Gå til innhold

Kvinner vil bare ha sex med kjekke menn med status og penger, derfor får ikke vanlige menn sex og familie.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei sveis på dere, Qvins! 🙂

"Kvinner vil bare ha sex med kjekke menn med høy utdannelse, høy sosial status og penger, derfor får ikke helt vanlige, gode menn sex og familie."

Dette er en gjenganger av en påstand fra mange menn her på KG. Inspirert av en gammel tråd hvor begge kjønn lister yrkene til dem de har hatt sex/forhold med, så tenkte jeg at vi kvinner kan lage en liste over yrkene til de mennene vi har vært/er tiltrukket av og interesserte i. 🙂 Skriv gjerne ditt eget yrke/utdanningsnivå hvis du føler deg komfortabel, fordi påstanden om at kvinner ikke vil ha sex/forhold med menn med lavere utdannelse/inntekt enn dem stemmer heller ikke overens med mitt inntrykk. 

Her er min liste:

* Elev på videregående (når jeg var elev på VG)

* Murer

* Postmann

* Kontoransatt 

* Student, 27 (når jeg selv var student, 29)

* Økonom

* Elektriker

Jeg har én Bachelor fra BI og én fra UiO.

Denne tråden er kun for kvinner. 🙂

Endret av Artemisia
Tegnsetting, rette skrivefeil, kan ikke skrive
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror jeg har vært interessert i menn i alle yrkesgrupper, men er for det meste interessert i menn som har fagbrev eller er ufaglærte. Har mest "erfaring" med sjømenn (fiskere, maskinister, kapteiner og lignende). 

Hmm, innser så smått at det er vel litt "status" å være sjømann, iallfall i dag. De tjener godt. Hovedmotivasjonen min har derimot vært at disse mannfolka er borte flere uker i strekk, for så å være hjemme og ha fri i noen uker. Det passer meg ypperlig. :P 

Endret av Trøst
Skrevet

En siviløkonom, en advokat, en lege, sivilingeniør, en lærer og en psykolog. Har selv doktorgrad og har ikke hatt noen problemer med menn med lite utdanning.

Anonymkode: 39ba7...fa3

• Liker 2
Skrevet

Forhold til :

Data fyr videregående 

It arbeider (som tjente godt. Som da faller inn under påstand om at kvinner ..osv)

Arbeidsledig frivillig 

arbeidsledig 

Pluss noen ons jeg ikke vet helt hva dreiv med

Anonymkode: ca9a6...f6e

• Liker 3
Skrevet

Har inntrykk av at alle håndverkere fort får seg dame da...

Anonymkode: c7cc8...aa8

• Liker 2
Skrevet

Min liste fra debut til nå, ikke i kronologisk rekkefølge nødvendigvis.

* VGS elev 

* Servitør

* Førstegangstjenesten

* Butikkansatt

* Maskinfører

* Student

* Vekter

* Doktor

* Ufør

Er selv medisinstudent. 

Anonymkode: c0026...9a8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forhold til :

Data fyr videregående 

It arbeider (som tjente godt. Som da faller inn under påstand om at kvinner ..osv)

Arbeidsledig frivillig 

arbeidsledig 

Pluss noen ons jeg ikke vet helt hva dreiv med

Ha, ha. Jeg har ikke hatt allverdens ons fordi jeg følte meg stort sett brukt, så det gadd jeg ikke mer når jeg fant hvordan det arter seg. Som du sier, så stiller også jeg meg spørsmål om hva det var jeg holdt på med, for i den kategorien var det litt av hvert, herunder en narkoman og en mann som hadde det å svindle folk som "karriere". Live and learn. 😄 

• Liker 1
Skrevet
Artemisia skrev (1 minutt siden):

Ha, ha. Jeg har ikke hatt allverdens ons fordi jeg følte meg stort sett brukt, så det gadd jeg ikke mer når jeg fant hvordan det arter seg. Som du sier, så stiller også jeg meg spørsmål om hva det var jeg holdt på med, for i den kategorien var det litt av hvert, herunder en narkoman og en mann som hadde det å svindle folk som "karriere". Live and learn. 😄 

He he. 👍

Hverken de eller jeg ikke  visste helt hva de drev med. Ikke i livet  eller under akten 😉😂 Live and learn. Helt klart 👍

• Liker 1
Skrevet

Har hatt sex / vært kjæreste med en 

- bonde

- politimann

- Telenoransatt

- arbeidsledig rockefant

- advokat

- filmfotograf

- fisker

- Bergenser 

Anonymkode: 5752e...9a6

• Liker 1
Skrevet (endret)

De jeg har hatt forhold til: 
Student
Vaskehjelp
IT-konsulent
Administrerende direktør/daglig leder

Utover det har de jeg har vært interessert i hatt følgende yrker:
Doktorstipendiat
Lektor/lærer
Butikkmedarbeider

Har aldri hatt sex uten følelser/forhold, så derfor blir ikke ONS relavnt for min del.

Har selv to bachelorgrader og snart to mastergrader + etterutdanning (diverse emner og årsstudium, samt kurs). Er lektor (med opprykk). :) 

Endret av SPOCA
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skal ærlig si jeg aldri har datet menn med lavtstående yrker. Har vokst opp i fattigdom, og dette skal mine bare overhode ikke kjenne på. Har selv ingen utdanning, men er pen å se på. Er nå gift med en aksjemegler. 

Anonymkode: 09497...e00

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skal ærlig si jeg aldri har datet menn med lavtstående yrker. Har vokst opp i fattigdom, og dette skal mine bare overhode ikke kjenne på. Har selv ingen utdanning, men er pen å se på. Er nå gift med en aksjemegler. 

Mine barn*

Skrevet

Eksen min var student da vi ble sammen. 

Min nåværende samboer hadde ikke fullført videregående og jobber på lager.

Anonymkode: f4120...87f

• Liker 2
Skrevet

Dates/forhold: Ingen. Seksuelt: Noen ONS. 

Anonymkode: 28de0...5ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

En siviløkonom, en advokat, en lege, sivilingeniør, en lærer og en psykolog. Har selv doktorgrad og har ikke hatt noen problemer med menn med lite utdanning.

Anonymkode: 39ba7...fa3

«Har ikke hatt» eller «hadde ikke hatt»?

Anonymkode: ec945...aa9

Skrevet

Har egentlig bare vært skikkelig tiltrukket av en mann, som nå er min mann. Ingen andre forhold eller ONS. I løpet av de årene vi har vært sammen har han vært elev på videregående, student på universitetet, og nå jobber han som lærer. Har selv en bachelor++.  Vil påstå at vi er ganske likeverdige når det gjelder både status, penger, utseende etc.. 

Anonymkode: ed456...b63

• Liker 4
Skrevet

For meg spiller yrket ingen rolle, men partner må ha en viss dannelse når det gjelder historie, kunst, politikk, musikk, litteratur, vitenskap og filosofi. En kvinne som foretrekker kiosklitteratur, banale tvserier, interiør og matlaging er helt uaktuell som partner for meg enten hun er lege eller kassadame.

Anonymkode: ec945...aa9

• Liker 3
Skrevet

Hmm, nå husker jeg ikke alle, og dette er ikke rekkefølge, men tar de jeg husker:

- abeidsledig på AAP

- bilmekaniker

- butikkmedarbeider i vanlig matbutikk

- en som vasker på hotell

- en som baker pizza på restaurant

- dealer, som selger narkotika 

Min samboer nå er student på universitet, vi er begge i starten av 30 årene, vært sammen i mange år :)

Jeg har ingen utdanning, bare fullført Vgs

Anonymkode: d3c82...985

• Liker 2
Skrevet

Arbeidsledig

sveiser

arbeidsledig

vekter

vekter

forskalingssnekker

Musiker 

amerikansk fotballspiller

lærerstudent

flyplassarbeider

flyplassarbeider

butikkmedarbeider

Byggingeniør

marinesoldat

slakter

maler

Anonymkode: db3e4...22f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Min liste  :

- vgs elev 

- student / skuespiller 

- student / bartender 

- student 

- student 

- student 

- statsansatt

- statsansatt

- ansatt på fabrikk (vet ikke stilling) 

- selger 

- student 

- siviløkonom

Endret av _Malene
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...