Flugelhorn Skrevet 1. oktober 2005 #1 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hørte en gang en cd med en gruppe som spilte musikalsanger, men de var skikkelig "spica" opp...... Noen som vet hva gruppa heter??? Vil SÅ inderlig ha den cd´en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 3. oktober 2005 #2 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg vet at Blink 182 har laget en versjon av The Phantom Of The Opera fra musikalen med samme navn! Men jeg tror ikke de har laget flere. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 3. oktober 2005 #3 Del Skrevet 3. oktober 2005 Sikker på at du ikke har hørt "Tommy" med The Who? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flugelhorn Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Takk for svar Etter å ha gått igjennom de små grå husker jeg at hovedmelodien fra phantom of the opera var med + "my favourite things" fra sound of music.... Kan ikke komme på flere, men de fleste av de mest kjente var med... Hadde jeg bare visst hvem som eide cd´en, så hadde jo problemet vert løst Endret 3. oktober 2005 av giftes06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå