Gå til innhold

Ikke indre kjønnslepper, unormalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid lurt på hvor mine indre kjønnslepper er. Men tror faktisk jeg knapt har noen. Men jeg har tykke og fyldige ytre, som dekker alt på en måte. Bare en sprekk. Høyt skambein også. Lurer på om det er det som kalles bollemus? En håndfull. Jeg har skammet meg over den og vil helst ha flat skambein og uten sprekk og heller synlig underliv. Synes det er flaut når menn liksom må dykke inn for å finne klitoris. Flere som har følt på det samme? 

Anonymkode: 79401...984

Skrevet

Ingen som har følt på dette? Jeg finner bare ikke de indre kjønnsleppene. Og har hørt at det er de menn liker best? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen som har følt på dette? Jeg finner bare ikke de indre kjønnsleppene. Og har hørt at det er de menn liker best? 

Helt ærlig, drit i hva menn liker og bli glad i kroppen din. Finn heller den ene - samme hvilket kjønn du foretrekker - som vil ha DEG. 

Anonymkode: fed27...234

• Liker 3
Skrevet

Og som

DU

vil ha. 

Anonymkode: fed27...234

Skrevet

Ånei, ikke skjemmes over hvordan du ser ut! Det er like normalt å ha små indre kjønnslepper som deg, som å ha store. 

Og tro meg-mannfolka bryr seg ikke! De liker alle slags former, bare det er mus 😄

Skrevet

Jeg har synlige ytre kjønnslepper og var lenge veldig usikker pga dette, ettersom jeg hadde fått det for meg at menn likte bedre de som ikke hang på utsiden. Nå nærmer jeg meg 30 og har hatt en god del partnere og kan si én ting: menn bryr seg virkelig ikke om hvordan den ser ut. Du er helt normal!

Anonymkode: 4c73e...605

• Liker 2
Skrevet

Syns det er teit at det heter skambein. Er ingenting å skamme seg over. 

Vi kvinner må slutte å skamme oss. Vi har ingenting å skamme oss over i det hele tatt. Vi er alle forskjellige der nede, også menn. Vi er alle unike på hver vår måte og det ikke noe som skal se mer rett ut eller galt ut. Alt er normalt. 

Så ikke bekymre deg, med mindre du ikke har vagina i det hele tatt. 

Forresten, så har jeg også en mus som dekker alt, og alt ligger gjemt inni den. Skrever jeg med bena syns jo alt så man kommer jo til. 

Anonymkode: 1e87e...d16

• Liker 3
Skrevet

Her og🙋🏽‍♀️ Har aldri funnet noe indre kjønnslepper og bollemus med kun en sprekk🙈

Anonymkode: 27d91...70b

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har synlige ytre kjønnslepper og var lenge veldig usikker pga dette, ettersom jeg hadde fått det for meg at menn likte bedre de som ikke hang på utsiden.

Alle kvinner har da synlige ytre kjønnslepper? Her er synlige ytre kjønnslepper. 0B9424AF-8AFA-48DC-B484-2A44D616F2BF.png.07b84b1b792442fdd3f3a2bc1065b59f.png
De indre kan derimot være ikke-eksisterende, små, lange eller henge utenfor. Alt er normalt. 

Anonymkode: 8322c...64b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alle kvinner har da synlige ytre kjønnslepper? Her er synlige ytre kjønnslepper. 0B9424AF-8AFA-48DC-B484-2A44D616F2BF.png.07b84b1b792442fdd3f3a2bc1065b59f.png
De indre kan derimot være ikke-eksisterende, små, lange eller henge utenfor. Alt er normalt. 

Beklager, mente å skrive indre. Men det forstod vel folk.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Skulle gjerne hatt et slikt underliv! 

Mye mer kjøtt på min 😅

Anonymkode: 863fa...82a

Skrevet

Jeg har også mye kjøtt på min enn det bildet over tilsier, typisk bollemus, og svært små indre kjønnslepper. Men hva gjør vel det? Har aldri fått noe kommentarer på dette av de jeg har vært med.

Anonymkode: ece51...4ff

Skrevet

Underliv er like forskjellige som neser og ører. Noen har sånn og noen har slik. Lær deg å akseptere din egen kropp som den er!

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Akkurat sånn min er 😄

Anonymkode: ea5fc...635

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 0.41):

Skulle gjerne hatt et slikt underliv! 

Mye mer kjøtt på min 😅

Anonymkode: 863fa...82a

Samme her. Min er også mye mer kjøtt på. Plager meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...