Gå til innhold

Tyrkia-Norge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som ser på? Var godt å få den utligningen der, men holder det? Forøvrig skulle jeg virkelig ønske VAR kunne brukes til å gi gule kort når de sjekker en straffe og det er åpenbar filming. 

Anonymkode: 2b87d...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puh, drømmen lever fortsatt. Men utrolig nær seier der i sluttminuttet. Fikk god gammel nødlandslagsfølelse av kampen, Norge er mer enn Haaland og Sørloth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes sjanse til å slå et Tyrkia som er historisk dårlige. Men når man må stille B-laget er uavgjort det beste man kunne håpe på. Latvia slår Tyrkia i neste runde. Hvor flaut er ikke det for Norge.

Anonymkode: befce...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Noen som ser på? Var godt å få den utligningen der, men holder det? Forøvrig skulle jeg virkelig ønske VAR kunne brukes til å gi gule kort når de sjekker en straffe og det er åpenbar filming. 

Ja yilmaz burde hatt gult kort for den elendige filmingen der, fortjener en razzie awards for den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, lurven said:

Ja yilmaz burde hatt gult kort for den elendige filmingen der, fortjener en razzie awards for den

Ja, de verste er de som prioriterer å prøve på straffe fremfor å prøve å få tak i ballen igjen. Men han her ble jo så eitrende forbanna også, selv om han VET at han filmet. Og han VET jo at dette også vil være veldig synlig på opptaket. Blir vel som når man juger så man tror det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, de verste er de som prioriterer å prøve på straffe fremfor å prøve å få tak i ballen igjen. Men han her ble jo så eitrende forbanna også, selv om han VET at han filmet. Og han VET jo at dette også vil være veldig synlig på opptaket. Blir vel som når man juger så man tror det selv.

Ja hele greia var helt latterlig, han fremsto som en total idiot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten å en gang ha sett det irriterer det meg grenseløst at Tyrkia scoret på straffe etter 99(!) minutter mot Latvia. Håper inderlig det ikke var en ny filming.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Uten å en gang ha sett det irriterer det meg grenseløst at Tyrkia scoret på straffe etter 99(!) minutter mot Latvia. Håper inderlig det ikke var en ny filming.

har ikke sett kampen eller noen klipp, men vil ikke overraske meg. 

Anonymkode: c13ad...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

har ikke sett kampen eller noen klipp, men vil ikke overraske meg. 

Har fortsatt ikke sett den, bare at den ble studert lenge og vel på VAR. Så da får vi håpe den var riktig. Men et stort skår i gleden for Norge i kveld, realistisk sett er det stor sjanse for at det målet kostet oss andreplassen i puljen. Men håper selvsagt fortsatt på førsteplassen 😁 sterke restultater av Norge med veldig redusert lag i to kamper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror vi slår Nederland? Ble 4 pils for mye idag da:laugh:? Tror ikke det er realistisk. Personliglig vil jeg først og fremst ha Håland frisk igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du tror vi slår Nederland? Ble 4 pils for mye idag da:laugh:? Tror ikke det er realistisk. Personliglig vil jeg først og fremst ha Håland frisk igjen. 

Realistisk sett slår vi Latvia og taper mot Nederland, mens Tyrkia vinner sine to. Og da blir det dessverre tredjeplass, takket være det straffemålet. Så det nå, absolutt ikke overbevist. Men dommerne vet vel best når de har muligheten til å studere det i etterkant. Og Norge har også hatt mange sjanser til å ligge bedre an, gitt bort flere ledelser og kunne avgjort på slutten både mot Nederland og Tyrkia nå sist.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er vm i fotball? Sorry om jeg ødelegger tråden nå🙈😅

Anonymkode: a1986...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Når er vm i fotball? Sorry om jeg ødelegger tråden nå🙈😅

Anonymkode: a1986...230

Mot slutten av 2022 (pga varmen i Quatar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...