Gå til innhold

Elskeren min(mann) har bursdag snart, hva kan jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elskeren min har bursdag snart(mann) hva kan jeg kjøpe?

Han er interessert i jakt og fiske. Vi har bare ligget sammen i 1 mnd snart, så skjenner han ikke så godt enda. Men vil vise at jeg setter stor pris på han. Kom gjerne med forslag. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har bare sex og ingenting annet? Derav ordet elsker? Overrask med sexy undertøy eller en morsom sex lek eller noe sex leketøy ;) 

hvis du gir han noe «vanlig» og dere er bare ff så kan han trekke seg fordi gaven indikerer at du tenker noe mer. 

Skrevet
Julie88 skrev (1 time siden):

Elskeren min har bursdag snart(mann) hva kan jeg kjøpe?

Han er interessert i jakt og fiske. Vi har bare ligget sammen i 1 mnd snart, så skjenner han ikke så godt enda. Men vil vise at jeg setter stor pris på han. Kom gjerne med forslag. 

Ikke gi noe! Du har bare ligget med han i en måned. Sånt kan vente til dere blir kjærester . 

Anonymkode: 4650f...c55

• Liker 6
Skrevet

Det er jo tidlig og uansett litt kjedelig å gi en standard gave som jakt/fiskeutstyr, det er jo sånn slips og sokker-gave som man får av mor.

En oppmerksomhet kan være på sin plass da, men synes det holder å lage favorittretten hans i sexy undertøy og så massasje med happy ending eller noe etterpå. Noe i den duren, gjøre stas på han og varte opp litt.

Om du vil gi en materiell ting, så hadde jeg gitt noe som var ganske lite sånn pengemessig, men som er noe internt dere har snakket om. Kanskje ikke gjør det FOR romantisk når dere bare har hatt sex i en måned, men det går an å være litt mer personlig enn et årsabonnement på Jakt & Fiske. 

Det kan gjerne være noe litt tullete, jeg liker nå iallfall gaver med litt humor :) 

Anonymkode: d18d4...080

Skrevet

Er dere elskere fordi det er kun sex? Elskere som ønsker å på sikt bli kjærester? Utroskap? Hva er relasjonen her, emosjonelt sett?
Er det kun sex tenker jeg det er unaturlig med gave. Er det utroskap bør du heller ikke gi gave, da bør heller fokus være på avslutte én av relasjonene. 

Anonymkode: ee33c...d3c

• Liker 2
Skrevet

Vi er ihvert våres dårlige forhold, planen var bare å møtes for å dekke behovet som var sex. Ja jeg vet det er dårlig gjort osv osv, er fullt klar over det. Så trenger ingen leksjon om det ifra noen.  Nå er vi hodestups forelsket ihverandre, ting skjedde veldig fort å det var og er veldig intenst. Jeg skjenner jeg er begynt å bli gla i han. 

• Liker 1
Skrevet

Nytt fiskesnøre?

Anonymkode: 2c08a...dd1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nytt fiskesnøre?

Anonymkode: 2c08a...dd1

Helt utrolig at folk biter på.. 

Anonymkode: 41413...873

• Liker 2
Skrevet

Hvor møtes dere ettersom dere begge er i et forhold? Møtes dere ofte ettersom du allerede setter så stor pris på han...? 

Anonymkode: 9ae14...d35

Skrevet
Julie88 skrev (2 timer siden):

Vi er ihvert våres dårlige forhold, planen var bare å møtes for å dekke behovet som var sex. Ja jeg vet det er dårlig gjort osv osv, er fullt klar over det. Så trenger ingen leksjon om det ifra noen.  Nå er vi hodestups forelsket ihverandre, ting skjedde veldig fort å det var og er veldig intenst. Jeg skjenner jeg er begynt å bli gla i han. 

Da blir det å kjøpe gave til ham enda et svik overfor mannen din. Ikke gjør det. Kutt kontakt med vedkommende, og ikke snakk med ham eller treff ham før du er separert eller har avklart med mannen din at du treffer denne andre mannen. 

Anonymkode: ee33c...d3c

• Liker 1
Skrevet

Norskkurs til deg

Anonymkode: 8d6f6...9ed

Skrevet

Skjenner?? En bør ikke skjenne på noen, og i allefall ikke etter en måneds bekjentskap.

Anonymkode: b7a73...d4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...