AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Skrevet 9. oktober 2021 Har jobbet så mye i det siste, og endelig en kveld fri. Inviterer kjæresten hjem for å se film med meg og min sønn. Min sønn (18) lager mat. Vi nesten kommer oss for å se film etter maten. Både jeg og min kjæreste sovnet av under filmen. Etter filmen eller min kjæreste seg opp og drar hjem. Han sier ikke ett ord før han går. Et dette normalt? Grunnen for at jeg legger et innlegg her, er at mine voksne barn mener at jeg bør få øynene opp. Dette er ikke en OK man. De mener at han ikke sier hei når han kommer, eller møter noen i familien ++ div.. og at jeg er naiv som ikke ser han som han er. Kjenner at jeg blir litt usikker når det kommer til fremtiden med meg og min kjæreste. Vi har det bra når vi er bare oss, men for meg betyr mine barn og resten av familien enda mer. Begynner å få mistanke om at mine barn har rett ang at han ikke vil ha noe med dem å gjøre. Det har vært flere episoder hvor vi har stusset over hans adferd. Et det bare meg som et pirkete, eller er dette ikke grei oppførsel. Har mange slike eksempler.. Anonymkode: 4ee54...e97
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Her burde du høre på barna dine tror jeg. Har han problemer med å snakke til folk han ikke kjenner? Sjenert? Sosial angst? Hvis ikke så er han bare sær. Anonymkode: 23cf8...434 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Du har en magefølelse. Stol på den. Anonymkode: 297af...f02 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Mulig han bare et sær.. Det er vel også magefølelsen min. Mine voksne barn mener han er psykopat, noe jeg ikke er enig i. Det har i alle fall ført til så pass store problemer at mine voksne barn har trukket seg unna. Jeg er veldig usikker. Føler i alle fall at han ikke liker at jeg e tilbringer tid sammen med mine barn. Og at dette er blitt forsterket etter vel 4 år sammen. Han er også ufinn med min mors partner, noen jeg synes er helt uakseptabelt. Kjenner jeg blir litt usikker med tanke på fremtiden sammen med han. Min familie kommer først, og han er begynt å lage en del uro i mellom. Anonymkode: 4ee54...e97
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Nei nei nei. Dine barn har rett her. Noe så uhøflig, bare gå uten å si et ord. Seriøst ! Bedre å være alene med familie bånd sterke en å tviholde på han her og se de båndene stress testes. Der der er jo ikke en god mann. Du ser vel det Anonymkode: 7a5a8...a84 7
nordicfox Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Mulig han bare et sær.. Det er vel også magefølelsen min. Mine voksne barn mener han er psykopat, noe jeg ikke er enig i. Det har i alle fall ført til så pass store problemer at mine voksne barn har trukket seg unna. Jeg er veldig usikker. Føler i alle fall at han ikke liker at jeg e tilbringer tid sammen med mine barn. Og at dette er blitt forsterket etter vel 4 år sammen. Han er også ufin med min mors partner, noen jeg synes er helt uakseptabelt. Kjenner jeg blir litt usikker med tanke på fremtiden sammen med han. Min familie kommer først, og han er begynt å lage en del uro i mellom. Anonymkode: 4ee54...e97 Her jeg uthevet deler av teksten din. Dette ser jeg på som store, røde flagg, veldig store og flagrende! Jeg hadde løpt avgårde og aldri sett meg tilbake. Min logikk er også som følger; du har voksne barn, i flertall, og de er enige om at dette ikke er en bra mann. Du bør kunne gå utifra at dine, som sagt, voksne barn, er vokst opp til å bli rasjonelle og logiske vesner, samt at de ønsker det beste for deg. Deres logikk er at denne mannen ikke er bra for deg, og at han muligens er psykopat til og med - det skal mye til for at voksne mennesker uttaler seg så sterkt om et annet menneske, tenker jeg. Nei, her ser jeg ikke hva du ønsker å spare på. Hvorfor ønsker du en fremtid med denne mannen? 9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #7 Skrevet 9. oktober 2021 Noe psykopat et han nok ikke. De har jeg allerede vært borti tidligere, som mine barn dessverre har erfart. Men at han har en dårlig, og tildels uforklarlig opførslen er jeg klar over. Han har mange gode sider også, men så rett det episoder som dette jeg ikke klarer å sette fingeren på. Hvorfor gjør han slikt?? Jeg er ikke den typen som blir i forhold hvor menn ikke er snill. Jeg er nok heller den som går ganske så fort. Problemet her er at han ikke er direkte ufin, og jeg klarer ikke finne ut av om jeg kan fortsetter med en slik mann.. Anonymkode: 4ee54...e97
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #8 Skrevet 9. oktober 2021 Hvis ikke varsellampa går når både barna dine synes han er spesiell og du i tillegg sier at han er ufin mot moren din sin partner? Hva er dette for et mannfolk? Man skal ikke «nøye» seg med noe. Finn en mann som bryr seg om hva barna dine synes om seg (dvs en som ønsker å være et godt forbilde og rollemodell og ha et godt forhold til dem). Finn en mann som respekterer familien og ikke lager dårlig stemning. Jeg hadde aldri akseptert at min kjæreste eller samboer ignorerte barna mine og ikke ønsket kontakt med dem. Du får ikke mer tydelige røde flagg enn dette. 😕😳 Det finnes gode menn der ute, men her har du virkelig vært uheldig. Ja, han har sikkert gode sider også, men her er de dårlige sidene så markante og tydelige at du kan ikke finne på å satse på denne fyren. Husk at magefølelsen slår sjeldent feil. Anonymkode: 93e6f...10b 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #9 Skrevet 9. oktober 2021 Nei. Dette er ikke normalt. Dette er hensynsløshet. Må du virkelig spørre? Lytt til barna dine. Anonymkode: 45cfa...e73 2
Gjest Skogsalv Skrevet 9. oktober 2021 #10 Skrevet 9. oktober 2021 En rettesnor ifht gitt situasjon: " ville jeg oppført meg på samme måte ? " Hvorfor / hvorfor ikke. Så det blir litt som den " gyldne regel" ( fra Bibelen) 😅, : Du skal gjøre mot andre,slik du vil de skal gjøre mot deg.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #11 Skrevet 9. oktober 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Noe psykopat et han nok ikke. De har jeg allerede vært borti tidligere, som mine barn dessverre har erfart. Men at han har en dårlig, og tildels uforklarlig opførslen er jeg klar over. Han har mange gode sider også, men så rett det episoder som dette jeg ikke klarer å sette fingeren på. Hvorfor gjør han slikt?? Jeg er ikke den typen som blir i forhold hvor menn ikke er snill. Jeg er nok heller den som går ganske så fort. Problemet her er at han ikke er direkte ufin, og jeg klarer ikke finne ut av om jeg kan fortsetter med en slik mann.. Anonymkode: 4ee54...e97 Dette forklarer veldig mye. Du har tidligere hatt erfaringer med psykopater og dårlige menn - så derfor er sammenligningsgrunnlaget ditt svekket. Du vurderer denne mannen i forhold til hvor fæle de andre har vært, og da er det klart at denne fyren slettes ikke virker ille i det hele tatt. For oss utifra, som i stedet sammenligner det med hvordan et forhold burde være (som et minimum), så gjør de negative tingene du har nevnt om han, at han ikke når halvveis opp engang. Jeg tror du egentlig merker dette selv, derav tvilen du sitter med. En slik tvil hører jo ikke hjemme i et sunt, godt og trygt forhold.. Anonymkode: 7e612...2b7 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #12 Skrevet 9. oktober 2021 Hvis du føler at han ikke liker at du tilbringer tid sammen med dine barn så er det et gigantisk rødt flagg. Du er forelsket og ser ikke ting like godt som kanskje barna dine gjør. Ville lyttet til dem Anonymkode: 8155b...3bd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå