AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg syns ikke min klitoris er så synlig. Når jeg åpner opp beina og underlivet (som er lukket) så ser det nesten ut som klitoris er delt og henger sammen med indre kjønnslepper? Noen som kan forklare meg dette ved et bilde kanskje? Føler meg unormal nedentil. Anonymkode: c4ab2...72e
K.B. Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Størrelsen på den synlige delen av klitoris varierer jo, men selve klitoris er jo langt større en den lille knoppen øverst ved kjønnsleppene. Har du vurdert å se på deg selv når du er opphisset, da vokser klitoris og det vil kanskje gi et tydeligere bilde. Føler du da at noe ikke er anatomisk riktig, så ville jeg kontaktet en gynekolog. 1
mannfolket Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg syns ikke min klitoris er så synlig. Når jeg åpner opp beina og underlivet (som er lukket) så ser det nesten ut som klitoris er delt og henger sammen med indre kjønnslepper? Noen som kan forklare meg dette ved et bilde kanskje? Føler meg unormal nedentil. Anonymkode: c4ab2...72e Jeg synes dette var en smart plan for å motta personlige bilder fra kvinner Petter 🤣 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 https://sml.snl.no/klitoris Anonymkode: 6b2d8...c31 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Hetta på klitoris er jo tilknyttet de indre kjønnsleppene, så det er nok dette du blir forvirret av. Høres helt normalt ut! Anonymkode: 71144...603 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 Legger ved en tegning. Der du ser at d e indre leppene går opp til klitoris. Klitoris har også en «hette», som dekker den/beskytter den. Anonymkode: 1e2ea...77e 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #7 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Legger ved en tegning. Der du ser at d e indre leppene går opp til klitoris. Klitoris har også en «hette», som dekker den/beskytter den. Anonymkode: 1e2ea...77e Jeg har ingen slik «hette» over klitoris. Mine indre kjønnslepper er heller ikke helt like, altså ikke symmetriske. Er dette unormalt og for stygt? Anonymkode: 6b517...43e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #8 Skrevet 9. oktober 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ingen slik «hette» over klitoris. Mine indre kjønnslepper er heller ikke helt like, altså ikke symmetriske. Er dette unormalt og for stygt? Anonymkode: 6b517...43e Veldig få er helt symmetriske. Jeg har imidlertid aldri sett noen uten hette selv, bortsett fra ei som var Bohra (fra India og Jemen) som var blitt omskjærer. Der skjærer de bort klitorishetta. Jeg er imidlertid helt sikker på at det ikke er stygt overhodet! 😍❤️ Anonymkode: 71144...603 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #9 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Legger ved en tegning. Der du ser at d e indre leppene går opp til klitoris. Klitoris har også en «hette», som dekker den/beskytter den. Anonymkode: 1e2ea...77e Det bilde viser bare en bitte liten del av klitoris 😊 Anonymkode: ae10a...0ff
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #10 Skrevet 9. oktober 2021 Flott ide med bilder, vi vil jo bare lære om kvinnekroppen 😍🤣🤣🤣 Anonymkode: d4eab...09e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #11 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har ingen slik «hette» over klitoris. Mine indre kjønnslepper er heller ikke helt like, altså ikke symmetriske. Er dette unormalt og for stygt? Anonymkode: 6b517...43e Helt vanlig med usymmetriske indre kjønnslepper. Ikke stygt i det hele tatt. Det er en slags hud som ligger over klitoris. Kalt klitorishette. Alle har dette, så lenge det ikke er kuttet bort. Ligger din klitoris helt åpen uten noe som dekker den? Anonymkode: 5d3be...4e4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå