AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg mistet ikke noe særlig hår etter fødselen. Jeg fikk aldri dette ammehåret de andre snakket om i barselgruppa. Men ca. 10- 11 mnd etter fødsel begynte jeg å miste mye hår. Nå er jenta bikket et år og håret fortsetter å falle av. Har fått masse små hår overalt som stikker alle veier. Hver gang jeg grer håret er gulvet dekket av hår😬 Er dette vanlig? Trodde det var relativt kort tid etter fødsel og når graviditetshormonene gikk ut av kroppen man mistet? Ikke så lenge etterpå? Andre med lignende erfaringer? Eller kan det skyldes noe annet enn selve graviditet/fødsel siden det er såpass lenge siden? Anonymkode: b0273...afb
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Skrevet 9. oktober 2021 Kan være relatert til amming, om du har feks trappet ned eller sluttet å amme. Tror uansett dette er ganske individuelt og normalt, men skader aldri å sjekke vitaminer hos legen hvis man ikke finner noe som har endret seg i det daglige🤷🏼♀️ Anonymkode: f2264...ddc
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Kan også tegn på forstyrrelse i skjoldbruskkjertelen. Anonymkode: 6b9be...f5d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg hadde det på samme måte som deg. Mistet lite hår under graviditeten og den første tiden etter fødsel, før det begynte å «rase» av ca. 8 mnd senere. Så tror dette er veldig individuelt. Anonymkode: a3dc0...18e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå