AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Overnatter dere hos hverandre? Ferie sammen? Snakk om barn fra 12 år og opp til voksen. Anonymkode: f8419...1c4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Kommer jo ann på hvor lenge man har vært sammen og om barna kjenner hverandre… vi har vært sammen i nesten 7 år. Barna er nå 11-14 , 3 stk. Vi overnattet mye før i helger og barna trives sammen. Men hans eks liker ikke at han bruker tid med meg når han har barna så nå har ikke vi overnattet hos han på over ett år…🥲. Barna hans maser på at vi skal ligge over men vi drar hjem. Han sover hos meg og mitt barn hjemme hos meg når han har barnefri. Han er konfliktsky og redd eksen og jeg har gitt opp å snakke om det. Anonymkode: 4a7e5...688 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer jo ann på hvor lenge man har vært sammen og om barna kjenner hverandre… vi har vært sammen i nesten 7 år. Barna er nå 11-14 , 3 stk. Vi overnattet mye før i helger og barna trives sammen. Men hans eks liker ikke at han bruker tid med meg når han har barna så nå har ikke vi overnattet hos han på over ett år…🥲. Barna hans maser på at vi skal ligge over men vi drar hjem. Han sover hos meg og mitt barn hjemme hos meg når han har barnefri. Han er konfliktsky og redd eksen og jeg har gitt opp å snakke om det. Anonymkode: 4a7e5...688 Snart 7 år her. Jeg har barna mine som er de minte 100%. Er nå på ferie uten han igjen..har ikke overnattet hos hverandre på snart 3 år. Saken er at jeg føler på ett useriøst forhold. Anonymkode: f8419...1c4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 Nei vi overnatter ikke med barn. Har 5 til sammen fra 11-17 år. De har knapt nok møtt hverandre. Vi ser ikke behovet for det. Så vi besøker hverandre annenhver helg. Vi bor ca 3 timer unna hverandre så ingen møter i hverdagen Anonymkode: 4eb81...f96
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Nei vi overnatter ikke med barn. Har 5 til sammen fra 11-17 år. De har knapt nok møtt hverandre. Vi ser ikke behovet for det. Så vi besøker hverandre annenhver helg. Vi bor ca 3 timer unna hverandre så ingen møter i hverdagen Anonymkode: 4eb81...f96 Dere ser hverandre og overnatter annenhver helg? Litt forskjell det da. Anonymkode: f8419...1c4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #6 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Snart 7 år her. Jeg har barna mine som er de minte 100%. Er nå på ferie uten han igjen..har ikke overnattet hos hverandre på snart 3 år. Saken er at jeg føler på ett useriøst forhold. Anonymkode: f8419...1c4 Jeg skjønner hva du mener… og han ser sikkert ikke problemet? Man blir tappet av å ha det slik og usikker… Anonymkode: 4a7e5...688 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #7 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner hva du mener… og han ser sikkert ikke problemet? Man blir tappet av å ha det slik og usikker… Anonymkode: 4a7e5...688 Ja blir det. Han sier han har dårlig råd for å bli med oss,men tar selv ferie i utlandet. Lenge siden nå da pga covid. Anonymkode: f8419...1c4 1
Hr. Aktiv Skrevet 8. oktober 2021 #8 Skrevet 8. oktober 2021 Barna vet ikke om oss eller får ikke treffe oss før vi er sikre på at forholdet holder og at barna selv har modnet nok til å akseptere at forholdet er et faktum. Dvs. de selv spør om å få treffe.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #9 Skrevet 8. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Barna vet ikke om oss eller får ikke treffe oss før vi er sikre på at forholdet holder og at barna selv har modnet nok til å akseptere at forholdet er et faktum. Dvs. de selv spør om å få treffe. Hvor lang tid tenker du? Barna vet om oss og kjenner han godt etter neste 7 år. Anonymkode: f8419...1c4
Hr. Aktiv Skrevet 8. oktober 2021 #10 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor lang tid tenker du? Barna vet om oss og kjenner han godt etter neste 7 år. Anonymkode: f8419...1c4 Noen bruker ganske kort tid på å bestemme seg. Sånn type 1 til 2 år mens andre er en del senere. Vanskelig å si på stående fot/ben.
Ishavsrøya Skrevet 9. oktober 2021 #11 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kommer jo ann på hvor lenge man har vært sammen og om barna kjenner hverandre… vi har vært sammen i nesten 7 år. Barna er nå 11-14 , 3 stk. Vi overnattet mye før i helger og barna trives sammen. Men hans eks liker ikke at han bruker tid med meg når han har barna så nå har ikke vi overnattet hos han på over ett år…🥲. Barna hans maser på at vi skal ligge over men vi drar hjem. Han sover hos meg og mitt barn hjemme hos meg når han har barnefri. Han er konfliktsky og redd eksen og jeg har gitt opp å snakke om det. Anonymkode: 4a7e5...688 Uff så kjedelig. Dette forholdet hadde ikke jeg orket i lengden. Mange menn som lar eksen bestemme altfor mye selv i pappahelger... veldig usexy. Forstår at du er glad i han da❤ 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #12 Skrevet 9. oktober 2021 Bare sørg for at dere ikke blir gravide, før dere har spurt barna om lov. Anonymkode: f9486...970 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #13 Skrevet 9. oktober 2021 Han har en på 12. Jeg har overnattet hos ham et par ganger med henne hjemme, og vi har hatt en ferie sammen. Stort sett treffes vi når hun er hos mor. Selv på ferien merket jeg at hun helst ikke ville at vi skulle dele soverom. Også for min del er jeg ikke superglad i å overnatte der da. Nå planlegger vi å flytte sammen, og det får gå som det går. Vi må egentlig bare kjøre på, så må hun etterhvert forholde seg til det. Han har jo gått langsomt frem for å skåne henne, men det betyr jo også at endringen blir brå når den kommer. Anonymkode: 4e4f8...1a5 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #14 Skrevet 9. oktober 2021 Ishavsrøya skrev (2 timer siden): Uff så kjedelig. Dette forholdet hadde ikke jeg orket i lengden. Mange menn som lar eksen bestemme altfor mye selv i pappahelger... veldig usexy. Forstår at du er glad i han da❤ Tja ikke alltid sånn heller. Jeg har bestemt at vi ikke skal møtes med barn, nettopp fordi at eksen ikke liker at vi er sammen. Men grunnen min til dette er fordi jeg vet at barna blir utspurt og plaget når de kommer hjem fra far. Jeg mener det er enklere for de å si at, nei vi var ikke sammen med de, bare pappa. Så det er ikke alltid far som lar seg styre av moren.... Og ja, kan si mye om eksen hans- mye drama og dårlig holdninger overfor barna. Men det er ikke barnas skyld- det er vårt ansvar som voksne å prøve å skjerme de så mye vi kan. Og om det er at vi ikke er sammen med barna så er det viktigere, tenker jeg. Anonymkode: 29fb7...06c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #15 Skrevet 9. oktober 2021 Dere som lager disse kjæreste og barn-trådene burde virkelig lære å formulere dere bedre. Det er flust av uheldige kombinasjoner når det kommer til denne type trådtitler! Hva med "Dere som er kjærester og har hvert deres barn", eller "Dere kjærestepar som har barn på hver deres kant". På den måten tittelen er formulert på fremstår det som om dere har hver deres barnekjæreste. Og ja, vet jeg kan lese den med et overbærende blikk, men det er faktisk mulig å lage en mer riktig overskrift. Anonymkode: 9867d...759 3
Mann39nord Skrevet 9. oktober 2021 #16 Skrevet 9. oktober 2021 Jeg forstår egentlig ikke dette. Jeg hører ikke annet en at dama dro med unga og flyttet rett inn i nytt forhold. Hvorfor skal ikke to mennesker med barn fra tidligere få lov til å stifte ny familie. Etter 7 år så må det være påtide å tenke litt på forholdet. Gi katta i sjalue exer osv. Dem må da virkelig seile sin egen båt å ikke blande seg i det nye forholdet. Så lenge unga har det godt så kjør på 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #17 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei vi overnatter ikke med barn. Har 5 til sammen fra 11-17 år. De har knapt nok møtt hverandre. Vi ser ikke behovet for det. Så vi besøker hverandre annenhver helg. Vi bor ca 3 timer unna hverandre så ingen møter i hverdagen Anonymkode: 4eb81...f96 Hvor lenge har dere vært sammen? Og fungerer det bra å møtes så sjelden? Anonymkode: 1e3c7...5d8
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #18 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dere som lager disse kjæreste og barn-trådene burde virkelig lære å formulere dere bedre. Det er flust av uheldige kombinasjoner når det kommer til denne type trådtitler! Hva med "Dere som er kjærester og har hvert deres barn", eller "Dere kjærestepar som har barn på hver deres kant". På den måten tittelen er formulert på fremstår det som om dere har hver deres barnekjæreste. Og ja, vet jeg kan lese den med et overbærende blikk, men det er faktisk mulig å lage en mer riktig overskrift. Anonymkode: 9867d...759 Da synes jeg du bør melde deg som moderator. Anonymkode: f8419...1c4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #19 Skrevet 9. oktober 2021 Ok. Den overskriften kan virkelig mistolkes 😮 Anonymkode: 99d5f...84c 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #20 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 9.10.2021 den 0.09): Dere ser hverandre og overnatter annenhver helg? Litt forskjell det da. Anonymkode: f8419...1c4 Forskjell fra hva? Folk som bor i samme by? Vi er kjærester med barn på hver vår kant. Vi møtes hver helg ca og noen langhelger her og der og i ferier. Har kontakt hver eneste dag. Funker fint for oss og barna som slipper å måtte forholde seg til, og ta hensyn til stesøsken😊 Anonymkode: 4eb81...f96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå