Gå til innhold

Beste julemarked i Europa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hvor anbefaler dere å dra i Europa for å se fine julemarkeder? 

Anonymkode: 034d2...197

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei, hvor anbefaler dere å dra i Europa for å se fine julemarkeder? 

Anonymkode: 034d2...197

Wien, Salzburg, Østerrike generelt. Også mye bra i Tyskland. Akkurat i år ville jeg dobbeltsjekket at markedene finner sted før jeg drar. Synes også Oslo sitt har blitt veldig bra, men i fjor var det selvsagt bare sorgen. Håper det blir mer normalt igjen i år. 

Anonymkode: d3a31...6ac

• Liker 3
Skrevet

München er bra. Berlin også. 

Anonymkode: 03794...9f6

Skrevet

Julemarked og Charles Dickens festivalen i Deventer Nederland.:=)

Skrevet

Christkindlmarkt i Nürnberg (Tyskland) er et av de eldste julemarkedene i verden, og går vel også for å være det aller flotteste. Utrolig hyggelig og stemningsfullt, det er en helt spesiell atmosfære der.

Ellers er jeg personlig veldig svak for noen av julemarkedene i Berlin, siden jeg har bodd i Berlin i en periode og er veldig glad i byen. Men der må man virkelig velge julemarked med omhu- er minst 20-30 julemarkeder i byen, og noen av dem er fæle, turistifiserte og hyper-kommerse. Mens andre, som julemarkedet på Gendarmenmarkt, er koselige og stemningsfulle og nesten like bra som Christkindlmarkt i Nürnberg.

Anonymkode: 67ba2...d31

Skrevet

Monschau i Tyskland😍😍😍 Ligger 40 minutter sør for Aachen. Så idyllisk og nesten litt eventyrlig da jeg var der for noen år tilbake. Må reise tilbake dit snart ja!

Anonymkode: 18f58...75b

Skrevet

Brussel og Antwerpen i Belgia har bra julemarkeder, liker spesielt got Antwerpen.

Skrevet

Vi skal sjekke ut julemarkedet på Holstenplatz i år fordi det er lett ankomst med Kiel fergen. Relativt stort, ser trivelig ut på bilder i det minste 😅

Anonymkode: 11391...cc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...