AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg har gått i behandling i psykiatrien i 6 år, men har aldri med noen av mine behandlere klart å være 100% ærlig. Det er bare en sperre der som er umulig å åpne. Har gått til min nåværende psykolog i over 1 år nå og ønsker virkelig å forsøke åpne opp nå. Noen som har noen gode råd til hvordan klare det? Tørre ta sjansen? Anonymkode: 512b4...af1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har gått i behandling i psykiatrien i 6 år, men har aldri med noen av mine behandlere klart å være 100% ærlig. Det er bare en sperre der som er umulig å åpne. Har gått til min nåværende psykolog i over 1 år nå og ønsker virkelig å forsøke åpne opp nå. Noen som har noen gode råd til hvordan klare det? Tørre ta sjansen? Anonymkode: 512b4...af1 Hva med å fortelle til psykologen at du ikke greier å være helt ærlig? Kanskje dere kan snakke «rundt» problemet først, og du kan kjenne på om det er riktig å si tingene eller ikke. Kanskje er noen ting for privat og ikke hører hjemme der. Går an å nærme seg tematikken uten å utlevere alt med en gang. Hvis dette er noe viktig du har kjent på i 6 år, så er det kanskje noe der… Prøv 🌸 Anonymkode: b6e5e...fb4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med å fortelle til psykologen at du ikke greier å være helt ærlig? Kanskje dere kan snakke «rundt» problemet først, og du kan kjenne på om det er riktig å si tingene eller ikke. Kanskje er noen ting for privat og ikke hører hjemme der. Går an å nærme seg tematikken uten å utlevere alt med en gang. Hvis dette er noe viktig du har kjent på i 6 år, så er det kanskje noe der… Prøv 🌸 Anonymkode: b6e5e...fb4 Takk for svar, det var et godt forslag. Anonymkode: 512b4...af1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Og folk lurer på hvordan det har seg at man ikke får riktig diagnose, rett behandling og ikke blir frisk! Anonymkode: 2772d...f66
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Prøv å gi litt faen.. ikke tenk på hva psykologen tenker eller mener, etter du er ferdig der vil du aldri se vedkommende igjen.. tenk at dette er din sjanse til å få framgang. stol på deg selv, du eier dine tanker og sin historie. Hun har hørt det meste før Anonymkode: a242b...76c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå