AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Har hatt en nær relasjon med en fyr i 2-3 år. Dvs vi hadde sex, nesten daglig kontakt, og kunne snakke med hverandre om alt av personlige ting. Han var veldig bestemt på at han skulle være singel, men jeg tror han skjønte jeg hadde litt følelser for han. Siste halv året har det vært litt frem og tilbake mtp usikkerhet fra min side. Han tok opp kontakt etter rundt 1 mnd tid fra hverandre (Han har alltid tatt opp kontakt) Endte med at jeg til slutt møtte han og da spurte jeg om han hadde møtt noen andre i mellom tiden, men det hadde han ikke. Så det endte opp med at vi hadde sex.. Noen dager senere får jeg høre via felles venner at han har vært og er eksklusiv med en annen jente. Konfronterte han med dette og spurte han hvorfor han ikke var ærlig med meg. Han valgte å se bort i fra det og heller si vi trengte pause, men kunne møtes som venner senere. Fortalte han at jeg ikke var interessert i det og deretter fjernet jeg han fra alle sosiale medier! Skjønner nå at denne fyren bare utnyttet meg.. Mitt spørsmål: Hva skal jeg gjøre nå? Burde jeg fortelle henne at fyren har gått bak ryggen hennes? Det er noen uker siden dette skjedde. Anonymkode: e6361...8b5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Det er mange sånne tråder her, og jeg tror at ofte ts sier at hun «ikke visste», selv om hun visste om hun andre dama Anonymkode: 23592...157 1
Jegeranonym1234 Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er mange sånne tråder her, og jeg tror at ofte ts sier at hun «ikke visste», selv om hun visste om hun andre dama Anonymkode: 23592...157 Visste ikke om den andre dama nei - Ts
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Nei, ikke bland deg i dette. Sånne folk klarer å ødelegge for seg selv på egenhånd Anonymkode: 5464e...277 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Si ifra Gjør mot andre slik du ønsker at andre skal gjøre mot deg. Det er ofte en fin regel, også i slike saker. Jeg hadde ønsket å få vite at typen min var en ekling slik at jeg kunne dumpe han. Lite sannsynlig at han aldri har gjort det der før eller at han ikke kommer til å gjøre det igjen. Stakjars intetanende jente Anonymkode: 5fc7b...c9d 11
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg ville likt å vite. Anonymkode: e175f...076 4
Mann39nord Skrevet 9. oktober 2021 #7 Skrevet 9. oktober 2021 Kutt ut å gå videre. Det er nok drama i verden. Det her er en gutt som bare forsetter. Men med nye mennesker 👎
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #8 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg hadde ikke ønsket å vite det. Mange mennesker foretrekker å leve lykkelig i uvitenhet heller enn at livet og kjærligheten går til helvete. Anonymkode: d2d37...6f0
Hannah80 Skrevet 9. oktober 2021 #9 Skrevet 9. oktober 2021 Nei, det burde du selvsagt ikke fortelle.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #10 Skrevet 9. oktober 2021 Fortell det! Anonymkode: 771c1...7a2 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #11 Skrevet 9. oktober 2021 I et sånt tilfelle, hvor han lurer begge - hadde jeg fortalt ja. Anonymkode: 03133...4ca 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #12 Skrevet 9. oktober 2021 Fortell det. Til pass til han og hun fortjener å vite. Men pass på å send screenshots osv ellers tror hun bare du lyger fordet er det han kommer til å prøve å beskylde deg for. Anonymkode: ee727...99b 8
Jegeranonym1234 Skrevet 9. oktober 2021 #13 Skrevet 9. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Fortell det. Til pass til han og hun fortjener å vite. Men pass på å send screenshots osv ellers tror hun bare du lyger fordet er det han kommer til å prøve å beskylde deg for. Anonymkode: ee727...99b Sant det. Har eventuelt bevis på tekstmeldinger faktisk -Ts Endret 9. oktober 2021 av Jegeranonym1234 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #14 Skrevet 9. oktober 2021 Kjenner du hun nye dama? I såfall bør du si det. Hvis ikke, kom deg videre. Dette høres ut som min historie, i såfall har han allerede fortalt det - og sagt at du er en gjentakende fall han tok, jeg er den han vil ha. Som han ikke lenger får. Opp med hodet, vi er begge bedre enn ham. Anonymkode: 7150a...c55 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #15 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): fjernet jeg han fra alle sosiale medier Kjempebra! Anbefaler at du blokkerer ham på mobilen, sånn at han ikke kan ta kontakt neste gang han kjeder seg og prøver seg med enda en bootycall. Han vet jo fra før av at du er lett å snurre rundt lillefingeren, du sier nei et par ganger men så gir du etter, så han vet at det krever lite innsats fra ham for å få deg til sengs igjen. Ikke utsette deg selv for det! Blokker ham, og aldri snakk med ham igjen. Bruk heller tiden din på å jobbe med selvfølelsen din. Du er verdt mer enn sånn drittgutter. Du fortjener bedre! Anonymkode: bfa7e...f60 7
Jegeranonym1234 Skrevet 9. oktober 2021 #16 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kjenner du hun nye dama? I såfall bør du si det. Hvis ikke, kom deg videre. Dette høres ut som min historie, i såfall har han allerede fortalt det - og sagt at du er en gjentakende fall han tok, jeg er den han vil ha. Som han ikke lenger får. Opp med hodet, vi er begge bedre enn ham. Anonymkode: 7150a...c55 Kjenner ikke den nye dama nei. Tviler på at han sier noe selv, men takk for innspill ❤️ 1
Jegeranonym1234 Skrevet 9. oktober 2021 #17 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kjempebra! Anbefaler at du blokkerer ham på mobilen, sånn at han ikke kan ta kontakt neste gang han kjeder seg og prøver seg med enda en bootycall. Han vet jo fra før av at du er lett å snurre rundt lillefingeren, du sier nei et par ganger men så gir du etter, så han vet at det krever lite innsats fra ham for å få deg til sengs igjen. Ikke utsette deg selv for det! Blokker ham, og aldri snakk med ham igjen. Bruk heller tiden din på å jobbe med selvfølelsen din. Du er verdt mer enn sånn drittgutter. Du fortjener bedre! Anonymkode: bfa7e...f60 Du sier noe der og har helt rett. Tusen takk for innspill ❤️
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #18 Skrevet 9. oktober 2021 Jegeranonym1234 skrev (50 minutter siden): Du sier noe der og har helt rett. Tusen takk for innspill ❤️ Bra du tar det sånn, jeg var litt engstelig for at det kanskje var litt for hardt. Var bare godt ment❤️ Anonymkode: bfa7e...f60 1
Jegeranonym1234 Skrevet 11. oktober 2021 #19 Skrevet 11. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 9.10.2021 den 18.14): Fortell det. Til pass til han og hun fortjener å vite. Men pass på å send screenshots osv ellers tror hun bare du lyger fordet er det han kommer til å prøve å beskylde deg for. Anonymkode: ee727...99b Da har jeg fortalt henne det + sendt bevis. Hun ble skuffa over han og virket nesten ferdig med han til å begynne med, men så har han jammen klart snakke seg unna det og lovet henne alt. Jaja 🤷♀️ Endret 11. oktober 2021 av Jegeranonym1234 6
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #20 Skrevet 11. oktober 2021 Jegeranonym1234 skrev (1 time siden): Da har jeg fortalt henne det + sendt bevis. Hun ble skuffa over han og virket nesten ferdig med han til å begynne med, men så har han jammen klart snakke seg unna det og lovet henne alt. Jaja 🤷♀️ Da har du gjort ditt. Og om hun går om noen år, er det kanskje for siste gang. Anonymkode: 71a64...03d 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå