Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen min er 7 uker nå, og jeg var fullt klar over at det kom til å bli våkenetter, bæsj overalt, vondt i puppene, ammeproblemer, parproblemer, ustanselig skriking, og slit slit slit. Men ingen forberedte meg på den vanvittige kjærligheten jeg skulle få for ungen min, at alt skulle være verd det❤

Anonymkode: 3a391...7a7

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra du føler det sånn, jeg følte ikke at det var verdt det. Angret hele det første året. 

Kos deg ❤

Anonymkode: c28ce...ac3

• Liker 9
Skrevet

Okei. 

Anonymkode: 27cd5...a16

• Liker 1
Skrevet

Morsfølelsen overvinner alt❤️

Anonymkode: 9979b...22a

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ungen min er 7 uker nå, og jeg var fullt klar over at det kom til å bli våkenetter, bæsj overalt, vondt i puppene, ammeproblemer, parproblemer, ustanselig skriking, og slit slit slit. Men ingen forberedte meg på den vanvittige kjærligheten jeg skulle få for ungen min, at alt skulle være verd det❤

Du trodde altså at det ikke kom til å bli verdt det? 

Anonymkode: 0b08d...eb8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du trodde det utelukkende skulle bli jævlig? Hvorfor fikk du barn?

Anonymkode: 547b9...9a6

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så bra du føler det sånn, jeg følte ikke at det var verdt det. Angret hele det første året. 

Kos deg ❤

Anonymkode: c28ce...ac3

Yep! Ungen er 7mnd og jeg spør meg selv fortsatt daglig hva faen jeg har rotet meg oppi nå. Håper det snur snart🤞 Babyen fortjener en bedre mamma enn meg.

Anonymkode: c8bfb...813

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du trodde det utelukkende skulle bli jævlig? Hvorfor fikk du barn?

Anonymkode: 547b9...9a6

Alle klager jo så det er ikke så rart! 

Anonymkode: 2a2fc...4d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Yep! Ungen er 7mnd og jeg spør meg selv fortsatt daglig hva faen jeg har rotet meg oppi nå. Håper det snur snart🤞 Babyen fortjener en bedre mamma enn meg.

Jeg vil si til både deg og den anonyme brukeren du siterer, fra en som har følt det samme: Det blir bedre! Og ungen din er heldig som har akkurat DEG som mamma❤

Anonymkode: b1194...e5f

• Liker 2
Skrevet

Så fint at du føler det sånn 😀 Morsfølelsen er den mest herligste på jord ❤️ Ren lykke.

Anonymkode: 235ef...4b3

• Liker 1
Skrevet

Vi klager mye fordi det er jævlig vanskelig og fysisk tungt å komme seg gjennom det første året! 

Men den kjærligheten til barnet gjør at man overvinner alt ❤

Anonymkode: 94028...25b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg vil si til både deg og den anonyme brukeren du siterer, fra en som har følt det samme: Det blir bedre! Og ungen din er heldig som har akkurat DEG som mamma❤

Anonymkode: b1194...e5f

Takk, håper du har rett! Foreløpig har jeg på følelsen at dette blir et enebarn :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...