AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Er det noen som husker dette fra 90tallet? Det var en kort serie med de der, Falsk og Mathiesen. Jeg har bare noen vage minner om at settingen var et kontor med de to, og en sånn "sexy sekretær" og alt var veldig sexfiksert osv, i typisk deres stil. Men jeg finner nesten ingenting om det når jeg søker det opp på nett. Noen som husker hva det gikk ut på? Anonymkode: 8f445...9af
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Er det noen som husker dette fra 90tallet? Det var en kort serie med de der, Falsk og Mathiesen. Jeg har bare noen vage minner om at settingen var et kontor med de to, og en sånn "sexy sekretær" og alt var veldig sexfiksert osv, i typisk deres stil. Men jeg finner nesten ingenting om det når jeg søker det opp på nett. Noen som husker hva det gikk ut på? Anonymkode: 8f445...9af https://no.wikipedia.org/wiki/Piker,_vin_og_sang Hele serien ligger her: Anonymkode: c4631...3ed
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Oi! Jøsses. Er en stund siden jeg søkte på nett, og ser at dette er ganske nylig. Jøje meg så grelle greier dette var. :p Anonymkode: 8f445...9af
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Digger det jeg😀 Anonymkode: c4631...3ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå