AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Får dere av og til litt panikk av tanken på at sønnen skal få barn med en vanskelig dame? Det er jo dessverre sånn at mor ofte trekker det lengste strået. Så jeg har tenkt litt på: -om han får barn med en som er vanskelig i forhold til samvær. -om han får barn med en som ikke er i jobb, og må betale 30% av inntekten i bidrag. -om han får barn med en som kun prioriterer egen familie. Håper jeg får en like grei svigerdatter som min flotte svigermor har fått Anonymkode: 1b76b...503 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Det var mitt store mareritt da min eldste fikk seg en kjæreste som virkelig ikke var ok på noe vis! Jeg var sjeleglad da det ble slutt, og overlykkelig over at det ikke ble noen barn der. Heldigvis traff han en ny like etterpå, og hun er helt fantastisk! De har vært sammen i 12 år, og har et barn sammen, og min svigerdatter er like mye min datter som sønnene mine er mine sønner Yngstemann er ungkar og spellemann, og egentlig håper jeg han ikke får barn... Anonymkode: 0adbd...7d9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var mitt store mareritt da min eldste fikk seg en kjæreste som virkelig ikke var ok på noe vis! Jeg var sjeleglad da det ble slutt, og overlykkelig over at det ikke ble noen barn der. Heldigvis traff han en ny like etterpå, og hun er helt fantastisk! De har vært sammen i 12 år, og har et barn sammen, og min svigerdatter er like mye min datter som sønnene mine er mine sønner Yngstemann er ungkar og spellemann, og egentlig håper jeg han ikke får barn... Anonymkode: 0adbd...7d9 Tore Tang? Anonymkode: 99c1f...06f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Får dere av og til litt panikk av tanken på at sønnen skal få barn med en vanskelig dame? Det er jo dessverre sånn at mor ofte trekker det lengste strået. Så jeg har tenkt litt på: -om han får barn med en som er vanskelig i forhold til samvær. -om han får barn med en som ikke er i jobb, og må betale 30% av inntekten i bidrag. -om han får barn med en som kun prioriterer egen familie. Håper jeg får en like grei svigerdatter som min flotte svigermor har fått Anonymkode: 1b76b...503 Kan vel og være at svigerdatter får ett svigermonster og... Anonymkode: bad2c...d52
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tore Tang? Anonymkode: 99c1f...06f Han heter ikke det, nei, men faren heter Tore, hvis det er relevant Anonymkode: 0adbd...7d9
Guppy88 Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Får dere av og til litt panikk av tanken på at sønnen skal få barn med en vanskelig dame? Det er jo dessverre sånn at mor ofte trekker det lengste strået. Så jeg har tenkt litt på: -om han får barn med en som er vanskelig i forhold til samvær. -om han får barn med en som ikke er i jobb, og må betale 30% av inntekten i bidrag. -om han får barn med en som kun prioriterer egen familie. Håper jeg får en like grei svigerdatter som min flotte svigermor har fått Anonymkode: 1b76b...503 Hva mener du når du skriver at mor dessverre trekker det lengste strået? Alt du skriver videre, tyder på at du mener motsatt. Du snakker om bidrag og samvær. Du har altså null tro på at sønnen din klarer å bli i et forhold der han får barn? 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #7 Skrevet 9. oktober 2021 Nei, jeg er ikke redd. Jeg har tro på at jeg (og far, bonusfar og bonusmor) har gitt guttene en god oppdragelse og livsveiledning. Anonymkode: 4a7ca...326
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #8 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nei, jeg er ikke redd. Jeg har tro på at jeg (og far, bonusfar og bonusmor) har gitt guttene en god oppdragelse og livsveiledning. Anonymkode: 4a7ca...326 Det hjelper ikke det om de faller for feil person... Man skal være bra naiv om man tror at man har en garanti for at ens barn ikke treffer partneren fra helvete bare fordi de har fått "god oppdragelse og livsveiledning". Anonymkode: 067bc...37d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #9 Skrevet 9. oktober 2021 Nei, virkelig ikke. Jeg tenker vel at man som regel får litt det man fortjener. Anonymkode: d0b0e...3e0 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #10 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg har snakket mye med sønnene mine om valg av partner, hva de bør passe seg for og sånn. Anonymkode: 132eb...2ad
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #11 Skrevet 9. oktober 2021 Ja, det har jeg tenkt på noen ganger. Forelskelse gjør at man mister mye dømmekraft og er man først i nettet så er det vanskelig å komme seg ut av. Det finnes mange gær'ne kjerringer der ute. Ikke tvil om det. Anonymkode: f1a97...2e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå