AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Skrevet 8. oktober 2021 Ungen min er 7 uker nå, og jeg var fullt klar over at det kom til å bli våkenetter, bæsj overalt, vondt i puppene, ammeproblemer, parproblemer, ustanselig skriking, og slit slit slit. Men ingen forberedte meg på den vanvittige kjærligheten jeg skulle få for ungen min, at alt skulle være verd det❤ Anonymkode: 3a391...7a7 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Skrevet 8. oktober 2021 Så bra du føler det sånn, jeg følte ikke at det var verdt det. Angret hele det første året. Kos deg ❤ Anonymkode: c28ce...ac3 9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Skrevet 8. oktober 2021 Morsfølelsen overvinner alt❤️ Anonymkode: 9979b...22a 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ungen min er 7 uker nå, og jeg var fullt klar over at det kom til å bli våkenetter, bæsj overalt, vondt i puppene, ammeproblemer, parproblemer, ustanselig skriking, og slit slit slit. Men ingen forberedte meg på den vanvittige kjærligheten jeg skulle få for ungen min, at alt skulle være verd det❤ Anonymkode: 3a391...7a7 Du trodde altså at det ikke kom til å bli verdt det? Anonymkode: 0b08d...eb8 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ungen min er 7 uker nå, og jeg var fullt klar over at det kom til å bli våkenetter, bæsj overalt, vondt i puppene, ammeproblemer, parproblemer, ustanselig skriking, og slit slit slit. Men ingen forberedte meg på den vanvittige kjærligheten jeg skulle få for ungen min, at alt skulle være verd det❤ Anonymkode: 3a391...7a7 Du trodde det utelukkende skulle bli jævlig? Hvorfor fikk du barn? Anonymkode: 547b9...9a6 7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #7 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så bra du føler det sånn, jeg følte ikke at det var verdt det. Angret hele det første året. Kos deg ❤ Anonymkode: c28ce...ac3 Yep! Ungen er 7mnd og jeg spør meg selv fortsatt daglig hva faen jeg har rotet meg oppi nå. Håper det snur snart🤞 Babyen fortjener en bedre mamma enn meg. Anonymkode: c8bfb...813 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #8 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du trodde det utelukkende skulle bli jævlig? Hvorfor fikk du barn? Anonymkode: 547b9...9a6 Alle klager jo så det er ikke så rart! Anonymkode: 2a2fc...4d9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #9 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Yep! Ungen er 7mnd og jeg spør meg selv fortsatt daglig hva faen jeg har rotet meg oppi nå. Håper det snur snart🤞 Babyen fortjener en bedre mamma enn meg. Anonymkode: c8bfb...813 Jeg vil si til både deg og den anonyme brukeren du siterer, fra en som har følt det samme: Det blir bedre! Og ungen din er heldig som har akkurat DEG som mamma❤ Anonymkode: b1194...e5f 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #10 Skrevet 9. oktober 2021 Så fint at du føler det sånn 😀 Morsfølelsen er den mest herligste på jord ❤️ Ren lykke. Anonymkode: 235ef...4b3 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #11 Skrevet 9. oktober 2021 Vi klager mye fordi det er jævlig vanskelig og fysisk tungt å komme seg gjennom det første året! Men den kjærligheten til barnet gjør at man overvinner alt ❤ Anonymkode: 94028...25b 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #12 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg vil si til både deg og den anonyme brukeren du siterer, fra en som har følt det samme: Det blir bedre! Og ungen din er heldig som har akkurat DEG som mamma❤ Anonymkode: b1194...e5f Takk, håper du har rett! Foreløpig har jeg på følelsen at dette blir et enebarn Anonymkode: c8bfb...813
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå