AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Hei, jeg har en tidligere flørt som alltid kontakter meg når jeg tar opp telefonen min. Det skjer så ofte at det kan umulig være tilfeldig. Jeg har skikkelig følelsen på at personen ser når jeg blir aktiv på tlf. Vi er ikke venner på face eller insta kun Snapchat. Jeg deler ikke kartet med vedkommende. Jeg har iPhone, er noen måte å finne ut av dette? Anonymkode: cb823...acb
Silla123 Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Det er ikke et eller annet du har på da? Posisjonen på snap oppdateres når man er aktiv, Facebook viser når man er aktiv, Finn venner, WhatsApp og en drøss med andre apper. Kanskje h*n ser at du åpnet en snap fra han? Det står jo tidspunkt på det også. 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Skrevet 8. oktober 2021 Vi er ikke venner på noen sosiale medier og all synlig aktivitet er uansett avslått. På snap deler jeg ikke kart dermed vil ikke noen kunne se om jeg er på eller ikke. Jeg har ikke åpnet noen snap. Med fare for å høres paranoid ut så synes jeg dette er ubehagelig Anonymkode: cb823...acb
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 På messenger ser man at folk er aktive selv om man ikke er venner på facebook Anonymkode: 60cf0...907 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 Hvis du synes det er ubehagelig så får du slette han og se hva som skjer da. Anonymkode: d7d9c...2d8 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 Gå til Elkjøp eller lignende og spør om de kan se etter spionvare på mobilen Anonymkode: e5c06...e50 1
Måneklokke Skrevet 9. oktober 2021 #7 Skrevet 9. oktober 2021 Man plukker opp mobilen ca 100 ganger i løpet av en dag. Så det er ganske sannsynlig at noen kontakter deg samtidig! 1
nomore82 Skrevet 9. oktober 2021 #8 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Gå til Elkjøp eller lignende og spør om de kan se etter spionvare på mobilen Anonymkode: e5c06...e50 De har svært sjeldent kompetanse på noe sånt så det vil bare være falsk trygghet.
Rosatoast Skrevet 9. oktober 2021 #9 Skrevet 9. oktober 2021 Tviler sterkt på at du blir overvåket, det er nok ren tilfeldighet eller så stalker han deg kun på FB. På messenger kan man se at andre er aktive, selv om man ikke er venn med dem - så er nok derfor. Når du da løfter opp Iphonen din, popper du opp som aktiv instant - så der er svaret ditt. Tviler sterkt på at noen overvåker deg, du er nok i overkant paranoid og lurer på hvorfor du ikke har blokkert fyren hvis du har så noia og ikke liker han 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #10 Skrevet 9. oktober 2021 Hvor ofte tar du opp telefonen i løpet av 1 dag? De fleste av oss, ser på telefonen flere ganger i timen. Kontakter han deg så ofte? Anonymkode: 92ee0...ff2 1
nomore82 Skrevet 9. oktober 2021 #11 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei, jeg har en tidligere flørt som alltid kontakter meg når jeg tar opp telefonen min. Det skjer så ofte at det kan umulig være tilfeldig. Jeg har skikkelig følelsen på at personen ser når jeg blir aktiv på tlf. Vi er ikke venner på face eller insta kun Snapchat. Jeg deler ikke kartet med vedkommende. Jeg har iPhone, er noen måte å finne ut av dette? Anonymkode: cb823...acb På iPhone så kan du sjekke under skjermtid hvor mange vekkinger telefonen din har i løpet av en dag, og hvor mange varslinger du får i løpet av en dag. Min ligger på et snitt på ca 100 vekkinger pr dag, og et snitt på ca 130 varsler pr dag. Om vi tenker 18 timer våkentid så betyr det ca 7 varsler pr time og ca 5-6 vekkinger pr time. Dvs en vekking pr 10'ende minutt og ett varsel pr 8'ende minutt. Altså for min del så skal det ikke så mye til før at jeg føler at hver gang jeg sjekker (vekker telefonen) så får jeg melding fra noen. Jeg føler meg ikke overvåket. Du kan og sjekke dine egne tall fra innstillinger og skjermtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå