Gå til innhold

Vil jeg vite? Om mannen og en eks (?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært interessert i å vite om tidligere flammer til menn jeg har datet/ vært sammen med. Jeg skal ærlig innrømme at jeg har blitt sjalu når jeg har fått vite, tanken på den jeg er glad i sammen med en annen kvinne har ikke vært god - selv i fortiden.

Med mannen min har jeg brukt samme taktikk, jeg vet ikke om hans tidligere opplevelser og han vet kun om noen få av mine (samboere). Jeg vet bare at listen hans ikke er lang. 

Nå har én av de jeg tror er på hans liste begynt å jobbe sammen med meg og jeg må forholde meg til henne i stor grad. Det eneste jeg vet er at hun ønsket et forhold meg han, men at han ikke hadde samme følelsene. 

Siden vi skal jobbe så tett sammen, er det greit å få avklart hva de hadde? Eller har jeg det bedre med å ikke vite? 

Anonymkode: 0cbfc...5d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, kvinnfolk...... 🤦🏻‍♀️ (og jeg er kvinne selv)

Anonymkode: a67c2...e82

• Liker 5
Skrevet

Hva er det egentlig mer å vite? Han ville ikke ha henne. 

Anonymkode: 25780...108

• Liker 5
Skrevet

Ærligtalt så hadde jeg ikke brydd meg 🤷‍♀️

Anonymkode: 85025...3ae

• Liker 5
Skrevet

Det er en eks, hva mer trenger du å vite? 

Skrevet

Det sier seg vel selv :) 

Anonymkode: fd3a0...1c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har aldri vært interessert i å vite om tidligere flammer til menn jeg har datet/ vært sammen med. Jeg skal ærlig innrømme at jeg har blitt sjalu når jeg har fått vite, tanken på den jeg er glad i sammen med en annen kvinne har ikke vært god - selv i fortiden.

Med mannen min har jeg brukt samme taktikk, jeg vet ikke om hans tidligere opplevelser og han vet kun om noen få av mine (samboere). Jeg vet bare at listen hans ikke er lang. 

Nå har én av de jeg tror er på hans liste begynt å jobbe sammen med meg og jeg må forholde meg til henne i stor grad. Det eneste jeg vet er at hun ønsket et forhold meg han, men at han ikke hadde samme følelsene. 

Siden vi skal jobbe så tett sammen, er det greit å få avklart hva de hadde? Eller har jeg det bedre med å ikke vite? 

Anonymkode: 0cbfc...5d9

Du mener om du vil vite om den tunga du kliner med har vært å slikket anusen til den andre kvinnen?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Oj! Det kan bli farlig for deg TS. Hva om hun sier f.eks: 

Jo, jeg var forelsket i Hans Rikard fordi han er jo veldig romantisk da. Han ga meg jo mye oppmerksomhet og komplimenter. Du vet jo hvordan han er? 

Så sitter du der da og opplever han ikke slik i det hele tatt. Hva da? 

Eller hva med denne? 

Jo, jeg var forelsket i Hans Rikard. Men jeg forvekslet nok sex med følelser. Du vet jo hvordan han er. Han er jo en mann med mye begjær. 

Og så blir du pult bare i misjonær. 

Samme hva hun sier vil det plage deg. La det for guds skyld ligge. Du er ikke sterk nok. 

Endret av Wilmar
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden):

Du mener om du vil vite om den tunga du kliner med har vært å slikket anusen til den andre kvinnen?

Tipper TS fikk problemer allerede der ja. 

Skrevet

Du er på en falig sti. Fortid er Fortid. Ikke ødelegge noe som kan bli bra ved å grave i sanden. Floa kan bli stor 😊👍

• Liker 1
Skrevet

Enn om hun sier "Ja, vi var sammen ei stund. Jeg er såå glad for at han fant deg, jeg har hatt dårlig samvittighet for at jeg forlot han så brått."

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er helt naturlig å spørre kjæresten hvilken relasjon de hadde, men jeg er en nysgjerrigper og ikke særlig sjalu av meg. Vet hun at du er sammen med eksen hennes? Jeg ville vel ha nevnt det for henne hvis det falt seg naturlig, men ikke annet enn det. 

Personlig synes jeg det hadde vært veldig merkelig om det ble "tabu" å nevne forbindelsen mellom dem, hvis hun åpenbart vet hvem du er og at du er sammen med eksen hennes.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Oslodamen said:

Jeg synes det er helt naturlig å spørre kjæresten hvilken relasjon de hadde, men jeg er en nysgjerrigper og ikke særlig sjalu av meg. Vet hun at du er sammen med eksen hennes? Jeg ville vel ha nevnt det for henne hvis det falt seg naturlig, men ikke annet enn det. 

Personlig synes jeg det hadde vært veldig merkelig om det ble "tabu" å nevne forbindelsen mellom dem, hvis hun åpenbart vet hvem du er og at du er sammen med eksen hennes.

Enig dette i. 

TS, det er kjæresten du tenker å dere, er det ikke det? Og ikke henne?

Jeg tenker i forhold til det svaret litt lengre oppe, med eksempler på hva hun eventuelt hadde svart (jeg er i et forhold nå hvor jeg vet at mannen min hadde langt mer begjær og romantikk i seg da han var med eksen, og det er kjempesårt til tider - selv om jeg vet at det er pga lavt testosteronproblem og langvarig depresjon, men jeg har gått noen runder med det)  

Sørg bare for å spørre om det du selv føler du kan tåle. Se for deg alle mulige svaralternativer og hvordan du eventuelt vil reagere på hvert av dem før du spør han om noe. Da blir du kanskje litt mentalt forberedt? Og kanskje si til han at du ikke ønsker å vite mer enn strengt tatt nødvendig selv når han svarer. 

Anonymkode: 7d1a5...f1c

Skrevet

Jeg må le litt. Det kryr av tråder her om mannens ekser som var/er  så forelsket i ham, men han hadde ikke følelser for henne. Kremt… dere glemmer å legge til SIER HAN.

Anonymkode: 7d436...5d0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Siden vi skal jobbe så tett sammen, er det greit å få avklart hva de hadde?

Prøv å drodle litt rundt dette. Dere skal jobbe sammen, kommer privatlivet deres til å ha noen innvirkning på jobben? Er det sannsynlig at dere kommer til å bli så nære at dere kommer til å diskutere partnere/ektefeller/eks-kjærester? 
I hvilke situasjoner ser du for deg at det er naturlig at dere diskuterer dette? 

Dersom du brått skulle befinne deg i en samtale du opplever at krysser grensene dine, hvordan kan du stanse samtalen? Øv inn et par setninger som du kan ha på lur, da tror jeg du vil kunne føle deg litt tryggere. For jeg tror mye av usikkerheten din nå handler om at du er engstelig for å bli "tatt på sengen", at hun plutselig skal nevne sexen de hadde sammen midt inen setning om kvartalsrapporten. Prøv å se for deg ulike scenarier, og tenk etter hvordan du kan reagere dersom de skulle oppstå. 

Anonymkode: 4f5e1...1cc

• Liker 2
Skrevet

Hun kommer ikke til å nevne sexen eller kjemien de hadde. Folk er altfor høflige til å snakke sånn. Bare ta det med ro, Ts, det blir nok ikke noe problem. Oppfør deg som normalt og nevn kjæresten din på samme måte som du ville ha nevnt en felles venninne, så går det garantert bra.

Skrevet
Wilmar skrev (21 timer siden):

Oj! Det kan bli farlig for deg TS. Hva om hun sier f.eks: 

Jo, jeg var forelsket i Hans Rikard fordi han er jo veldig romantisk da. Han ga meg jo mye oppmerksomhet og komplimenter. Du vet jo hvordan han er? 

Så sitter du der da og opplever han ikke slik i det hele tatt. Hva da? 

Eller hva med denne? 

Jo, jeg var forelsket i Hans Rikard. Men jeg forvekslet nok sex med følelser. Du vet jo hvordan han er. Han er jo en mann med mye begjær. 

Og så blir du pult bare i misjonær. 

Samme hva hun sier vil det plage deg. La det for guds skyld ligge. Du er ikke sterk nok. 

Haha, jeg liker denne Hans Rikard!🤣

Anonymkode: 25810...071

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha, jeg liker denne Hans Rikard!🤣

Anonymkode: 25810...071

Hans Rikard er litt av en sjarmør😉

Skrevet

Ser ikke nytten i å vite? Du skal jobbe med henne, ikke bli bestevenn..

Anonymkode: eac13...c17

• Liker 1
Skrevet

Aldri noen god ide og vite om tidligere kjærester, sex partnere osv. Du er i ett forhold med han nå og hva han har hatt med andre før deg, har jo ikke du noe med.

Anonymkode: eac13...c17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...