AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Hei. Eksen og jeg har barn sammen, begge bor i Oslo og i samme området. Problem her er at hun har ikke noe med Oslo å gjøre eller vil bli kjent med noen her heller. Hun er kun i oslo mens barna går på skolen og på fredager etter jobb henter hun barna på skolen og kjører til kjæresten som bor litt over 3 timer unna Oslo. Sånn var det i flere år jeg synes at det er trist at barna ikke får lov til være med sine venner i helgene her i oslo .. de har ingen å leke med der mor bor. Jeg vet også at det er ingenting å finne på der. er dette greit synes dere? Anonymkode: 2d814...bc2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): begge bor i Oslo og i samme området. AnonymBruker skrev (57 minutter siden): de har ingen å leke med der mor bor. Hvis dere bor i samme område, så kan vel barna leke med dine nabobarn selv når de er hos mor? Anonymkode: cceae...23f 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Er ikke barna hos deg noen helger da? Anonymkode: 23518...a5e 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis dere bor i samme område, så kan vel barna leke med dine nabobarn selv når de er hos mor? Anonymkode: cceae...23f Ikke så mye nei, Anonymkode: 2d814...bc2
Gjest GulSol Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 Selvfølgelig er det greit. Det er langt tryggere for barn å oppholde seg 3 timer unna Oslo enn midt i kaoset der uansett. De er heldige.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #7 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke barna hos deg noen helger da? Anonymkode: 23518...a5e Jepp, får samme spørsmål både fra vaksne og barn om de er i Oslo Anonymkode: 2d814...bc2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #8 Skrevet 9. oktober 2021 Men hvilken samværsavtale har dere? Er mor borte med barna hver helg?? Anonymkode: 6fe57...b1d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #9 Skrevet 9. oktober 2021 GulSol skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig er det greit. Det er langt tryggere for barn å oppholde seg 3 timer unna Oslo enn midt i kaoset der uansett. De er heldige. Trygt i oslo ja, vet ikke om de er det nei Anonymkode: 2d814...bc2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #10 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hvilken samværsavtale har dere? Er mor borte med barna hver helg?? Anonymkode: 6fe57...b1d Har de annenhver uke. De sier at se ikke vil reise Anonymkode: 2d814...bc2
Gjest laPistola Skrevet 9. oktober 2021 #11 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jepp, får samme spørsmål både fra vaksne og barn om de er i Oslo Anonymkode: 2d814...bc2 Det er helt umulig og skjønne noe av hverken hi eller svarene dine .
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #12 Skrevet 9. oktober 2021 Du har ikke noe med hvordan din eks tilbringer livet, så fremt barna er greit ivaretatt. Det høres det ut til at de er. Anonymkode: 87eae...b94 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #13 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Eksen og jeg har barn sammen, begge bor i Oslo og i samme området. Problem her er at hun har ikke noe med Oslo å gjøre eller vil bli kjent med noen her heller. Hun er kun i oslo mens barna går på skolen og på fredager etter jobb henter hun barna på skolen og kjører til kjæresten som bor litt over 3 timer unna Oslo. Sånn var det i flere år jeg synes at det er trist at barna ikke får lov til være med sine venner i helgene her i oslo .. de har ingen å leke med der mor bor. Jeg vet også at det er ingenting å finne på der. er dette greit synes dere? Anonymkode: 2d814...bc2 Skjønte ikke en dritt av det her... sånn var det i flere år? Anonymkode: 6da34...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #14 Skrevet 9. oktober 2021 GulSol skrev (22 minutter siden): Selvfølgelig er det greit. Det er langt tryggere for barn å oppholde seg 3 timer unna Oslo enn midt i kaoset der uansett. De er heldige. Ikke noe kaos her vi bor i Oslo. Anonymkode: 6da34...0e4 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #15 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har de annenhver uke. De sier at se ikke vil reise Anonymkode: 2d814...bc2 Hvis barna sier de ikke vil reise kan du jo snakke med eksen om barna kan være hos deg mens hun reiser bort. For noen er det uproblematisk å reise bort og være hos mors kjæreste mens andre ikke trives med det. Ta barna på alvor, snakk med mor. Anonymkode: bb33f...6d4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #16 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har de annenhver uke. De sier at se ikke vil reise Anonymkode: 2d814...bc2 Men, da kan de vel henge med venner i de ukene og helgene de er hos deg. Du kan ikke styre over eksens liv. Anonymkode: 6da34...0e4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #17 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skjønte ikke en dritt av det her... sånn var det i flere år? Anonymkode: 6da34...0e4 Da må du la være å skrive noe dritt du og Anonymkode: 2d814...bc2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #18 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis barna sier de ikke vil reise kan du jo snakke med eksen om barna kan være hos deg mens hun reiser bort. For noen er det uproblematisk å reise bort og være hos mors kjæreste mens andre ikke trives med det. Ta barna på alvor, snakk med mor. Anonymkode: bb33f...6d4 Jeg tror ikke at barna har noe problemer med han nei, jeg har prøvd å si det til mor om at barna ikke ønsker å reise dit mye, men nei hun gjør det hun vil, Anonymkode: 2d814...bc2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #19 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Da må du la være å skrive noe dritt du og Anonymkode: 2d814...bc2 Så voksent. Du får formulere deg bedre. Anonymkode: 6da34...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #20 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg tror ikke at barna har noe problemer med han nei, jeg har prøvd å si det til mor om at barna ikke ønsker å reise dit mye, men nei hun gjør det hun vil, Anonymkode: 2d814...bc2 Hun gjør som hun vil i sine uker Anonymkode: 6da34...0e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå