Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva legger du i ordet daddy issues? Hvordan går det ut over kjærlighetslivet ditt?

Anonymkode: 7e4fa...f59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glad i å knulle eldre menn.

Går ikke utover noe som helst, siden jeg liker det.

Anonymkode: ec3ef...781

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva legger du i ordet daddy issues? Hvordan går det ut over kjærlighetslivet ditt?

Det er to ord. Et amerikansk uttrykk som er blitt popularisert fra psykologien. Det betyr farskompleks. 

Anonymkode: d47ba...32d

Skrevet

Glad i å knulle eldre menn.

Går ikke utover noe som helst, siden jeg liker det.

Misforstått.

Skrevet

Misforstått.

Spørsmålet var hva "JEG" legger i uttrykket, ikke du. 

• Liker 3
Skrevet

Har fått for lite oppmerksomhet og kjærlighet i oppveksten og ser etter en eldre mann som kan fylle denne rollen. 

Anonymkode: 59ad9...02f

• Liker 6
Skrevet

Tror de fleste vil svare at daddy issues er å like å bli dominert og pult av eldre menn, men jeg tror også det kan være at man er sammen med noen på feks omtrent sin egen alder, og like at partneren/den man ligger med er veldig dominant og behandler en på en "frekk" måte 😅 Og hva det kommer av, det tror jeg ikke trenger å være "fars komplekser" - bare at man liker å bli mer dominert enn andre

Anonymkode: de41e...3a7

Skrevet

Det er et ord jeg hører mye i populærkultur, men skal innrømme at jeg ikke er helt 100% sikker på definisjon. 

Dette må jeg google, men om jeg skal si det som slår meg først så er det at en kvinne har hatt en dårlig far og derfor blir tiltrukket av menn med samme dårlige egenskaper. Evt tiltrekkes av eldre menn som kan være en farsfigur. Handler om at man har blitt ødelagt av en dårlig far eller at man har blitt forlatt av far og at det på en eller annen måte har ødelagt hvordan man forholder seg til menn resten av livet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.10.2021 den 13.17):

Har du ikke annet å foreta deg der i Mjøndalen enn å spørre om dette igjen og igjen?

Anonymkode: 20fa0...5af

Skrevet

Når jeg hører daddy issues så tenker jeg med en gang på jenter som liker å bli pult av eldre geitebukker med hengeballer. Som fyller dem med seig gammel sæd…

Anonymkode: 14174...56e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...