Gå til innhold

Hvordan klare være 100% ærlig med psykologen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått i behandling i psykiatrien i 6 år, men har aldri med noen av mine behandlere klart å være 100% ærlig. Det er bare en sperre der som er umulig å åpne. Har gått til min nåværende psykolog i over 1 år nå og ønsker virkelig å forsøke åpne opp nå. Noen som har noen gode råd til hvordan klare det? Tørre ta sjansen?

Anonymkode: 512b4...af1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har gått i behandling i psykiatrien i 6 år, men har aldri med noen av mine behandlere klart å være 100% ærlig. Det er bare en sperre der som er umulig å åpne. Har gått til min nåværende psykolog i over 1 år nå og ønsker virkelig å forsøke åpne opp nå. Noen som har noen gode råd til hvordan klare det? Tørre ta sjansen?

Hva med å fortelle til psykologen at du ikke greier å være helt ærlig? Kanskje dere kan snakke «rundt» problemet først, og du kan kjenne på om det er riktig å si tingene eller ikke. Kanskje er noen ting for privat og ikke hører hjemme der. Går an å nærme seg tematikken uten å utlevere alt med en gang. Hvis dette er noe viktig du har kjent på i 6 år, så er det kanskje noe der…

Prøv 🌸

Anonymkode: b6e5e...fb4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med å fortelle til psykologen at du ikke greier å være helt ærlig? Kanskje dere kan snakke «rundt» problemet først, og du kan kjenne på om det er riktig å si tingene eller ikke. Kanskje er noen ting for privat og ikke hører hjemme der. Går an å nærme seg tematikken uten å utlevere alt med en gang. Hvis dette er noe viktig du har kjent på i 6 år, så er det kanskje noe der…

Prøv 🌸

Anonymkode: b6e5e...fb4

Takk for svar, det var et godt forslag.

Skrevet

Og folk lurer på hvordan det har seg at man ikke får riktig diagnose, rett behandling og ikke blir frisk!

Anonymkode: 2772d...f66

Skrevet

Prøv å gi litt faen.. ikke tenk på hva psykologen tenker eller mener, etter du er ferdig der vil du aldri se vedkommende igjen.. tenk at dette er din sjanse til å få framgang. 
stol på deg selv, du eier dine tanker og sin historie. Hun har hørt det meste før 

Anonymkode: a242b...76c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...