førstegangsgravid og lurer naturligvis på alt. Er ikke stresset eller bekymret nødvendigvis, bare nysgjerrig. Kjempespennende Anonymkode: 1eb72...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Del Skrevet 9. oktober 2021 De fleste gangene jeg har vært gravid (ja, ganske mange ganger...) så har jeg merket det før jeg tok test, altså ved rundt fire uker. Så hadde jeg en graviditet hvor jeg ikke hadde noen symptomer overhode, frem til jeg var rundt 20 uker. (Sistnevnte sitter og ser på tv her nå, etter pizzakveld 😘❤) Anonymkode: 3e491...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karilue Skrevet 9. oktober 2021 #3 Del Skrevet 9. oktober 2021 Jeg er førstegangsgravid nå i uke 11+5, og fikk symptom som kvalme, tretthet og bare ble rett og slett uvel i uke 7 ca😊 for meg føltes alt uvirkelig pga jeg ikke kjente noe liksom. Når symptomer kom angra jeg på at jeg ville kjenne noe😂 men begynner heldigvis å slippe litt tak nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Del Skrevet 9. oktober 2021 Har også lurt på det samme. Jeg er 5+1 og ingen symptom. Bare litt vondt på v.side.. Anonymkode: 79d46...6b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Del Skrevet 9. oktober 2021 Følte at jeg var gravid før testen ble positiv, så det var egentlig ingen overraskelse, men det føles likevel uvirkelig når det liksom ikke er noe forskjell i sinn og helsen. Har også lest at kroppen såvidt vet at man er gravid enda, normalt at det starter fra uke 6 hvertfall med kvalme. Ønsker jo ikke å være dårlig, men noen tegn hadde vært fint 😅 Angrer vel på det hvis kvalmen og uvelheten slår inn etterhvert. Får bare nyte det før det evt skjer. takk for svar. Ts Anonymkode: 1eb72...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Del Skrevet 9. oktober 2021 Uke 6 kom det og da helt ekstrem og gav seg ikke før langt ut i svangerskapet Anonymkode: ef869...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PunkCouture Skrevet 9. oktober 2021 #7 Del Skrevet 9. oktober 2021 Jeg hadde symptomer tidlig. I uke 2 begynte jeg å blø neseblod hver dag (aldri blødd neseblod ever) , pluss at mannen min påpekte at jeg hadde fått et svart hår på haka (aldri hatt før). Koblet ikke dette til graviditet da, men nå tror jeg at det var hormonene. Hadde også pms-liknende symptomer, men følte liksom at jeg kanskje kunne være gravid. I uke tre så jeg meg i speilet en morgen, og brystvortene sto rett ut. Det har heller aldri skjedd meg på den måten, hvis jeg ikke har isbadet, liksom. Da tenkte jeg "shit, nå er jeg sikkert gravid", og bestilte en pakke med tester. Fikk disse i uke fire, og hadde enda ikke gått lenge nok til å ha misset mensen, så trodde ikke at noen test ville slå ut. Ikke ble det morgen-urin heller, men likevel fikk jeg to klare og tydelige streker 🙂 Tok fire tester på rad, og da kunne jeg tro på at jeg faktisk var gravid ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #8 Del Skrevet 9. oktober 2021 Begynte å få kvalme og trøtthet i uke 6-7. Før det merket jeg ingenting. Anonymkode: 6adae...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #9 Del Skrevet 9. oktober 2021 Er i uke 13, ingen symptomer. Alt er bra der inne, har vært på flere ultralyder. Anonymkode: cbf24...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 9. oktober 2021 #10 Del Skrevet 9. oktober 2021 Jeg merket egentlig ingenting, eksen som kommenterte at jeg spiste en frukt som jeg vanligvis ikke likte, så jeg tok en test, da var jeg 7-8 uker på vei. Hadde ikke noe symptomer sånn egentlig, spydde to ganger i uke 12 og hadde det ikke vært for bevegelser fra uke 17-18 så hadde jeg ikke merket jeg var gravid før jeg fødte om jeg ikke hadde tatt testen. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. oktober 2021 #11 Del Skrevet 9. oktober 2021 De to siste gangene har jeg ikke kjent fysisk på kroppen at jeg var gravid før rundt uke 20 når bevegelser innvendig begynte å gjøre seg gjeldene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #12 Del Skrevet 9. oktober 2021 Uke 5 med kvalme og dårlig form. Er 9+6 nå og i mye bedre form brukte postafen et par uker. Ingen oppkast. Anonymkode: 88f7a...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ValarMorghulis Skrevet 10. oktober 2021 #13 Del Skrevet 10. oktober 2021 Førstegangs, uke 12. Hadde forferdelig vondt i magen i uke 4-5, føltes som de kraftigste menssmertene jeg noen gang har hatt. Dette ga seg rundt 6+0. Utover dette har jeg ikke hatt symptomer i det hele tatt, annet enn at jeg kanskje er litt mer sliten enn før. Ingen kvalme, ingen humørsvingninger, må ikke tisse oftere. Tror egentlig ikke på at jeg er gravid med et levedyktig foster, så blir ikke å glede meg over graviditeten før tidligst etter OUL når/hvis jeg får bekreftet at det faktisk er noe der inne som vokser og har det fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #14 Del Skrevet 10. oktober 2021 Ingen sympomer fram til uke 6, da kom kvalmen. Spydde daglig fra uke 6 til 17. Ekstrem tretthet fra uke 10-20. Blodtrykksfall og hemeorider fra uke 8- 25. Bekkensmerter fra uke 20 til en stund etter fødsel. Oppstøt og plagsomme kynnere siste par ukene før fødsel. Anonymkode: 8d312...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå