AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Forundrer meg over alle trådene på kvinneguiden om barnehager, som går rett på enkeltsaker. "Forelder hentet sykt barn, brukte over 40 min, er det innafor?" Snakk med en kollega om det hvis du er usikker? Hva er poenget med å starte en tråd på internett om det? Eller "Hvor ofte skal jeg skylle sønnens regntøy i barnehagen? Hilsen mor." Så får hun 80 ulike svar og det blir diskutert hva som er best og det kommer ingenting konkret, bare masse personlige erfaringer. Hva med å spørre de ansatte? Det er da vel ikke våre svar du skal høre på, men det barnehagen sier! Ja, det er mange ting man lurer på og har behov for å diskutere, men hva med å heller snakke med vedkommende i det virkelige liv? Hvorfor har folk behov for å lage en tråd og diskutere ihjel absolutt alt? Anonymkode: b762e...81a 3
Mnjah Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor har folk behov for å lage en tråd og diskutere ihjel absolutt alt? Er det ikke dette som er hele poenget med et forum...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå