Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg har vært sammen i 1 år snart. Bor ca 1 1/2 time kjøring fra hverandre (2 ferger). 

Han jobber turnus og besøker meg i friperiodene sine. Nå siste tiden har besøkene blitt kortere og han tar ikke kontakt når han er hjemme. Kan gå flere dager uten så mye som en telefon eller melding. 
Tidligere ringte jeg hver dag, sendte flere meldinger. Han var så dårlig på å svare at jeg tilslutt ikke orket å ta kontakt selv. Nå gjør jeg det ikke i det hele tatt. 

Nå plutselig begynner han å ta kontakt selv. Skriver at han savner meg og planlegger date. Jeg er meget lei og tror jeg ønsker å avslutte forholdet neste gang vi møtes. Han prioriterer ikke meg og virker som han plutselig får panikk for at jeg skal avslutte forholdet. Føler jeg gir og gir av meg selv hele tiden. Han liver ting og ikke holder det. 

Vi er begge 30 år. 
Har luftet ideen om at han kunne flytte der jeg bor, men virker ikke som han er så gira på det. Jeg vil ikke flytte dit han bor da jeg har familie og en sønn fra før her. Ønsker ikke å spolere samværene med barnefar ut av egen egoistisk vinning og dra sønnen min bort fra venner og kjente omgivelser. 
Helt ærlig ser jeg ikke framtid med forholdet. Ikke ønsker han barn og jeg ønsker meg en stor familie. 
men er redd for at hvis jeg slår opp så gir han meg lovnader om at ting blir bedre. Da vi begynte å møtes spurte jeg om han ønsket barn og han sa ja. Men så ombestemte han seg 🤷‍♀️ 

Tips og råd for å slå opp? Jeg hater å gjøre det slutt. Hvordan skal jeg klare det uten at han drar meg inn igjen ?

Anonymkode: 2b204...cd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vondt med brudd, men du må minne deg på at du bare utsetter hjertesorgen. Dere har jo ulike ønsker for fremtiden og livet. Det går jo ikke i lengden. Og han gjør det jo egentlig lett for deg når han viser hvor lite han prioriterer deg.

Anonymkode: 32380...672

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...