Gå til innhold

Dere som er sammen med leger men som ikke er helsepersonell selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir han bekymret for deg når du er syk? Bestiller han time for deg hvis du trenger det og minner deg på å ta prøver som er anbefalt fks? Undersøker han deg om du blir syk?

Anonymkode: cfdc2...695

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lege, mannen ikke. 

Han er et selvstendig menneske som klarer å både bestille timer og ta prøver. Tror verken han eller jeg er interessert i et forhold hvor jeg sjekker prostataen hjemme 🤪

Her i huset er det ingen som går til lege hvis jeg med sikkerhet vet at det er ufarlig og ikke vil trenge videre oppfølging. Men da er det som regel snakk om hovne mandler, feber, utslett etc 

Anonymkode: fe084...505

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er lege, mannen ikke. 

Han er et selvstendig menneske som klarer å både bestille timer og ta prøver. Tror verken han eller jeg er interessert i et forhold hvor jeg sjekker prostataen hjemme 🤪

Her i huset er det ingen som går til lege hvis jeg med sikkerhet vet at det er ufarlig og ikke vil trenge videre oppfølging. Men da er det som regel snakk om hovne mandler, feber, utslett etc 

Anonymkode: fe084...505

Amen.....

vi er sjeldent hos lege eller på legevakt..jeg er lege mannen ikke. Gidder ikke skjekke hn heller han får klare seg selv og booke tid selv om han mener han trenger med, spør han om min mening så svarer jeg ærlig men en annen lege får bedømme

min svigerinne sol er dyrlege he derimot klippe kort på legevakten og er det hvis ungen har det minste feber eller har hostet i mer enn en uke 🙄

Anonymkode: 39173...bbd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...