Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi lar panneluggen gro ut nå og sett den med lusespenne til siden. Problemet er at hun vasker håret sjeldent og det ser fett og veldig stygt ut. Noen her som vet hvordan jeg kan si i fra på en skånsom måte? Hun er veldig var for kritikk og sårbar på det meste i livet. 

Anonymkode: 1fe44...954

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så la være å si ifra? Jeg tipper hun vet det selv liksom, men kanskje ikke gidder å vaske det hver dag, hvilket heller ikke er bra for hodebunn. La nå dama ha stygt og fett hår (I dine øyne) hvis hun vil. 

Evt kjøp henne en tørrsjampo, uten å si noe. 

Anonymkode: 9902e...99d

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Så la være å si ifra? Jeg tipper hun vet det selv liksom, men kanskje ikke gidder å vaske det hver dag, hvilket heller ikke er bra for hodebunn. La nå dama ha stygt og fett hår (I dine øyne) hvis hun vil. 

Evt kjøp henne en tørrsjampo, uten å si noe. 

Hun driver med en sånn krølle metode hvor det er lite hun kan bruke. Vil egentlig bare ho skal lære seg å flette luggen. Nå ser det ikke fint ut. 🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun driver med en sånn krølle metode hvor det er lite hun kan bruke. Vil egentlig bare ho skal lære seg å flette luggen. Nå ser det ikke fint ut. 🤷‍♀️

Noen ganger trengs det tid før hodebunnen stabiliserer seg når man ikke bruker sulfater. Jeg bruker ikke det selv, ei heller silikon. Byveira som fås kjøpt på normal har overraskende gode produkter! 

Men hvis det kun er snakk om at du ønsker å lære hu å flette håret så kan du vel invitere hu hjem på jentekveld eller noe hvor dere tar ansiktsmaske og fletter håret ( tatt rett ut av en amerikansk film 😂), men det er en måte å på en måte lære hu på uten å kritisere hvordan hun ser ut, for det syntes jeg du skal være forsiktig med.. 

Skrevet

La henne leve.

Anonymkode: 81d84...b73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...