Gå til innhold

Titpicks/clitpicks

Anbefalte innlegg

Gjest Jmcclane
Skrevet

Dickpics er jo veldig vanlig, men hender det at damer gjør det samme? Sender titpics/clitpics til mannfolk på samme måte som menn sender dickpics?

Isåfall; ja takk😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jmcclane skrev (3 minutter siden):

Dickpics er jo veldig vanlig, men hender det at damer gjør det samme? Sender titpics/clitpics til mannfolk på samme måte som menn sender dickpics?

Isåfall; ja takk😅

🙈😂😂...Ha, ha, henger meg på ..bare å sende!!

Men saken er jo den at menn vil ha bilder....men kvinner vil ikke sende...!..

Mens menn vil sende DP..men kvinner vil ikke ha..! 😂😂😂🙈

Gjest Jmcclane
Skrevet
ABM skrev (Akkurat nå):

Tenkte litt det at den som intet våger intet vinner, så er verdt et forsøk😅

Skrevet
ABM skrev (4 minutter siden):

Noen ganger passer mannlig og kvinnelig seksualitet veldig dårlig sammen 😂

Anonymkode: 15d52...f23

• Liker 1
Gjest Jmcclane
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen ganger passer mannlig og kvinnelig seksualitet veldig dårlig sammen 😂

Anonymkode: 15d52...f23

Ja, de burde synke til vårt nivå😅

Skrevet
Jmcclane skrev (18 minutter siden):

Liker ikke foto av kjønnsorgan, uansett kjønn. Liker heller ikke å se på kjønnsorgan under sex. Det tenner meg ikke, og jeg VET jeg ikke er alene om dette. Sender heller ikke bilder av noe jeg syns er stygt! #kvinne

Anonymkode: cf1e2...3c1

Skrevet

Elsker å sende titpics. Clitpics er bare kleint. Sender ofte av ræva da, rund og fin.

Anonymkode: bcd7d...cd9

• Liker 2
Gjest Jmcclane
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Liker ikke foto av kjønnsorgan, uansett kjønn. Liker heller ikke å se på kjønnsorgan under sex. Det tenner meg ikke, og jeg VET jeg ikke er alene om dette. Sender heller ikke bilder av noe jeg syns er stygt! #kvinne

Anonymkode: cf1e2...3c1

Og du burde heller aldri gjøre noe eller få noe du ikke er komfertabel med😊 Støtter deg i den😊

Skrevet
Jmcclane skrev (14 minutter siden):

Livet hadde jo vært så enkelt 🤣🤣🤣

Anonymkode: 53625...5a6

Skrevet (endret)

Tar man bilde av bare klitoris når man tar clitpic?

Endret av Katten.2.0
Skrevet
Jmcclane skrev (57 minutter siden):

Isåfall; ja takk😅

Nei takk her.

Skrevet

Ja, sender til partneren min. Det tenner både han og meg. :)

Anonymkode: 853c7...285

Skrevet

Sender til mennesker jeg har den type relasjon til. Ingen andre. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er faktisk en del damer som sender nærbilder av skjeden. Gir aldri noe respons når jeg får det, for det er rett og slett ikke estetisk vakkert å se på. Titts & ass derimot, det er en sikker vinner! 

Endret av Kinksten
Skrevet
Jmcclane skrev (5 timer siden):

Kvinner har alt ansvaret for a sile ut uønskede gener fra menneskets framtid vettu...

Og hadde kvinner sunket til vårt nivå og pult den første lavpanna hobbiten som rak forbi hadde nok menneskeheten vært utryddet for lenge siden tenker jeg.....

Og derfor blir det lite bilder på oss også.🤭.make not much sense egentlig for kvinner å sende bilder til ukjente menn ....

Siden de vet at 90% av menn stiller med pikken i hånda hvis de skrever foran de uansett....🙈😂...og der har du vel svaret på hvorfor kvinner tenner mer på tanker menn har...og hva de har utrettet i livet enn de tenner på pikken hans også...

Når mannen først er godkjent for reproduksjon tenner de jo som F på pikken...🤭..Beklager generalisering over en lav sko....

Skrevet

Jeg blir opphisset av clitpicks mest når klitten er våt, synlig stor og lange labier, men den er mere opphissende hvis det er fra en trofast følger, etter litt lengre bekjentskap. Da blir det jo mere oppbyggende flørting og mere troverdig, med det ønske at vi treffes. Så bilder uten lyd og smak er ikke noe for meg🤭

Gjest Jmcclane
Skrevet
Katten.2.0 skrev (7 timer siden):

Er faktisk ikke helt sikker😅

Gjest Elder Millennial
Skrevet
Katten.2.0 skrev (7 timer siden):

Nei, i følge det store internettet så er det best om man tar det litt på avstand. Sånn at bilde blir i den vinkelen partner ville sett dersom han var der.

For eksempel tatt nedenfra mens du ligger mot en pute, gjerne med ett eller to ben opp i lufta. 

Det er vist også aller best om man ikke går direkte på godsakene, men begynner med litt snillere bilder først, for å bygge opp stemninga. 

Usikker på om det betyr at du startet med å sende bilde av at du steker biff eller iført sexy undertøy🤷‍♀️😅 det sto ikke spesifisert, går ut fra det kommer helt an på hvem som er mottager. Noen  vil sikkert klare seg med bilde av bare biffen😬😅🙈

Anbefaler selfie stang eller utløser for å få det aller beste resultatet 😅🤷‍♀️🤣🤣🤣 

Gjest Jmcclane
Skrevet
Ominous skrev (2 minutter siden):

Nei, i følge det store internettet så er det best om man tar det litt på avstand. Sånn at bilde blir i den vinkelen partner ville sett dersom han var der.

For eksempel tatt nedenfra mens du ligger mot en pute, gjerne med ett eller to ben opp i lufta. 

Det er vist også aller best om man ikke går direkte på godsakene, men begynner med litt snillere bilder først, for å bygge opp stemninga. 

Usikker på om det betyr at du startet med å sende bilde av at du steker biff eller iført sexy undertøy🤷‍♀️😅 det sto ikke spesifisert, går ut fra det kommer helt an på hvem som er mottager. Noen  vil sikkert klare seg med bilde av bare biffen😬😅🙈

Anbefaler selfie stang eller utløser for å få det aller beste resultatet 😅🤷‍♀️🤣🤣🤣 

Skjønte ikke, kan du demonstrere😘😅

Gjest Elder Millennial
Skrevet
Jmcclane skrev (1 minutt siden):

Skjønte ikke, kan du demonstrere😘😅

Sorry, har ikke selfie stang så da utgår jo det da🤔😅 men gjør som jeg og Google etter How to take clit pics så får du opp ett overveldende resultat 🤣 både med forklaringer og illustrasjoner 🤣🤣 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...