Gjest Madeline Skrevet 1. oktober 2005 #1 Skrevet 1. oktober 2005 Litt tidlig dette her men det skader vel ikke å ha alt klart. Så jeg trenger tips om julesanger jeg kan laste ned.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2005 #2 Skrevet 1. oktober 2005 Min favoritt er 'Have Yourself a Merry Little Christmas' - tror Bing Crosby har den fineste versjonen. 'Driving Home For Christmas' av Chris Rea er også fin. Hvis du gjør et søk på Bing Crosby, får du sikkert opp alle mulige amerikanske julesanger, jeg er sikker på at han har sunget alle
Gjest Madeline Skrevet 2. oktober 2005 #4 Skrevet 2. oktober 2005 Kjøp julecd med Oslo Gospel Choir ← Det har jeg faktisk og den er nydelig.
Gjest Madeline Skrevet 2. oktober 2005 #5 Skrevet 2. oktober 2005 Hvis du gjør et søk på Bing Crosby, får du sikkert opp alle mulige amerikanske julesanger, jeg er sikker på at han har sunget alle ← Det stemte det. Jeg fikk opp mange julesanger da jeg søkte. Tusen takk for tipset.
Gjest Milah Skrevet 2. oktober 2005 #6 Skrevet 2. oktober 2005 All i want for Christmas is you - med Mariah Carey.
Arwen Skrevet 2. oktober 2005 #7 Skrevet 2. oktober 2005 Christmas song (chestnuts roasting) When you wish upon a star men er vel kanskje Bing Crosby som har de også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå