AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #161 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): 13åringen min ser på det. Null problem, og ikke sjokkerende i det hele tatt. Men man må jo selvsagt kjenne barna sine. Om hun var sånn som du, kunne hun selvsagt ikke sett på programmet. Men hun elsker grøssere, skumle filmer og sånt. Men at barneskoleelever ser showet syns jeg er ganske tidlig. Nettopp fordi de overfører leken på skolen, noe som kan bli skummelt for mange. Og mange av barna ikke enda skjønner realitet vs underholdning. Anonymkode: 81c8c...e7f Min 13 åring får ikke se Anonymkode: 6824d...f5f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #162 Del Skrevet 9. oktober 2021 Jeg tenker 16 er en bra aldersgrense på denne serien selv om jeg som voksen, som har sett mye, ikke syns den er såååå voldsom. Selve lekene er jo en svært liten del av spilletiden. Men jeg kan se at barn ikke bør se den. Fordi den har voldelige innslag, selvmord, kvinnehat, mobbing og ellers en handling med dypere «voksenlivsfilosofi»som barn ikke er kapable å forstå. Anonymkode: fa3d9...803 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #163 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): 13åringen min ser på det. Null problem, og ikke sjokkerende i det hele tatt. Men man må jo selvsagt kjenne barna sine. Om hun var sånn som du, kunne hun selvsagt ikke sett på programmet. Men hun elsker grøssere, skumle filmer og sånt. Men at barneskoleelever ser showet syns jeg er ganske tidlig. Nettopp fordi de overfører leken på skolen, noe som kan bli skummelt for mange. Og mange av barna ikke enda skjønner realitet vs underholdning. Anonymkode: 81c8c...e7f Hvis din 13-åring ser på det og du mener det er null problem, så har den 13-åringen enten blitt utsatt for mye hun ikke skal se på, eller så er du utrolig naiv. Anonymkode: e1694...2fe 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #164 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva tenker dere? Ser en skole sørpå reagerer på at barna leker rødt lys og later som de blir drept. Er dette en passende serie for barn? Vil de i det hele tatt forstå serien, når de uke forstår språket? Anonymkode: ba85f...cd9 3 klassing min har sett den med meg, hn likte den godt Anonymkode: c1705...1af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #165 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): 3 klassing min har sett den med meg, hn likte den godt Anonymkode: c1705...1af Ok denne tråden her orker jeg bare ikke. Noe så dumt! *logger av* Anonymkode: 96288...1cf 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #166 Del Skrevet 9. oktober 2021 Serien har faktisk 19 års aldergrense i Sør Korea hvor serien er laget. Da skal selvfølgelig ikke et barn se den, det er enkel matematikk. Anonymkode: 6c37b...683 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 9. oktober 2021 #167 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): 3 klassing min har sett den med meg, hn likte den godt Anonymkode: c1705...1af Likte den godt, faktisk. Har en tredjeklassing selv. Og tanken på å la han se på serien, er fullstendig absurd. Galskap! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 9. oktober 2021 #168 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ok denne tråden her orker jeg bare ikke. Noe så dumt! *logger av* Anonymkode: 96288...1cf Ja, man mister jo fullstendig håpet for menneskeheten. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #169 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva tenker dere? Ser en skole sørpå reagerer på at barna leker rødt lys og later som de blir drept. Er dette en passende serie for barn? Vil de i det hele tatt forstå serien, når de uke forstår språket? Anonymkode: ba85f...cd9 Det er ikke en tvserie som er passende for barn. Den er brutal, det er blod, gørr, og folk som blir drept, ved å leke barneleker. Er blant annet en scene med folk som obduserer et menneske. Det er masse blod, organer, det er ikke en serie for barn! Anonymkode: fe252...980 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #170 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): 3 klassing min har sett den med meg, hn likte den godt Anonymkode: c1705...1af Lite å gjøre på en lørdag? For et idiot-troll du er - gå ut i sola. Anonymkode: e1694...2fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #171 Del Skrevet 9. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Serien har faktisk 19 års aldergrense i Sør Korea hvor serien er laget. Da skal selvfølgelig ikke et barn se den, det er enkel matematikk. Anonymkode: 6c37b...683 Står dårlig til med matematikken her til lands med andre ord 🙄 Anonymkode: 39a39...a93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #172 Del Skrevet 9. oktober 2021 7 hours ago, DildoShwaggins said: Da anbefaler jeg deg liveleak. Jeg kan også se på det, men hva så? Det er jo uansett mennesker jeg ikke bryr meg om, så hvorfor bli lei seg? De som genuint mener de blir så triste over at ukjente dør tror jeg lyver, for det spiller ikke en eneste rolle for livene deres. Å det er glemt i løpet av noen timer. En til. Sånn tenker massemordere. Anonymkode: 39a39...a93 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 9. oktober 2021 #173 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 3 klassing min har sett den med meg, hn likte den godt Anonymkode: c1705...1af Liker 3-klassingen din å se vold og bestialske drap på skjerm? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DildoShwaggins Skrevet 9. oktober 2021 #174 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): En til. Sånn tenker massemordere. Anonymkode: 39a39...a93 Ja, det er faktisk forsket på. "Alle som ikke bryr seg om ukjente mennesker er potensielle massemordere". Jeg klandrer skrekkfilmer og TV-spill. Jeg er bare et produkt av et skakkjørt samfunn, hjelp meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #175 Del Skrevet 10. oktober 2021 6 hours ago, DildoShwaggins said: Ja, det er faktisk forsket på. "Alle som ikke bryr seg om ukjente mennesker er potensielle massemordere". Jeg klandrer skrekkfilmer og TV-spill. Jeg er bare et produkt av et skakkjørt samfunn, hjelp meg. Er så sant, for det ble jo aldri begått drap i verden før tv og gaming kom Anonymkode: f1f9f...800 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DildoShwaggins Skrevet 10. oktober 2021 #176 Del Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er så sant, for det ble jo aldri begått drap i verden før tv og gaming kom Anonymkode: f1f9f...800 Nei det gjorde jo ikke det. Ting var faktisk så mye bedre før, da vi levde i fred og harmoni alle sammen ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #177 Del Skrevet 10. oktober 2021 Hannah80 skrev (18 timer siden): Likte den godt, faktisk. Har en tredjeklassing selv. Og tanken på å la han se på serien, er fullstendig absurd. Galskap! Man vet selv hva barnet tåler, så hva andre mener bryr jeg meg virkelig ikke om Anonymkode: c1705...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #178 Del Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ok denne tråden her orker jeg bare ikke. Noe så dumt! *logger av* Anonymkode: 96288...1cf foreldre kjenner barna sine best tenker jeg Anonymkode: c1705...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #179 Del Skrevet 10. oktober 2021 Helt utelukket at min følsomme 4.klassing for se den. Det hadde hen ikke taklet. 13-åringen får heller ikke lov selv om hen er ganske tøff og blir lite påvirket av slikt. Vi pleier ikke å være slaviske på aldersgrenser og er det film eller spill vi er i tvil om ser vi gjennom selv før barna eller ungdommene får lov. Squid game er utelukket for de to minste på grunn av mye grafisk vold og menneskesynet. Anonymkode: 9956d...6b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #180 Del Skrevet 10. oktober 2021 Bare et lite tips, om dere ikke ønsker at barna skal se den, så heller ikke se den selv Anonymkode: 695af...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå