Gå til innhold

Kona blir så kåt av å drikke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vel ikke bli alkoholiker bare for å få sex heller? Men fristende å få henne til å drikke så ofte som mulig. 

Men, er det vanlig bli så kåt av å drikke? 

Anonymkode: 03aa1...870

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gøy helt til hun drikker på fest alene uten deg... så har du det å tenke på hele kvelden..

Anonymkode: 2329b...45e

• Liker 7
Skrevet

Man blir ikke kåt av å drikke men av at man slapper bedre av. Stress er den ultimate av tenner, så litt alkohol gjør underverker for å slappe av og slippe lysten fri.

Man trenger ikke være alkoholiker men er par glass vi fredag og lørdag er jo helt innafor! Mer enn det skal ikke til for å slappe nok av til at lysten får blomstre

Anonymkode: 14b95...3c4

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir ikke kåt av å drikke. Mer flørtete og kjærlig, kanskje, men ikke kåt. Selv om jeg (tror) jeg få lyst på sex, så er det mer i hodet enn i kroppen, om dere skjønner? Jeg blir mindre våt når jeg drikker, mindre følsom (så det tar lengre tid å komme) og får dårligere 'rytmesans'. Jeg har selvsagt sex etter noen glass allikevel 😄 Men det blir aldri noen høydare!

Anonymkode: 61c92...9a1

• Liker 3
Skrevet

Endel kvinner bli sprengkåte av å drikke....så har de sex, Angrer etterpå, gjerne utro også.

Kvinner har jo alltid toppet statistikken på utroskap, ikke uten grunn.

Anonymkode: 61a00...989

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg blir alltid veldig kåt av å drikke. Er kvinne.

Anonymkode: ba453...aa3

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Endel kvinner bli sprengkåte av å drikke....så har de sex, Angrer etterpå, gjerne utro også.

Kvinner har jo alltid toppet statistikken på utroskap, ikke uten grunn.

🧐

Anonymkode: 91eb1...40a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg blir alltid veldig kåt av å drikke. Er kvinne.

Jeg også. Har alltid vært sånn. Det betyr ikke at jeg ikke klarer å styre meg i fylla og har sex med hvem som helst, men samboer nyter jo godt av at jeg blir enda mer kåt enn vanlig :lur:
Kvinne her og.

Anonymkode: 50f2c...72c

• Liker 2
Skrevet

Jeg også. Har alltid vært sånn. Det betyr ikke at jeg ikke klarer å styre meg i fylla og har sex med hvem som helst, men samboer nyter jo godt av at jeg blir enda mer kåt enn vanlig :lur:
Kvinne her og.

Jeg har ihvertfall aldri vært utro, men det har blitt en del one night stands. Jeg angrer ikke på noen av dem, da, for det har vært vidunderlige opplevelser.

Skrevet

Har flere jenter som utelukkende booty caller dagen derpå når de våkner alene

happy to help 👋

Anonymkode: bec45...8cb

Skrevet

Jeg blir ikke kåt av å drikke generelt sett, men jeg blir veldig kåt av rødvin merkelig nok.

Anonymkode: 79870...69d

Gjest Jmcclane
Skrevet

Jeg blir ikke kåt av å drikke generelt sett, men jeg blir veldig kåt av rødvin merkelig nok.

Hva skjer hvis du drikker hvitvin?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har merket meg dette med kvinner, det funker nesten alltid. 2 store glass så er dere på gang....mitt triks at jeg selv drikker minst mulig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg blir ikke kåt av å drikke. Mer flørtete og kjærlig, kanskje, men ikke kåt. Selv om jeg (tror) jeg få lyst på sex, så er det mer i hodet enn i kroppen, om dere skjønner? Jeg blir mindre våt når jeg drikker, mindre følsom (så det tar lengre tid å komme) og får dårligere 'rytmesans'. Jeg har selvsagt sex etter noen glass allikevel 😄 Men det blir aldri noen høydare!

Anonymkode: 61c92...9a1

Samme her. Blir også dårlig sex av at han har drukket.

Anonymkode: 29942...061

Skrevet
Jmcclane skrev (8 minutter siden):

Hva skjer hvis du drikker hvitvin?

Jeg drikker veldig lite hvitvin fordi jeg ikke liker det, men den gir meg uansett  bare hodepine.

Skrevet

Eksen var tidlig i forholdet slik at hun ble gira av litt rødvin. Etter noen år,  sovnet hun bare. 

Anonymkode: 17cd0...994

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Eksen var tidlig i forholdet slik at hun ble gira av litt rødvin. Etter noen år,  sovnet hun bare. 

Hva vil etter noen år si?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det var noe liknende med min eks, men der kunne det gå begge veier. Fikk hun i seg et par glass med rødvin, ble hun enten sprengkåt, eller så sluknet hun på sofaen. 

Anonymkode: 58765...475

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har flere jenter som utelukkende booty caller dagen derpå når de våkner alene

happy to help 👋

Anonymkode: bec45...8cb

Bakfullkåt er jo enda mer påtrengende enn fyllekåt :sexy:

Skrevet

Min exfru ble også veldig kåt av et par-tre glass vin. Jeg må innrømme at sexmaset på fredags- og lørsdagskvelder ble såpass slitsomt at jeg etterhvert begynte å «glemme» å handle inn vin til helgen:)

Anonymkode: a0d40...574

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...