AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Metode tidlig strimler Sensitivitet: 10 mlU/ml. Ikke påvist graviditet. RFSU test ofte strimler 25 mlU/ml, der fikk jeg denne i morges. Tør jeg håpe på jeg er gravid når det kun er den sistenevnte som viser strek? For info er jeg på rugedag 8 (ivf) Anonymkode: d58bc...627
Patriotpaula Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 RFSU er kjent for skyggestreker, så ville tatt den med en liten klype salt. Og legg gjerne ut et lysere bilde og en bedre vinkel på testen, vanskelig å se når bildet er mørkt og vinkelen er rar
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Fikk nettopp lignende strek samme type test. Var ikke gravid (testet så klart opp og ned i mente med andre tester etter det), men var definitivt strek der... Så ja, aldri mer de testene. Anonymkode: 9adf3...1f0
Sunshine☀️ Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Syns streken er ganske synlig 😃 krysser fingrene 🤞
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #5 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 9.10.2021 den 12.44): Metode tidlig strimler Sensitivitet: 10 mlU/ml. Ikke påvist graviditet. RFSU test ofte strimler 25 mlU/ml, der fikk jeg denne i morges. Tør jeg håpe på jeg er gravid når det kun er den sistenevnte som viser strek? For info er jeg på rugedag 8 (ivf) Anonymkode: d58bc...627 RFSU test ofte krever veldig mye HCG for å slå ut med så sterk strek som dette. Så jeg ville kjøpt inn en clearblue digital med ukeindikator, så tatt en ny RFSU test ofte på morgenurin i beger og hvis den har strek så ville jeg brukt den digitale på samme urin. Anonymkode: a91a1...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå