AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg har nok en fascinasjon for det som er ekstremt. Trenger ikke å være negative nyheter, men generelt bare noe som er veldig, veldig uvanlig. Jeg har noen eksempler: - En fyr som gikk opp 116 kg på 6 uker (tv program). - En dame som var avhengig av å spise gipsplater. Hun spiste bokstavelig talt opp veggene i huset sitt. (Tv program). - Dame som hadde alt av interiør avbildet av oransje farge og gulrøtter. Spiste bare gulrøtter og hadde oransje hud. (Tv program). - Person som har giftet seg med et spøkelse (nyhet). For å nevne noe… Har dere noen syke eksempler om hva folk har gjort, som faktisk er sant og ikke troll? Enten fra eget liv eller ting du har sett i media eller på tv? Føler jeg har vært borti så mye rart at ingenting sjokkerer meg lenger. Er liksom ingenting jeg ikke har hørt. Anonymkode: 580b9...d38
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #3 Skrevet 9. oktober 2021 Kim Wall og Peter Madsen i ubåten er vel iallfall veldig negativ-ekstremt. Den saken var vanskelig å glemme! Anonymkode: 2713b...954 4
Pantoten Skrevet 9. oktober 2021 #4 Skrevet 9. oktober 2021 Synes sekter er så skumle og fascinerende. For eksempel den i Knutby eller den med guruen Osha(?) (Wild Wild Country på Netflix tror jeg det var).
Hannah80 Skrevet 9. oktober 2021 #5 Skrevet 9. oktober 2021 Tenker det samme som deg. At ingenting sjokkerer lenger. Men jeg ble skikkelig kvalm av kvinnen som druknet alle sine 5 barn i badekaret. Det kjente jeg gjorde noe med meg. Også syns jeg at objektseksuelle er fasinerende. Men nå er det jo nærmest "dagligdags" å høre om mennesker som er forelsket i et stakittgjerde eller en karusell. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 Hannah80 skrev (7 timer siden): Tenker det samme som deg. At ingenting sjokkerer lenger. Men jeg ble skikkelig kvalm av kvinnen som druknet alle sine 5 barn i badekaret. Det kjente jeg gjorde noe med meg. Også syns jeg at objektseksuelle er fasinerende. Men nå er det jo nærmest "dagligdags" å høre om mennesker som er forelsket i et stakittgjerde eller en karusell. Enig. Sjekk pm Anonymkode: 580b9...d38
Luka_S Skrevet 9. oktober 2021 #7 Skrevet 9. oktober 2021 En mann som ble sittende fast oppned i en grotte, kom seg ikke opp og ble sittende fast i hullet til han døde. Søk på John Jones og Nutty Putty Cave. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #8 Skrevet 9. oktober 2021 De som har seksuell interesse av å ha på seg bleie og leke de er baby som voksen. De som har dukker som ser ut som ekte babyer og triller rundt på de. Alle som er med på programmet "pinlige sykdommer". Dokumentarer om barn som dreper. Anonymkode: 14a5d...9e3
Gjest På druen Skrevet 9. oktober 2021 #9 Skrevet 9. oktober 2021 Gamle torturmetoder som har blitt utført tidligere blant annet. Verden har bestandig vært ekstrem da, og verre før.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #10 Skrevet 9. oktober 2021 Ekte halshugging på en ymse side på nettet. Var da IS styrte på. Anonymkode: 7b592...e63
GammelKaktus Skrevet 9. oktober 2021 #11 Skrevet 9. oktober 2021 Har sett så mye rart jeg at å velge ut noe sånn ut av det blå blir vanskelig. Men husker denne creepy nettsiden "rotten.com" eller noe, der var det mye rart. Folk som skjøt seg foran kamera og greier og fikk vel med meg noe halshugging som en over kommenterte og. Men det som jeg reagerer på skikkelig det er når foreldre tar livet av sine barn, det er det aldri en unnskyldning for og det er for mange saker til at det er vits i at jeg nevner noen. Ja og så kom jeg på det barnet som ble funnet i et toalett eller kloakken i kina, vet ikke hvorfor det festet seg for jeg har hørt mye verre men ja, den sitter i. Men jeg blir vel kanskje ikke akkurat så overrasket av slikt lenger men trist er det uansett. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå