AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Har rotet meg borti et forhold hvor det etterhvert viste seg at han var gift og hadde barn. Vi møttes via nakenprat. Han har en egen snap og visstnok en egen telefon til det opplegget sitt. Han har foret egoet mitt veldig slik at jeg nesten føler meg avhengig av han. Har avsluttet forholdet nå, men synes det er vanskelig skal jeg være ærlig. Han fikk meg til å føle meg veldig bra. Hvorfor gjør man sånt når man er opptatt? Skal sies at han hadde kontakt med mange kvinner, så selv om ikke det er riktig å ligge med en opptatt mann så gjorde han det med mange fler. Det er ihvertfall sånn jeg rettferdiggjør det for meg selv. Hvordan bli kvitt følelser for en mann man egentlig ikke kjenner og heller ikke synes har gode verdier? Anonymkode: a991d...5f5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har rotet meg borti et forhold hvor det etterhvert viste seg at han var gift og hadde barn. Vi møttes via nakenprat. Han har en egen snap og visstnok en egen telefon til det opplegget sitt. Han har foret egoet mitt veldig slik at jeg nesten føler meg avhengig av han. Har avsluttet forholdet nå, men synes det er vanskelig skal jeg være ærlig. Han fikk meg til å føle meg veldig bra. Hvorfor gjør man sånt når man er opptatt? Skal sies at han hadde kontakt med mange kvinner, så selv om ikke det er riktig å ligge med en opptatt mann så gjorde han det med mange fler. Det er ihvertfall sånn jeg rettferdiggjør det for meg selv. Hvordan bli kvitt følelser for en mann man egentlig ikke kjenner og heller ikke synes har gode verdier? Anonymkode: a991d...5f5 Det heter ikke fwb hvis fyren er gift. At det går an å (fortsatt) ha følelser for denne nedrige kjeltringen nå når du VET hva slags fyr han er, er for meg ubegripelig. Anonymkode: e9917...492 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Han er manipulerende. Jeg har opplevd noe lignende. Fyren hadde samboer og barn ute å fortelle meg det. Tror seriøst ikke han eier samvittighet han fyren jeg data (psykopat) og jeg innså at jeg ikke kunne ta det persobnldog fordi han var like manipulerende med all i livet sitt, inkludert egen barn og søsken. Håper du kan glemme han og gå videre fordi han er ikke verdt bryet, virkelig. Og det er ikke din feil når du ikke visste han han var gift en gang. Anonymkode: e2c45...01c 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Kos deg. Det er digg å knulle gifte menn! Anonymkode: 9b9d8...a77 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kos deg. Det er digg å knulle gifte menn! Anonymkode: 9b9d8...a77 Du leste hovedinnlegget skjønner jeg. Anonymkode: 87380...7b1 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det heter ikke fwb hvis fyren er gift. At det går an å (fortsatt) ha følelser for denne nedrige kjeltringen nå når du VET hva slags fyr han er, er for meg ubegripelig. Anonymkode: e9917...492 Ja, er enig i det men det var i utgangspunktet en slik relasjon som var tenkt og ble startet. Så fant jeg ut at han var gift og brukte en egen mobiltelefon pg slikt. Det er vel rart med sånne følelser og hvordan vi lurer oss selv. Jeg ville jo ikke hatt fyren når han har samvittighet til å holde på slik. Det er vel det at han fikk meg til å føle meg så bra, og det er lenge mellom de gode datene på tinder for å si det sånn..😕 Anonymkode: a991d...5f5 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #7 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han er manipulerende. Jeg har opplevd noe lignende. Fyren hadde samboer og barn ute å fortelle meg det. Tror seriøst ikke han eier samvittighet han fyren jeg data (psykopat) og jeg innså at jeg ikke kunne ta det persobnldog fordi han var like manipulerende med all i livet sitt, inkludert egen barn og søsken. Håper du kan glemme han og gå videre fordi han er ikke verdt bryet, virkelig. Og det er ikke din feil når du ikke visste han han var gift en gang. Anonymkode: e2c45...01c Ja han jeg traff var nok og veldig manipulerende. Forteller meg hvor bra jeg er og hvor heldig han er han som ender med meg. Hva gjorde du for å komme deg over han? Jeg swiper på tinder for harde livet😅 Anonymkode: a991d...5f5 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #8 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kos deg. Det er digg å knulle gifte menn! Anonymkode: 9b9d8...a77 Det verste er vel at han ikke er det beste ligget jeg har hatt, middelmådig vil jeg si. Men lidenskap var det, kanskje fordi jeg følte han begjærte meg så. Anonymkode: a991d...5f5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #9 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja han jeg traff var nok og veldig manipulerende. Forteller meg hvor bra jeg er og hvor heldig han er han som ender med meg. Hva gjorde du for å komme deg over han? Jeg swiper på tinder for harde livet😅 Anonymkode: a991d...5f5 Dessverre tok det lang tid. Men jeg flytta og møtte andre, jeg møtte også på han igjen og ble påminnet om hvilken stor dust han var, selv om man av og til bare vil huske det positive. Etter den påmindelse så har alle tankene om han kun vært negative, og jeg snakker aldri om han og jeg tenker heller aldri på han nå lenger. Det føles også som det er veldig lenge siden fordi jeg dater jo andre nå, og de jeg møtte i mellomtiden, før jeg møtte han, var faktisk veldig bra folk og da trenger jeg ikke bruke han som noen positiv referanse lenger. Anonymkode: e2c45...01c 3
wandagirl Skrevet 9. oktober 2021 #10 Skrevet 9. oktober 2021 Det er det berømte hektet. Må jobbe med å avhekte deg. Fokuser på negative sider ved han, du skriver jo selv at det er en mann som ikke har verdier på lik linje med deg. Fortsett med tinder og treff andre menn som er emosjonelt tilgjengelig for deg. Lev livet ditt og gjør ting som gjør deg glad, tren og vær sosial. Så skal du se han forsvinner ut av hodet etterhvert. Dersom dere fortsatt har kontakt, så slett han. 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #11 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, er enig i det men det var i utgangspunktet en slik relasjon som var tenkt og ble startet. Så fant jeg ut at han var gift og brukte en egen mobiltelefon pg slikt. Det er vel rart med sånne følelser og hvordan vi lurer oss selv. Jeg ville jo ikke hatt fyren når han har samvittighet til å holde på slik. Det er vel det at han fikk meg til å føle meg så bra, og det er lenge mellom de gode datene på tinder for å si det sånn..😕 Anonymkode: a991d...5f5 Joda, skjønner det. Følelsen kommer nok raskt til å over når du forstår hva han har gjort mot deg og andre kvinner. Sånne folk burde blitt kastrert. Anonymkode: e9917...492 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #12 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Joda, skjønner det. Følelsen kommer nok raskt til å over når du forstår hva han har gjort mot deg og andre kvinner. Sånne folk burde blitt kastrert. Anonymkode: e9917...492 Skulle ønske det var en bryter man bare kunne skru av:) Anonymkode: a991d...5f5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #13 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Du leste hovedinnlegget skjønner jeg. Anonymkode: 87380...7b1 Leste ikke noe. Måtte bare dele det glade budskap! Anonymkode: 9b9d8...a77
chanel007 Skrevet 9. oktober 2021 #14 Skrevet 9. oktober 2021 Kutt all kontakt og fokuser på ting som gjør deg glad. Da vil du etterhvert glemme han og være både mer attraktiv og tilgjengelig for single menn som ønsker noe mer med deg. Lykke til, forstår det er vanskelig. Slike menn klarer ofte å manipulere seg inn i hjertet ditt dessverre. Mest sannsynlig var det mye løgn og usannheter... 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #15 Skrevet 9. oktober 2021 wandagirl skrev (3 timer siden): Det er det berømte hektet. Må jobbe med å avhekte deg. Fokuser på negative sider ved han, du skriver jo selv at det er en mann som ikke har verdier på lik linje med deg. Fortsett med tinder og treff andre menn som er emosjonelt tilgjengelig for deg. Lev livet ditt og gjør ting som gjør deg glad, tren og vær sosial. Så skal du se han forsvinner ut av hodet etterhvert. Dersom dere fortsatt har kontakt, så slett han. Jeg prøver:) Anonymkode: a991d...5f5 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #16 Skrevet 9. oktober 2021 chanel007 skrev (30 minutter siden): Kutt all kontakt og fokuser på ting som gjør deg glad. Da vil du etterhvert glemme han og være både mer attraktiv og tilgjengelig for single menn som ønsker noe mer med deg. Lykke til, forstår det er vanskelig. Slike menn klarer ofte å manipulere seg inn i hjertet ditt dessverre. Mest sannsynlig var det mye løgn og usannheter... Du har nok rett.. Anonymkode: a991d...5f5
wandagirl Skrevet 10. oktober 2021 #17 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Leste ikke noe. Måtte bare dele det glade budskap! Anonymkode: 9b9d8...a77 Budskapet var tydeligvis ikke av den gladeste sorten ifølge TS 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #18 Skrevet 10. oktober 2021 Bare det at han har en egen mobil til utroskap forteller litt om hvor drittsekk han er. Stakkars kone! Anonymkode: 480b9...b97 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #19 Skrevet 10. oktober 2021 Cluster B "mennesker" de hekter helt bevisst for å få full kontroll og ta det de kan. Psykopater og narsissister. Det som hjelper er null kontakt, slett alle spor og få dypere kunnskap i hva som trigger hekt og hvorfor. Blogg til videre lesing og forståelse: psykopati og kjærlighet ( søk opp hekt ) og youtube: psykopati og kjærlighet. Normale mennesker er ikke uto og hekter bevisst, når du er ute av hekten vil du oppleve frihet som aldri før. Anonymkode: e9ed1...f7c 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #20 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kos deg. Det er digg å knulle gifte menn! Anonymkode: 9b9d8...a77 Sier bare jomfruer. Anonymkode: d4650...906 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå