AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Han prøver hele tiden å inkludere meg, jeg forsøker også veldig på en god tone, men jeg blir aldri godtatt. Vi har barn sammen, vært sammen i 3 år og ingen godtar meg. Hvorfor? Jo for de tror på rykter om meg fra min fortid. Hva kan gjøres? Anonymkode: 1fe86...343
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Når jeg har forsøkt å fortelle hvordan ting egentlig har foregått før, altså med bevis, så vil ingen høre. Anonymkode: 1fe86...343
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Slutte å prøve å bli godtatt, slutte å levere beviser for hva som helst og trekke på skuldrene og bare si til deg selv at "jeg vet hva som er sannheten og det gjør de også. Om de ikke er interessert så dem om det..." Anonymkode: 6906a...d0c 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slutte å prøve å bli godtatt, slutte å levere beviser for hva som helst og trekke på skuldrene og bare si til deg selv at "jeg vet hva som er sannheten og det gjør de også. Om de ikke er interessert så dem om det..." Anonymkode: 6906a...d0c Jeg har begynt å gi mer faen, men det er tungt. Det er såpass at enkelte ikke kommer i selskap om jeg er der. En av svigerinnene var venninne av meg før og bidrar nå til mye stygg prat om meg. Her har jeg diverse meldinger som har ligget lenge, som viser sannheten. Men ingen spør meg en gang, de tror bare blindt på slikt. Anonymkode: 1fe86...343
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Og en annen ting jeg har reagert på er i starten da jeg forsøkte å dele noe privat fra barndom så forteller svigerfar at han ikke tror meg. Jeg lukket meg inne etterpå. Samboer har selv sett hvor dysfunksjonell familien min er, så han tror meg. Anonymkode: 1fe86...343
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo for de tror på rykter om meg fra min fortid Har du prøvd å snakke med dem om dette? Gjør som Mette-Marit og innkall til pressekonferanse (familiemøte) der du forteller at ja, da du var ung gjorde du noen dumme ting men du har endret deg og blitt voksen. Prøv så si: "De ryktene dere har hørt er overdrevet. Jeg ville uansett ikke gjort noe i nærheten av det i dag. Nå er jeg gift og blitt mor. Kjære svigerfamilie, jeg håper vi kan utvikle vårt vennskap og med tiden bli gode venner." Anonymkode: b9579...db2 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #7 Skrevet 9. oktober 2021 Slutt å å prøve å bevise noe. Slutt å vær så underdanig. Stå opp for deg selv. La heller de jage etter anerkjennelse hos deg. Anonymkode: fa6ae...a80 1
Eloise12345 Skrevet 9. oktober 2021 #8 Skrevet 9. oktober 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Slutte å prøve å bli godtatt, slutte å levere beviser for hva som helst og trekke på skuldrene og bare si til deg selv at "jeg vet hva som er sannheten og det gjør de også. Om de ikke er interessert så dem om det..." Anonymkode: 6906a...d0c Enig i dette:) . Vi mennesker er for flinke til å prøve å bli godtatt. Det gjelder å være seg selv. Ikke forsøke å bli godtatt. Take me for what i am, or not - holdning er en bra holdning i mange slike situasjoner 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #9 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når jeg har forsøkt å fortelle hvordan ting egentlig har foregått før, altså med bevis, så vil ingen høre. Anonymkode: 1fe86...343 Du kan ikke gjøre det, din mann må ta en oppvask med familien. Jeg og min mann gikk ifra hverandre fordi hans ex, spredde rykter blandt deres felles venner. Og min man trodde også på de. Eller levde i tvil. Så jeg dro. Etter en stund kom han tilbake og sa han hørt veldig mye mer, men ingen kunne si når eller hvor. Så han hadde skjønt det var tull, og han ville prøve på nytt. Så da sa jeg at jeg ikke ville nekte han kompisene sine samtidig som at jeg ikke var interessert i drittpakkene deres heller, så det var ikke aktuelt. Så da tok han et oppgjør med de. Og ba de slutte og forlangte at de måtte akseptere at han ville ha meg. Så da gikk det bra. Syntes menn av og til bør bli litt flinkere til å stå opp mot sånt tøys. Da det ødelegger så mye Anonymkode: 1ebc4...1fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå