Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre!!!Min samboer bruker alltid opp HELE lønninga si, denne gangen kun på seg selv. jeg spurte jo ikke om mye engang,kanskje han til og med bruker det på noen andre kvinner??? Noen som har opplevd det før??

Jeg er så lei meg:((

Anonymkode: 36459...ebc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du, at han ikke betaler sin andel av mat og faste utgifter? 

Anonymkode: 55b48...f5f

• Liker 4
Skrevet

Hva mener du? Hvorfor skulle du spørre om å få penger av ham? Deler dere ikke ugiftene?

Anonymkode: e3373...ed5

• Liker 5
Skrevet

bare han jobber. vi deler pengene, eller det var det jeg trodde til nå.😡

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

bare han jobber. vi deler pengene, eller det var det jeg trodde til nå.😡

Har dere vært enige om at han skulle forsørge deg inntil du får inntekt? Kanskje det er hans måte å si fra at han ikke vil det lenger? 

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har dere vært enige om at han skulle forsørge deg inntil du får inntekt? Kanskje det er hans måte å si fra at han ikke vil det lenger? 

Jeg ønsker å designe klær og en partner skal jo hjelpe meg å nå den drømmen, så jo han skal jo "forsørge" meg?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg ønsker å designe klær og en partner skal jo hjelpe meg å nå den drømmen, så jo han skal jo "forsørge" meg?

Men er han enig i det? Virker jo ikke sånn hvis han bruker opp hele lønna.

• Liker 6
Skrevet

Trolletråd 1/10

Anonymkode: fa424...bd0

• Liker 46
Skrevet

når man faktiak spør om HJELP så er det ikke gøy å bli kalt troll!!!du kan være ett troll selv

Han fyller bensin MINST 2 ganger i uka, og bensin er jo kjepe dyrt!!buss er mye billigere.å miljøvennelig

Skrevet

han betaler 4000kr for barnet sitt i tyskland. før pandemien dro han å besøkte dette barnet 2 ganger i året, det er jo helt sykt å dra på ferie 2 ganger i året!!!!

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre!!!Min samboer bruker alltid opp HELE lønninga si, denne gangen kun på seg selv. jeg spurte jo ikke om mye engang,kanskje han til og med bruker det på noen andre kvinner??? Noen som har opplevd det før??

Jeg er så lei meg:((

Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen? Jeg tror dere bør ha en god, lang samtalene om økonomi og bli enige om hva som skal gjelde. Har dere en skikkelig avtale på dette? Hva ba du om penger til som du ikke fikk? Har du ikke studielån?

På den ene siden er det ikke helt uvanlig at den ene i et par forsørger den andre mens den personen tar utdanning. Det er jo flott å støtte hverandre. Samtidig kjenner jeg faktisk flere som forsørget samboer gjennom en hel utdannelse, men etter endt utdannelse (og da det kanskje var den andres «tur» til å ta utdannelse og blir forsørget), ble det slutt. Man bør jo ha tenkt litt på hvordan det vil føles for den som betalte alt, dersom det skjer. 

Hvis han dekker alle deres faste utgifter - mat, husleie og så videre, så er du allerede ekstremt heldig, TS. Han er kjempesnill som gjør dette, og løper jo risikoen for at det en dag blir slutt og han har finansiert hele studietiden din, og sitter igjen med null og niks for det. At du i tillegg skal ha «lommepenger», synes jeg er kravstort. Å være student er veldig krevende økonomisk for alle. De færreste kan leve på noen andre. Du burde prøve å få deg en egen inntekt, så du kan dekke i hvert fall deler av dine egne utgifter. 

Anonymkode: 07d0d...a2d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

han betaler 4000kr for barnet sitt i tyskland. før pandemien dro han å besøkte dette barnet 2 ganger i året, det er jo helt sykt å dra på ferie 2 ganger i året!!!!

Ferie, ja. Dette ble for teit. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dette blir for dumt. Skjønner at du er ute etter å få til en diskusjon, men da må du komme med noe mer reelt.

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Eeeeh.. Nei.. Han skal ikke det. Han kan velge å gjøre det, men du burde enten finne en deltidsjobb for å bidra inntill du får designkarrieren til å lønne seg, eller søke om studiestøtte hvis du fortsatt studerer + helgejobb om det ikke dekker behovet ditt for penger. 

Selv om han er partneren din så har han ingen økonomiske forpliktelser til deg før dere er gift. 

• Liker 3
Skrevet

Det høres ikke ut som du burde designe noe som helst

• Liker 12
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gikk du litt for langt i ditt forsøk på

å trolle.

Drikk opp glasset ditt med varm melk og gjør som din mor sier-puss tanna og legg deg til å sove.

Anonymkode: 2e161...e3f

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det gikk du litt for langt i ditt forsøk på

å trolle.

Drikk opp glasset ditt med varm melk og gjør som din mor sier-puss tanna og legg deg til å sove.

Anonymkode: 2e161...e3f

Ha ha, min tanke og! 😂

• Liker 1
Skrevet

herregud dere er jo bare slemme!!! dette er direkte mobbing😡

Skrevet

dette gidder jeg ikke

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

herregud dere er jo bare slemme!!! dette er direkte mobbing😡

Skaff deg en jobb.

Anonymkode: 24e91...fa0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...