AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Stelleveskene i form av ryggsekk er så svære, jeg har ikke behov for plass til en svær termos, tre flasker og en skål med MME i tillegg til fjorten sett med klær og tre dagers mengde med bleier. Tips til en liten sekk som egner seg som stellesekk, som er behagelig for voksen bærer men også litt "fast i fisken" som kan stå litt når man skal ha ut ting? Trenger ikke ørten lommer innvendig, men pluss om det er en eller to 😊 Anonymkode: 5ecfc...990
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg brukte fjällreven sin. Anonymkode: 97da7...0b1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg kjøpte en billig liten sekk på Søstrene Grene. Anonymkode: 18c0a...a0e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Vi brukte Rolltop fra Rains. Den minste, som vi hadde, har veldig tynne stropper og er ikke så god å bære, men den var perfekt til å ha liggende under vogna. Tåler vann De som er litt større ser ut til å ha bedre bæresystem. Anonymkode: 212d7...408
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Apropos Fjällräven: Fjällräven Räven 28 har bedre bæresystem og litt flere rom enn Kånken. Kjekk å bruke til andre ting enn stelleveske også, den dagen det behovet ikke er der lenger. Dagstursekk, enkel overnatting eller på jobb for den del. Den er veldig anvendelig. Anonymkode: d144b...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå