AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Jenta mi er 1 år, 77 cm og bruker nå størrelse 80 for det meste. Det passer fint, har brukt det et par mnd og regner med mye kan brukes godt frem i tid også (kjøper for det meste på Lindex og erfarer at de varer lenge og er romslige). Skal kjøpe ull nå, men usikker på hvor mye jeg skal kjøpe. Kjøper i 86 slik at det er romslig til å begynne med. Men tror dere 86 varer ut vinteren eller bør jeg kjøpe i 92 også? Er jo nokså dyrt, så kjedelig om det ikke passer så lenge. Hun har egentlig vokst nokså jevnt og har brukt hver størrelse i flere mnd til nå.😊 Hvor lenge brukte deres barn størrelse 86? Anonymkode: cf076...041
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Dersom hun bruker 80 nå og det passer bra så ville jeg gått for 86 i ull og tenkt at det holder ut vinteren. 92 blir sikkert til sommeren eller neste høst. Men se litt på plaggene du kjøper (dersom du ikke bestiller på nett da), de kan jo varriere veldig ut fra merke. Mine brukte feks 80 og 86 samtidig samt 92 og 98, alt ettersom hvor plaggene var kjøpt. Men uansett, dumt om ullen blir for stor da klumper det seg under plaggene når de er ute og leker i bhg feks. Synd å kjøpe 92 for at det skal holde to sesonger også blir det for stort i år og for lite neste år og passelig midt på sommeren. Den tabben har jeg gjort😂 Anonymkode: bb15d...55a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dersom hun bruker 80 nå og det passer bra så ville jeg gått for 86 i ull og tenkt at det holder ut vinteren. 92 blir sikkert til sommeren eller neste høst. Men se litt på plaggene du kjøper (dersom du ikke bestiller på nett da), de kan jo varriere veldig ut fra merke. Mine brukte feks 80 og 86 samtidig samt 92 og 98, alt ettersom hvor plaggene var kjøpt. Men uansett, dumt om ullen blir for stor da klumper det seg under plaggene når de er ute og leker i bhg feks. Synd å kjøpe 92 for at det skal holde to sesonger også blir det for stort i år og for lite neste år og passelig midt på sommeren. Den tabben har jeg gjort😂 Anonymkode: bb15d...55a Tusen takk for svar. Har funnet diverse jeg liker på nett fra både hummel, joha og hust and claire.😊 hun hadde en både h&c og joha ull i fjor vinter, og jeg følte det passet lenge i størrelse 56/62. Var nokså romslig. Så satser på 86 da👏 Anonymkode: cf076...041
Sally-Go-Round Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk for svar. Har funnet diverse jeg liker på nett fra både hummel, joha og hust and claire.😊 hun hadde en både h&c og joha ull i fjor vinter, og jeg følte det passet lenge i størrelse 56/62. Var nokså romslig. Så satser på 86 da👏 Anonymkode: cf076...041 Støtter den beslutningen! 😊
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Du kan jo se på vekstkurvene når hun kommer til å være ca 86 cm da får du et inntrykk av om det holder gjennom vinteren. Anonymkode: 57329...1a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå