AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Del Skrevet 9. oktober 2021 Test viste to like sterke streker 5.10 Ser temp for i dag ikke er med. Den var 36,49. Er det et dårlig tegn? Laveste under mensen var 36,38. Forrige syklus var også laveste temperatur i løpet av syklus 36,38. Og høyeste 37. Har ikke fått lagt inn i graf. Fikk aldri helt like streker forrige syklus. Var første etter p-pilleslutt og rar syklus. Kanskje ikke så rart da kroppen må komme tilbake til seg selv. Anonymkode: df716...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 9. oktober 2021 #2 Del Skrevet 9. oktober 2021 Prøv heller å legg tempene inn i fertilityfriend, synes Premom ikke egner seg for å lese av temper. Fertilityfriend setter også el når den finner den med tempene. Skjønte ikke mye av denne charten din 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Del Skrevet 9. oktober 2021 Laura80 skrev (11 minutter siden): Prøv heller å legg tempene inn i fertilityfriend, synes Premom ikke egner seg for å lese av temper. Fertilityfriend setter også el når den finner den med tempene. Skjønte ikke mye av denne charten din 🙈 Da er det lagt inn Anonymkode: df716...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 9. oktober 2021 #4 Del Skrevet 9. oktober 2021 Ser ikke ut som du har hatt eggløsning. Er jo også unormalt tidlig å ha eggløsning på dag 9 , tror knapt slimhinnene kan klare å bygges opp til da. Vil anbefale deg å fortsette å både elteste og tempe for å se om ikke el kommer etterhvert Kanskje el er i dag pga den lave tempen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Del Skrevet 9. oktober 2021 Laura80 skrev (29 minutter siden): Ser ikke ut som du har hatt eggløsning. Er jo også unormalt tidlig å ha eggløsning på dag 9 , tror knapt slimhinnene kan klare å bygges opp til da. Vil anbefale deg å fortsette å både elteste og tempe for å se om ikke el kommer etterhvert Kanskje el er i dag pga den lave tempen? Men test viste 5/10 to like sterke streker, om mulig litt sterkere teststrek.nå er også tapp helt lukket. Var åpen frem til i dag Anonymkode: df716...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 9. oktober 2021 #6 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men test viste 5/10 to like sterke streker, om mulig litt sterkere teststrek.nå er også tapp helt lukket. Var åpen frem til i dag Anonymkode: df716...9e4 Ja dessverre betyr ikke alltid at egget slipper ved positiv test. Har selv en rar syklus denne gang, i følge eltestene er jeg i dag 18 dpo og dermed skjønner jeg at egget neppe slapp selv ved positive tester. Det må ha sluppet noen dager senere og skjønner i ettertid jeg bommet med 4 dager, så mener mensen kommer i morgen nå. Vil anbefale deg å fortsette å teste slik at du klarer fange opp eggløsning dersom den kommer. Jeg stoppet å elteste denne gang ved positiv test og angrer nå på det. Endret 9. oktober 2021 av Laura80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. oktober 2021 #7 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) Laura80 skrev (11 timer siden): Ser ikke ut som du har hatt eggløsning. Er jo også unormalt tidlig å ha eggløsning på dag 9 , tror knapt slimhinnene kan klare å bygges opp til da. Vil anbefale deg å fortsette å både elteste og tempe for å se om ikke el kommer etterhvert Kanskje el er i dag pga den lave tempen? Litt enig i dette. Men når det er sagt så kan den positive testen på CD9 være reell. Noen bruker litt tid på å slippe egget. I fjor hadde jeg en syklus der egget slapp fire dager etter positiv EL-test. Fortsatte du og teste etter EL etter den 5.okt TS? Det kan i så fall være lurt. For å svare på spørsmålet i trådtittelen din så er det ikke helt normalt at tempen skal synke etter EL nei. Hovedregelen er at den jevnt skal øke (progesteron produseres). Noen opplever dog en festedipp mellom 5-9 dpo som er markant ned, men det er jo ikke rett etter EL. Men skal sies at kroppen er forunderlig, og "alt" kan nesten skje. Jeg har opplevd en EL der tempen gikk ned flere ganger i dpo-land. Men jeg ble likevel gravid. Se chart på den her. Endret 9. oktober 2021 av Amatariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå